NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Problemy ATR220 we Włoszech

| jm, Rynek Kolejowy 27.10.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-27 15:07:30 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
nawet za granice pesa sprzedaje złom, a polaczki by chciały żeby ta firma im wyprodukowała pociąg lepszy pendolino
2015-10-27 15:08:04 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
pesa produkuje tylko złom
2015-10-27 15:37:32 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
@wojtus

Chłopie czytaj ze zrozumieniem, zawiódł system zabezpieczeń który jest podzespołem dostarczanym przez włoskiego kooperanta, tego podzespołu NIE PRODUKUJE Pesa... problem leży po stronie zabezpieczeń które tam zastosowano, jak czytamy dalej ze zrozumieniem poprzedni producenci też sobie rady na tej trasie nie dawali rady bo coś tam zawodziło, oczywiście zaraz kupa i to dosłownie kupa hejtu na Pese, a tu producent podzespołów zawiódł ehhh

(nie bronie tu Pesy która ma ostatnio problemy z dostawami i jakością pojazdu, bo nie oszukujmy się producent się po prostu nie wyrabia)
2015-10-27 15:53:25 Autor: ep40
---.19.18.234
Podobno silniki Mana padają jak muchy. Skoro jest z nimi taki problem gdy za to skrzynia jest bardzo dobra, a w SA134 i Linkach jest na odwrót to czemu w produkowanych w przyszłości ATR220/SA136 itd... nie dadzą silnika MTU sprzężonego ze skrzynią hydrauliczną Voitha?
2015-10-27 16:17:21 Autor: fixall
---.181.88.158
Do kolegi pmpoznan
Wychodząc z takiego założenia można stwierdzić że tak naprawdę Pesa NIE PRODUKUJE niczego w tym ATR220. Przecież szyby i stal dostarczyła huta, fotele jakiś Kiel lub inny, zestawy kołowe Lucchini etc. Co w takim razie produkuje PESA?
Stroną dla Trenitali nie jest włoski dostawca systemu tylko Pesa i to ona ma problem i tłumaczenia są wg mnie śmieszne.
2015-10-27 16:34:10 Autor: Eurotram
---.lublin.mm.pl
W odpowiedzi na post fixall:
"Do kolegi pmpoznan
Wychodząc z takiego założenia można stwierdzić że tak naprawdę Pesa NIE PRODUKUJE niczego w tym ATR220. Przecież szyby i stal dostarczyła huta, fotele jakiś Kiel lub inny, zestawy kołowe Lucchini etc. Co w takim razie produkuje PESA?
Stroną dla Trenitali nie jest włoski dostawca systemu tylko Pesa i to ona ma problem i tłumaczenia są wg mnie śmieszne."
A Coradie to pewnie przez sabotaż Pesy miały problemy na tej linii? ;)
2015-10-27 18:01:38 Autor: h GS adfghrr
---.adsl.inetia.pl
PESA to syf od zawsze byłem tego zdania
2015-10-27 18:32:32 Autor: emigrant
---.dynamic.upc.ie

emigrant
czy wy w ogóle czytacie te artykuł? bo sam tytuł nijak się ma do tego co niżej jest opisane
2015-10-27 18:49:47 Autor: roman
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ATR przejdą drobną korektę i tyle. Jest info o tym, że w 3 egzemplarzach trwają już testy nowych systemów, a reszta kilkanaście sztuk normalnie kursuje. Z resztą Treitalia wystawiła za ATR Pesie referencje, co jest wspomniane w artykule, więc raczej są zadowoleni z zakupu.
2015-10-27 18:51:28 Autor: skromny kolejarz
---.siedlce.vectranet.pl
Czyż to nie od tej firmy, zdaniem wielu ekspertów, Intercity miało obowiązek zakupić składy zespołowe dużej prędkości?
Przepraszam gdzie 250 km/h, a 120 czy nawet 140 km/h.
Najpierw trzeba się nauczyć, zdobyć niezbędne doświadczenie techniczne, a później brylować w mediach, że ktoś coś tam im utrudnia.
2015-10-27 21:15:10 Autor: fixall
---.dynamic.chello.pl
@Eurotram
Rozumiem ze ALstom będzie partycypował w kosztach kar umownych naliczonych Pesie?
2015-10-27 23:46:37 Autor: pack100
---.opera-mini.net
Jestem ciekaw, czy ACME wypuści tego SZT-a w modelu ??
2015-10-28 08:18:29 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Włoską prasą akurat przejmowałbym się najmniej :)
2015-10-28 10:26:24 Autor: klif
---.centertel.pl
Co fakt to fakt @zeus04, że włoskie media tam ostro pofantazjowały, a najśmieszniejsze jest to, że w polskich mediach niebranżowych puszczono te info na zasadzie kopiuj-wklej nawet nie sprawdzając choćby tak banalnej sprawy jak to czy ATR kursują czy nie, profesjonalizmem to się dziennikarze nie popisali.
2015-10-28 15:27:21 Autor: pęd doliną
---.mobile.sferia.net
Na podstawie zdjęć w "Fotogalerii Transportowej" wiadomo, że spalinowa Gama SU160-005 kursuje.
Można zobaczyć jak dzisiaj z pociągiem TLK Pojezierze opuszcza Ełk.
2015-10-28 17:20:35 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Rozmawiałem ze znajomym - jechał kilka dni temu ATR i podziwiał widoki.
Odjechał punktualnie i przyjechał punktualnie!!!!!
2015-10-28 21:04:29 Autor: icek
---.play-internet.pl
i to jest to czym charakteryzuje się ten ZNTK - robią bubel żeby mieć co naprawiać!!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5