NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Projekt Krajowego Programu Kolejowego w konsultacjach społecznych

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 21.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-21 14:53:08 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
a elektryfikacje będzie robiła prywatna PKP Energetyka czy PLK?
2015-07-21 14:56:50 Autor: do redakcji
---.centertel.pl
Rozumiem, że projekt na E65 Będzin - Katowice - Tychy - Czech. Dziedzice -Zebrzydowice za 4,1 mld zł (najdroższy w kpk poz. 83) jest za mały żeby o nim wspomnieć?
[Admin: Dziękuję, poprawiono]
2015-07-21 15:05:48 Autor: Oj_Oj
---.tktelekom.pl
Czy "ekspert" A(uto) F(okus) rozróżnia licencję od koncesji? Bo dalej pieprzy głupoty w telewizornii:)
2015-07-21 15:21:10 Autor: Tomnord15
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Tomnord15
Niech ta cała betonowa banda rządowa i beton z PKP PLK wali się z takimi modernizacjami. co aktualizacja to lista rezerwowa się powiększa a podstawowa maleje. Za komuny więcej remontów robiło się na torach. Walcie się pajace z rządu.
2015-07-21 16:01:46 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Oj_Oj:
"Czy "ekspert" A(uto) F(okus) rozróżnia licencję od koncesji? Bo dalej pieprzy głupoty w telewizornii:)"
Gdzie i kiedy (link też może być). Chętnie posłucham tego wybitnego politologa :)
2015-07-21 16:03:03 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post wdr:
"a elektryfikacje będzie robiła prywatna PKP Energetyka czy PLK?"
Przetarg ogłosi PLK, a kto go wygra tego przecież nie wiadomo.
2015-07-21 16:03:06 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
Widać że budowa linii kolejowej Podłęże - Tymbark/Limanowa, w woj. małopolskim odchodzi w niebyt.
Tym bardziej że budowa drogi Nowy Sącz - Brzesko A$4, jest bardzo lobbowana, a ta raczej wykluczy kolejną inwestycję tym razem za 6 mld. zł.

To samo tyczy się "Y" greka, do 2030 r. (vide: program dla Polski centralnej).
Prawie wszędzie naokoło Polski (Niemcy, Czechy, Węgry, Rosja...) będą powstawać odcinki KDP, a u nas ? Jedna magistralka na 200 - 230 km/h.

Ciekawe jak nasz kraj ma zwiększyć udział w przewozach kolejowych, pasażerskich, na który wskazuje UE, w ramach polityki zrównoważonego transportu, i dalej - zrównoważonego rozwoju... ?
2015-07-21 16:16:49 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
W Polsce w dziedzinie transportu publicznego jest bardzo dużo do zrobienia, zwłaszcza trzeba przywrócić właściwą rangę transportowi szynowemu, zwiększyć udział pojazdów szynowych w przewozach pasażerskich, unormować i ucywilizować ogólnie cały transport. Choćby po to żeby nie dochodziło do takich sytuacji :

http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/4467901, zakopane -
busiarz - pasażerami - uciekal -przed - inspektorami - drogowymi - ...
2015-07-21 16:30:39 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
@Huciński

No nas na KDP nie stać. Tak stwierdził mgr politologii tytułujący się ekspertem ds. infrastruktury, transportu i gospodarki.
2015-07-21 16:41:50 Autor: błąd
---.158.219.87.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Linia 146 to linia Wyczerpy - ChorzEw Siemkowice (nie Chorzów)
2015-07-21 16:52:27 Autor: krzysztof rytel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

krzysztof rytel
Komentarz CZT:
http://www.czt.org.pl/konsultacje/konsultacje-krajowego-programu-kolejowego-do-2023
2015-07-21 19:10:04 Autor: and justice for all
---.dynamic.chello.pl
Małopolska przy wyborach podziękuje POmyjom czyli innymi słowy wystawi im słony rachunek za to co wyrabiają ...
2015-07-21 19:36:39 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Mówiłem, że z nowej infry zostanie tylko tunelu średnicowy w Łodzi.
2015-07-21 19:37:38 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
@up

Nom. Bo przecież za PiS-u wbijali już łopaty pod P-P czy mały Y :D
2015-07-21 22:58:00 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Malopolanin:
"@up

Nom. Bo przecież za PiS-u wbijali już łopaty pod P-P czy mały Y :D"
Nie wiem do czego pijesz, ale ja odnoszę się do tego, że ze wszystkich swego czasu planowanych inwestycji w nową infrastrukturę, jak - Piekło, Modlin Jaktorów - Łowicz, nowa linia do Pyrzowic, jedynie budowa tunelu średnicowego w Łodzi znalazła się w liście podstawowej do realizacji, kiedy inne już dawno gryzą glebę (Jaktorów - Łowicz), albo leżą na listach rezerwowych w zerową szansą na realizacje, co potwierdza, moje wcześniejsze słowa.
2015-07-22 08:03:53 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Jasne, budujmy igreki, a trasy lokalne i regionalne niech dalej leżą odłogiem. Liczy się tylko p.i.e.r.d.o.l.i.n.o. - a Karpacz, Stronie, Głubczyce niech szlag trafi na wieki wieków - amen.
2015-07-22 08:38:31 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Umieszczenie na liście rezerwowej odcinka Łódź – Kutno to jest po prostu kpina! Jednotorowa rozsypująca się linia, którą kursują pociągi z centralnej i południowej Polski nad morze... jak można to wrzucić na listę rezerwową? To powinien być jeden z priorytetów na najbliższe lata.

Druga sprawa, gdzie jest na tej liście budowa KDP? Czy naprawdę nikogo nie stać na cofnięcie tej idiotycznej decyzji zegarmistrza Nowaka o wstrzymaniu prac nad KDP? Czy w tym kraju ktoś myśli o rozwoju, czy mamy zostać zaściankiem Europy bez ani jednej linii dużych prędkości?
2015-07-22 08:39:48 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
@wasiu

Po co wybudowali autostrady i ekspresówki, skoro linie lokalne w moim regionie są dziurawe? Twoje myślenie jest na poziomie przedszkolaka!
2015-07-22 09:01:59 Autor: Kflik
---.60.129.178
@ Gierek

Nie przedszkolaka tylko kogoś kto mieszka przy takiej rozwalonej drodze lokalnej (a z autostrady korzysta raz w roku lub wcale).
Tymczasem jego podatki nie idą na "jego" drogę tylko autostradę.

Zrównoważony rozwój.
To nie może być tylko hasło.
2015-07-22 09:11:59 Autor: spin
---.133.40.85
>150 mln zł na linię 146 odc. Wyczerpy – Chorzów

Chyba Chorzew Siemkowice :/
2015-07-22 19:17:25 Autor: y
---.146.95.68.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Cały ten program to kpina. Kpina niestety z nas. W 1 perspektywie unijnej obecne linie kolejowe powinny być zmodernizowane, a w 2 powinny być realizowane m.in. KDP i Podłęże-Piekiełko. Przecież nie trzeba zbudować całości. Można przecież choć fragmenty. Ale nie.
W rzeczywistości w roku 2023 w najlepszym wypadku, po tak gigantycznych wydatkach i z olbrzymim zadłużeniem będziemy na poziomie infrastruktury kolejowej jaką mieliśmy w latach 70 tych.
Jedyne podsumowanie rządzących zaprzedanych "fachowców" to spadówa w najbliższych wyborach. Może jeszcze coś będzie można odwrócić i choć 1 z tych projektów uruchomić do szybkiej realizacji.
Jedyna nadzieja to zmiana w tych wyborach.
2015-07-22 20:03:35 Autor: czytnik
---.dynamic.chello.pl
@y

Genialny pomysł! Wtedy w 2023 będziemy mieć (albo i nie) fragment KDP Warszawa - Bełchów i nową linie Podłęże - Szczyrzyc. A na reszcie linii będzie jeździć się z prędkością 40-60 km/h albo wcale bo stare obiekty inżynieryjne po prostu się zawalą.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS