NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Projekt dynamicznej informacji nie pomoże w wykorzystaniu środków unijnych

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 09.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-09 10:26:39 Autor: Metodan Głod (kali74)
---.sgyl.cable.virginm.net
Kiedy towarzycho z PLKi pida się wreszcie do dymisji???
Kiedy organ nadzorujący chwyci tych wszystkich "specjalistów" za mordę i zażąda wyjaśnień?? ...
Hmm...sam sobie mogę odpowiedzieć na to pytanie!
Nigdy...bo MIRuś to takie samo szambo jak PLKa!
Kasa się pierze...coś tam się dzieje...jest dobrze!
2015-02-09 10:39:25 Autor: IM&ZB
---.125.195.174
PLK ktora przez ponad 3!!!lata nie jest w stanie dokonac konfiguracji systemu Solari i KZL, tak zeby tablice na przystanku Warszawa Stadion nie pokazywaly glupot,porywa sie z motyka na slonce tworzac system krajowy....

Miliard przesuniety z nie zrealizowanych inwestycji liniowych poszedl sie ryckac...zatrudnic jeszcze wiecej Filipow z konopii do Zarzadu i Mochitow do doradzania...DNO!
2015-02-09 10:56:35 Autor: ET41
---.centertel.pl
Każdy kto miał styczność z TIP z góry wiedział, ze to nie miało prawa się udać nawet na stacjach gdzie stoją już słupy i jest okablowanie.
Projekt na lata. W sam raz na nową perspektywę Unijną.
Obecne systemy, szczególnie klapkowe są już naprawdę na wykończeniu.
2015-02-09 11:03:07 Autor: IM&ZB
---.125.195.174
@ET41
Gdyby PLK potrafila napisac dobry SIWZ,to firma zdeterminowana zeby w krotkim czasie zarobic kupe kasy dalaby rade. Nie ma sie co dziwic,ze trzeba bylo 7 razy przekladac,skoro PLK nie okreslila np. jaki typ tablic krawedziowych ma byc na poszczegolnych stacjach, a w "Wytycznych..." jest tych typow kilka...wykonawca mial sobie wybrac sam? To tylko jeden z brzegu przyklad, jaka wartosc merytoryczna przedstawialy dokumenty przetargowe...
2015-02-09 11:11:35 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
A ja nieśmiało zapytam: czy ktokolwiek poniesie odpowiedzialność za tę hucpę z SIP-em?; ile szmalu zutylizowano "w okolicach" tego kuriozalnego projektu?; czy chociaż ktoś po premii dostał za przerżnięcie spraw w KIO?
2015-02-09 11:22:16 Autor: Gość Gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No przecież jest Biuro Infrastruktury Pasażerskiej.
Nikt nie potrafi tam napisać SIWZa?

W ogóle jest problem z zarządzaniem projektami w PLK.
Ponieważ nie ma tam systemu
(http://pl.wikipedia.org/wiki/System - i nie chodzi mi o system informatyczny...).
aby zarządzać projektem.

Ano cóż, firma państwowa. W prywatnej rzecz niedopomyślenia.

A Biuro IT? Analityków nie ma, kierowników projektów też nie, bo nikt tam nie przyjdzie pracować za marne pieniądze i bez właściwej organizacji projektów.
2015-02-09 15:28:10 Autor: czarek
---.173.12.103.tesatnet.pl
indolenci
2015-02-09 17:10:49 Autor: ...
---.unknown.vectranet.pl
szkoda tych pieniędzy, które przepadną. Zawsze mnie zastanawia czemu to wszystko musi tyle trwać? uważam, że inwestycja w informacje pasażerską jest bardzo potrzebna.
2015-02-09 19:56:08 Autor: haha
---.g-net.pl
Rozpoczyna się oswajanie plebsu z przyszłymi "sukcesami" nowego, wspaniałego zarządu PLK. Ciekawe co jeszcze jest do uwalenia?

Oczywiście nikt za to nie beknie. Prezes z Anwilu ma wszak dobrą promotorkę, a bankomaty już uderzają nową kampanią buraczaną dla idiotów. Kto się na to jeszcze nabiera oprócz redakcji RK?
2015-02-09 21:25:58 Autor: y.
---.opera-mini.net
Karowski, szefie szefów, po premię do ministry za sukces! Biegnij, co się gapisz?
2015-02-09 23:10:54 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Nasza kolej sama w życiu nie stworzy DSS, a co dopiero w/w kosmodromy...:D.
2015-02-09 23:15:51 Autor: Tkt48
---.opera-mini.net
Zapytałem dlaczego RK odsylła do nieaktywnej funkcjonalnie strony Monitora oraz poprosiłem o wyjaśnienie kogo ma na myśli IM&ZB pisząc o Filipach z konopii w zarządzie. Komentarz nie został zamieszczony. Pytanie dlaczego ?
2015-02-12 07:18:29 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Czyli standardowy finisz projektu kolejowego - wielkie plany i jednak nie zdążymy, takie to polskie.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS