NUMER 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Temat numeru:
Renesans nocnych pociągów
szukaj
Śledź nas:

Problem z linią do Radomia. Oferty na nadzór wielokrotnie przekraczają kosztorys

| jm, Rynek Kolejowy 15.01.2016 164

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-15 14:57:43 Autor: Wodzirej.
---.56.12.85
Można wziac jakiś emigrantów do nadzoru. Sa duzo tańsi.
2016-01-15 15:13:04 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
No właśnie dużo tańsi a mniej więcej tak samo kompetentni jak te jełopy z peelki.
2016-01-15 15:17:49 Autor: wdr
---

wdr
dlatego nie chcą dobudować drugiego toru do Piły i Słupska, bo wiedzą, że zaplanowanie i przeprowadzenie dobudowy drugiego toru jest ponad możliwości organizacyjne PLK (na podstawie doświadczeń z Warka-Radom).
co innego jak modernizacja jest w starym śladzie a jedyne ingerencje to likwidacja stacji. wtedy idzie trochę lepiej ;-)
2016-01-15 15:20:38 Autor: z Kielc
---.26.8.244
70 minut? Jaja sobie robicie? Linia na 160km/h, długość 100km i tak długo??
2016-01-15 16:03:30 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
Kiedy w końcu MARS ex. USTRONIE przestanie wężykowąć po tej zdezelowanej 8 tracąc 2h i pasażerów i pojedzie w końcu CMK zyskując pasażerów
2016-01-15 16:27:19 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Czy durnie z PLK nie mogą sami robić nadzoru? Biura PLK powinny wykonać całkowity projekt moderny i pracownicy PLK powinni stanowić nadzór. Było prywatyzować PNI? Teraz można było zamknąć Warka - Radom na góra pół roku i zmodernizować bez cudowania, jednocześnie robiąc jeden tor Okęcie - Warka.
2016-01-15 17:46:16 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
Bond, James Bond :D!

Oj, Droga PLK! Czy Wy działacie jeszcze wg jakiegokolwiek prawa...? Ma wejść w posiadanie...??!
Dobry Boże i Matko Boska, oj ten nowy pełnomocnik PLK widzę, że na linii do Radomia będzie musiał się wykazać determinacją, nie mniejszą niż przy linii do Lublina.

Panowie, no tak nie można. Ani prawnik ani inżynier na pewno nie przygotowywał tych kosztorysów, przetargów i wymagań.
Wstyd PLK, oj, wstyd.

Tymczasem sprawa KŚ wobec PLK za Chałupki weszła w przyspieszoną orbitę :D.
2016-01-15 17:59:15 Autor: podróżnik
---.10.53.65
Zupełnie niezrozumiałe postępowanie PLK.
Wymagania podniesione w trójnasób: cały personel pracujący praktycznie na pełnym etacie, mnogość badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych, nadzór nad robotami dodatkowymi, biura dla zamawiającego a nawet praca wywiadowcza oraz wiele innych nowych zajęć, których do tej pory nie było a przynajmniej nie w takim wymiarze.
Tymczasem budżet został kilkukrotnie zmniejszony. Gdzie tu logika?
Na przetarg złożono 4 oferty. Wszystkie wielokrotnie przekraczały budżet. I co dalej?
Dzisiaj czytaliśmy też o spodziewanym przyśpieszeniu inwestycji.
Nie łudźmy się, PLK same nie podołają. Poczytajcie jakie wymagania zostały postawione personelowi. W PLK jest co najwyżej garstka takich ludzi a oni mają też swoje zajęcia.
Chyba, że zaczną przyjmować do pracy. Ludzi po uczelniach technicznych, nie po SGH jak do tej pory.
2016-01-15 18:22:33 Autor: Avejaja
---.242.138.101
W odpowiedzi na post z Kielc:
"70 minut? Jaja sobie robicie? Linia na 160km/h, długość 100km i tak długo??"
Gościu, Ciechanów - Warszawa Centralna to też 100 km, a Pendolino stające pomiędzy Ciechanowem a Centralną tylko na Wschodniej jedzie 57 min.

A do Radomia dolicz postoje Warszawa Zachodnia, Służewiec, Piaseczno, Warka.
2016-01-15 18:32:42 Autor: Barto
---.dynamic.chello.pl
Brną jak kaszel w zaspę...
2016-01-15 19:06:57 Autor: haha
---.g-net.pl
Wg artykułu:
www.szybkiekoleje.org.pl/ns/pdf/paczka_2/najszybsze.pdf

najlepszy czas jazdy Poznań - Gdańsk (313 km) wyniósł w roku 1993 3h 30', co daje handlową 89,43 km/h. Dla v max = 120 km/h, daje to współczynnik wykorzystania prędkości maksymalnej: 74,5%.

Jeśli zatem piszemy o odcinku Wawa - Radom, tj. 103 km na 160 km/h przy 70 minutach daje to v handl 88.3 km/h, czyli współczynnik wykorzystania v max, hmmm, kiepściutki.
2016-01-15 19:40:27 Autor: agent
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
przeciez ta firma zarzadzająca infrastruktura to słuzba wywiadowczo - dochodzeniowa któa wali we własnych pracowników pracujących na linii. odziedziczyli po tamtych niepolakach co przegrali wybory
2016-01-15 20:44:48 Autor: wojtecki
---.play-internet.pl
Mam te same wątpliwości... W jakiej relacji te 70 minut? Radom - Warszawa Sluzewiec? Zachodnia? Centralna? Wschodnia? Do Centralnej w 1996 jechał ex Nida w czasie 83 min. Bez postojów pośrednich. A to przecież nie był rekord tej linii... O czym inwestor bredzi?
2016-01-15 21:27:42 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Będzie 70 minut, albo i dłużej. Warszawa Centralna - Radom. Niczego was poprzednie modernizacje nie nauczyły, że żyjecie w świecie fantazji?
2016-01-15 23:07:02 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
@Z Kielc:

Jest gotowy harmonogram remontu ostatniego już odcinka linii nr 22 od Drzewicy do Radomia. Tak więc koło 2018 roku, a więc za 2 lata możliwe, że IC z Krakowa pojadę przez Kielce i dalej jak Pan Bóg przykazał przez Skrżysko, niebiański Szydłowiec i Radom. Tam zakręt na linie nr 22 i dalej na CMK. I wtedy KE oraz CUPT będzie spało z spokoju co do wykorzystania Flirtów III wg ustaleń w papierach. Od Kielc od Skarżyska jest v100, choć można śmiało jechać gdzieniegdzie v120. A od Skarżyska do Radomia jest v120, ale można przycisnąć v140 - kwestia mechanika z jajami. To dobrze przeprowadzona rewitalizacja.

Natomiast od Radomia na wprost do Warszawy... hmmm... Może kiedyś dożyjemy tam dwóch torów na v160. Dlatego nie ma się co gorączkować. Moim zdaniem do 2023 roku nie zejdzie się do czasu poniżej 2h30min z Kielc do Warszawy. Mowy nie ma!
2016-01-16 09:12:47 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post wojtecki:
"Mam te same wątpliwości... W jakiej relacji te 70 minut? Radom - Warszawa Sluzewiec? Zachodnia? Centralna? Wschodnia? Do Centralnej w 1996 jechał ex Nida w czasie 83 min. Bez postojów pośrednich. A to przecież nie był rekord tej linii... O czym inwestor bredzi?"
Krakus pod koniec lat 70 Z Centralnej do Radomia na przelocie 1h15min.

Co do czasu jazdy. Czas większy niż 57min z postoje w Warce, Piasecznie i Służewcu to żenada. PO i ich przygotowania w całej okazałości.

Co do Kraków - Radom - Idzikowice - Warszawa

Czas jazdy będzie o 4 min dłuższy od Bukowej.
2016-01-16 09:31:10 Autor: Pmk
---.net-bis.eu
Nigdy.
Co wy macie t tą CMK, wszystkie pociągi z wawy na krk puśćcie przez CMK. A co z Radomiem, Skarżyskim, Suchedniowem, Kielcami, Jędrzejowem i Sędziszowem?
Omińmy je bo komuś trasa nie pasuje, bo na cmk wsiądzie 5 osób na 1 stacji?
NIE PRZESADZAJ !!!
2016-01-16 10:04:33 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Pmk:
"Nigdy.
Co wy macie t tą CMK, wszystkie pociągi z wawy na krk puśćcie przez CMK. A co z Radomiem, Skarżyskim, Suchedniowem, Kielcami, Jędrzejowem i Sędziszowem?
Omińmy je bo komuś trasa nie pasuje, bo na cmk wsiądzie 5 osób na 1 stacji?
NIE PRZESADZAJ !!!"
Przecież teraz tyle wsiada na 8 czego przykładem najlepszym był 2 wagonowy Sienkieiwcz......a przynajmniej zapewni się krótszy czas relacji północ-południe i tym samym przyciągnie się pasażerów do pustego na odcinku KRK-WAW MArsa ex Ustronia
2016-01-16 11:18:48 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Pes

Skończ opowiadać swoje bajki bo zwyczajnie już nudne się zrobiły.

Czy Ci się to podoba czy nie CMK obejrzysz z perspektywy mapy.
2016-01-16 11:22:56 Autor: Rafel83
---.146.7.212.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Rafel83
Nie gadajcie tylko o CMK bo ją zatkacie owszem ludzie nią jeżdżą ale tylko mieszkańcy Krakowa i Warszawy bo nie będę pisał o gosiewie czy Opocznie z sześcioma osobami na peronie. Niech zrobią tą 8 bo ludzie na pewno nie nauczą się jeździć i nie będzie to dla nich dogodne czasowo vs regularności = nierentowna.
2016-01-16 12:01:13 Autor: Inżynie
---.adsl.inetia.pl
Z doświadczonych firm żadna nie wystartuje do przetargu. Ci, którzy startują, liczą, że "dogadają się" z PLK, a przede wszystkim wiedzą, że projekty nie skończą się w zakładanym czasie. Współczuję tym, którzy będą wygrywać przetargi na nadzór wg "nowego SIWZ" przeniesionego z GDDKiA. Restrykcje jeszcze nikomu nie wyszły na dobre. Panu Pełnomocnikowi życzę siły i rozsądku, bo chyba tylko On zostanie na placu boju. Spójrzcie, co stało się z grupą Inżynier na forum inwestycyjnym PLK! PLK nie chce realizować kontraktów dobrze, tylko wydawać pieniądze na knoty i buble, które projektowane są pod nadzorem FUCHOWCÓW z zespołów projektowych! Panowie, ten burdel trzeba jak najszybciej przewrócić, zatrudnić doświadczonych (ale i asertywnych) ekspertów za przyzwoitą kasę i wziąć się do roboty! Ktoś mi odpowie na pytanie, jak kmiotki które dowodziły malarzami w DG i pokończyli jakieś wieczorowe kury, nie mając żadnego doświadczenia w kierowaniu robotami, mogą skutecznie zarządzać wielobranżowymi projektami o miliardowej wartości? Ci rozsądni, którzy coś potrafią (kilku), którzy jeszcze zostali niedługo zostaną wyrzuceni, a miernoty dalej będą na polecenia z góry przekręcać fundusze unijne, żeby ratować dupska władzy! Wróbelki już ćwierkają, że źle się dzieje na całej e-59 i zanosi się na skandal! Zobaczymy...
2016-01-16 13:20:02 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Rafel83:
"Nie gadajcie tylko o CMK bo ją zatkacie owszem ludzie nią jeżdżą ale tylko mieszkańcy Krakowa i Warszawy bo nie będę pisał o gosiewie czy Opocznie z sześcioma osobami na peronie. Niech zrobią tą 8 bo ludzie na pewno nie nauczą się jeździć i nie będzie to dla nich dogodne czasowo vs regularności = nierentowna."
Jakoś POBRZEŻE jak jeździło KRK-KOŁ po CMK zawsze pełne było pomimo wymiany pasażerów w W-wie ale dużo osób z wybrzeża też w nim zostawało.....Jeszcze raz pisze na przykładzie 2 wagonowego SIENKIEWICZA i pustego na 8 MARSA ex USTRONIA, że na 8 nie ma potoków tłumaczących wydłużanie o 2h czasu jazdy biegunów północ-południe
2016-01-16 18:13:49 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Brak łącznicy Czarnca - Włoszczowa Płn to strata ok. 30 minut (tak jadą flirty). Jazda przez Radom i 22 to zmiana czoła w Radomiu (dzięki geniuszom z PLK to kolejne 30-40 minut) i w Idzikowicach (kolejne minuty). Teraz dla Radomia zrobienie 22 i dodatkowej łącznicy do CMK to konieczność, bo to będzie jedyny objazd. Siódemka na odcinku Dęblin - Pilawa od 3 kwietnia 2017 ma być zamknięta. Obserwując tempo prac pod Tarnowem to zamknięcie potrwa co najmniej ze 4 lata. Ósemka z Okęcia zaczęli rozgrzebywać, pociągi z Radomia średnio +40. Zamknięcie Warka - Radom to już kwestia miesięcy. Nie ze względu na modernizację (bo ta się zacznie za 10 lat), ale na śmierć techniczną.

Jakieś pytania?
2016-01-16 18:29:17 Autor: Słupsk
---.free.aero2.net.pl
W odpowiedzi na post pes:
"Jakoś POBRZEŻE jak jeździło KRK-KOŁ po CMK zawsze pełne było pomimo wymiany pasażerów w W-wie ale dużo osób z wybrzeża też w nim zostawało.....Jeszcze raz pisze na przykładzie 2 wagonowego SIENKIEWICZA i pustego na 8 MARSA ex USTRONIA, że na 8 nie ma potoków tłumaczących wydłużanie o 2h czasu jazdy biegunów północ-południe"
Słupsk ma 3 wagonowe składy o podobnym potencjale

https://scontent-mrs1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12495029_1679941072247124_8514237307231833081_n.jpg?oh=c8dcb5563143bd9a7e50c41cd40c0b05&oe=573EE8EC
2016-01-16 18:36:48 Autor: Olek55
---.play-internet.pl
Bez sensu te zapisy, budowa zamienia się w apteke albo sale sądową.
2016-01-16 20:21:37 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przecie jest S 7 z obwodnicą Janek. Niedługo będzie obwodnica Magdalenki.
Furą 45'
Busem 65'

Pociągi są fajne, ale bez prywatyzacji PKP PLK będą jeździć za 5 lat tylko w 5 aglo i na kilku liniach typu CMK.
Radom podzieli los Łomży, gdzie już nawet węgla i cementu nie wożą koleją
2016-01-16 20:36:03 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Słupsk:
"Słupsk ma 3 wagonowe składy o podobnym potencjale

https://scontent-mrs1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12495029_1679941072247124_8514237307231833081_n.jpg?oh=c8dcb5563143bd9a7e50c41cd40c0b05&oe=573EE8EC"
Nie ma nic związanego ze Słupskiem na tym zdjęciu. Zapewniam Cie, że min. przez Słupsk to 4 wagony wahadeł Szczecin-Gdynia
2016-01-16 21:45:58 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Krakus pod koniec lat 70 Z Centralnej do Radomia na przelocie 1h15min.

Co do czasu jazdy. Czas większy niż 57min z postoje w Warce, Piasecznie i Służewcu to żenada. PO i ich przygotowania w całej okazałości.

Co do Kraków - Radom - Idzikowice - Warszawa

Czas jazdy będzie o 4 min dłuższy od Bukowej."
Jak się okaże, że będzie 51 minut, to wtedy Kryniczanin powie że PiS uratował sytuację. A jak będzie powyżej 57 minut to wiadomo - wina PO. :D
2016-01-17 09:10:01 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post pes:
"Nie ma nic związanego ze Słupskiem na tym zdjęciu. Zapewniam Cie, że min. przez Słupsk to 4 wagony wahadeł Szczecin-Gdynia"
Ha ha ha

I czemu rżnąc głupa wciskasz ciemnotę. Słowiniec miał 3 wagony z Gdyni do Poznania
2016-01-17 09:14:24 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W czwartek 12 lutego Słowiniec z Poznania z trzema wagonami - obie dwójki frekwencja średnio 2-3 osoby na przedział. W jedynce łącznie 5 pasażerów. Za Koszalinem pociąg pusty.

Konrad Nowacki

http://www.forumkolejowe.pl/tlk-slowiniec-vt6835.htm

To tyle na temat kitów wciskanych przez pesa.
2016-01-17 09:15:48 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Malopolanin:
"Jak się okaże, że będzie 51 minut, to wtedy Kryniczanin powie że PiS uratował sytuację. A jak będzie powyżej 57 minut to wiadomo - wina PO. :D"
Jeśli Pis w cztery lata zrobi choć 6km to pobiję na głowę PO.

Taka prawda. Boli oj boli.
2016-01-17 09:22:48 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"W czwartek 12 lutego Słowiniec z Poznania z trzema wagonami - obie dwójki frekwencja średnio 2-3 osoby na przedział. W jedynce łącznie 5 pasażerów. Za Koszalinem pociąg pusty.

Konrad Nowacki

http://www.forumkolejowe.pl/tlk-slowiniec-vt6835.htm

To tyle na temat kitów wciskanych przez pesa."
Poznań dla wybrzeża środkowego to akurat poboczna relacja i wybrzeże środkowe dla Poznania. Główne potoki to Szczecin-3city i Północ-Warszawa-Południe i te pociągi akurat są pełne w porównaniu z 2 wagonowym SIENKIEWICZEM który de facto był na 8 główna relacją........Chyba że będziesz wciskał ciemnotę, że pociąg łączący sieć osadniczą z dwoma największymi miastami w Polsce nie jest relacją główną.....Więc wasze 3 wagonowe relacje wspomagające mają się nijak do 2 wagonowej relacji głównej po zdezelowanej 8.
2016-01-17 09:27:57 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"W czwartek 12 lutego Słowiniec z Poznania z trzema wagonami - obie dwójki frekwencja średnio 2-3 osoby na przedział. W jedynce łącznie 5 pasażerów. Za Koszalinem pociąg pusty.

Konrad Nowacki

http://www.forumkolejowe.pl/tlk-slowiniec-vt6835.htm

To tyle na temat kitów wciskanych przez pesa."
Z Gdynia przez wybrzeże do Poznania to 6-7h to wężyk jak z Krakowa po zdezelowanej 8 do W-wy . Ze Słupska do Poznania porównywalnego z 3city/Szczecinem to 5h. Więc nie wiem czemu się dziwisz , że zamiast do Poznania ludzie wybierają Szczecin-3city gdzie można 2 razy szybciej dojechać.....???
2016-01-17 10:37:37 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Poboczna relacja ha ha.

O którą był największy płacz choćby w 2009 :-)

Ciemnotę taką możesz wiesz komu wciskać :-)
2016-01-17 10:48:54 Autor: p.
---.dynamic.chello.pl
[zmoderowano]
2016-01-17 11:38:47 Autor: bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

bozia
2x zmiana kierunku? Slabo to widze kiedy pic likwduje jednorazowe zmiany kierunkow jak na Wawa - Wro, z durnym pominieciem ŁK.
2016-01-17 12:49:45 Autor: y
---.opera-mini.net
Pes, przeciez Ty w zyciu Ustroniem nie jechales przez Radom.

A jak czytam te pesymistyczne wywody o tym ile to lat bedzie trwala modernizacja odcinka Pilawa - Deblin, to az sie scyzoryk w kieszeni otwiera. Nie ma porownania zaawansowania projektu i pozwolen siodemki z jakims Krk - Kato czy Tarnowem.
2016-01-17 14:17:16 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
Niestety ale od dziecka jeździłem zarówno prywatnie w 2 jak i służbowo w śpiochu i zawsze na 8 pustki zarówno w 2 jak i spiochu .....a że ostatnio mam mieszkanie w W-wie to wole jechać ex.SMOKIEM vel Łukasiewicz z przerwą w W-wie a następnie ex. Pobrzeżem......
2016-01-17 14:19:10 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Poboczna relacja ha ha.

O którą był największy płacz choćby w 2009 :-)

Ciemnotę taką możesz wiesz komu wciskać :-)"
Oczywiście od wciskania ciemnoty o potrzebie wężykowania po zdezelowanej 8 Ty tu jesteś........:)
2016-01-17 16:59:50 Autor: y
---.opera-mini.net
Jedyna ciemnote o pustych pociagach to poki co Ty wciskasz. Dlatego pociagi jezdzily, jezdza i beda jezdzic po osemce ;) I to po odcinku niezdezelowanym :)
2016-01-17 17:04:16 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post y:
"Jedyna ciemnote o pustych pociagach to poki co Ty wciskasz. Dlatego pociagi jezdzily, jezdza i beda jezdzic po osemce ;) I to po odcinku niezdezelowanym :)"
Ja przynajmniej podaje jasne rzeczowe argumenty - 2 wagonowy SIENKIEWICZ z którego na Centralnym garstka ludzi wysiada, oraz równie puste ex. USTRONIE...
2016-01-17 18:21:27 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Poboczna relacja ha ha.

O którą był największy płacz choćby w 2009 :-)

Ciemnotę taką możesz wiesz komu wciskać :-)"
Postaraj się lepiej o łącznicę w Muszynie i żeby wszelkie Krynice nie stały w Kraq po 50-100 minut ;) :D
2016-01-18 08:55:51 Autor: Sołtys
---.19.7.58
Znowu "ci z Radomia" :):):)

Dobrze, że nie chodzi tu o nadzór nad linią do... SZYDŁOWCA - bo WTEDY dopiero byłoby "przekroczenie"!!! Aż strach POmyśleć :)
2016-01-18 11:26:58 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
Chłopcy od 2018 do co najmniej 2023 roku WSZYSTKIE unijne IC z Krakowa do Olsztyna przez Warszawę powinny już jeździć tak: Miechów - Sędziszów - Jędrzejów - Kielce - Skarżysko - Szydłowiec - Radom - Drzewica - Idzikowice CMK - Warszawa Zachodnia itd. Łączny czas przejazdu nie licząc podwójnej zmiany czoła ok. 4h.
2016-01-18 17:36:11 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post mathewicforum:
"Chłopcy od 2018 do co najmniej 2023 roku WSZYSTKIE unijne IC z Krakowa do Olsztyna przez Warszawę powinny już jeździć tak: Miechów - Sędziszów - Jędrzejów - Kielce - Skarżysko - Szydłowiec - Radom - Drzewica - Idzikowice CMK - Warszawa Zachodnia itd. Łączny czas przejazdu nie licząc podwójnej zmiany czoła ok. 4h."
W 2018 to już wygaśnie umowa na dofinansowanie Flirtów i będą jeździły jaki będzie PICowi wygodniej. Znając życie, Flirty znikną z LK8, albo zrobią z nich połączenia E po CMK.
2016-01-18 19:54:45 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Zmowa cenowa jak byk.
ABW, CBA, UB, SB , ZHP, CBŚ, ABŚ do roboty
2016-01-18 20:02:08 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Nie będą tak jeździć. Pojadą Od Kielc przez Bukową, Włoszczowę Gł, łącznicę 582, Włoszczowę Płn, Idzikowice, Opoczno Płd.
2016-01-18 23:51:49 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
@Arrivedeci, Bozia:

Wygaśnie? Eee tam, tak wcześnie? Tak czy inaczej one i tak będą jeździć do usranej śmierci przez Kielce. Scyzoryki w życiu ich nie oddadzą! Prędzej zablokują CMK w Psarach :D. Szkoda jednak, że i mieszkańcy Skarżyska i Radomia nie zobaczą Flirta III u siebie w mieście.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Europejska może niezbyt szybko, ale dość konsekwentnie zmierza w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i nieuzależnionej od paliw kopalnych. Oczywiście największe znaczenie mają tu zmiany w energetyce, ale i do transportu przykłada się bardzo dużą wagę. Stąd od lat realizowane są projekty promujące rozbudowę infrastruktury kolejowej czy rozwijające transport publiczny. Jednym z małych kroków prowadzących do ograniczenia emisji ma być także ograniczenie ruchu lotniczego na rzecz kolejowego – tam, gdzie jest to możliwe. Oczywiście na niektórych trasach „wystarczy” wybudować koleje dużych prędkości, ale przy większych odległościach alternatywą mają być pociągi nocne. Na razie pojawiają się pierwsze po latach nowe dalekobieżne nocne połączenia – plany są bardzo ambitne, ale czy okażą się skuteczne? 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5