NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Polacy pomagają w budowie najszybszego pociągu

| EC Engineering, 20 maja 2011 20.05.2011 209

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-05-20 11:28:11 Autor: Bambuła Rozjazdowa
---.play-internet.pl
Bombardier Niemiecki??? Od kiedy??? Rekord 420 km/h ??? To chyba w Chinach bo nie na swiecie.
2011-05-20 12:33:33 Autor: emigrant
---.7.48.28

emigrant
Do 2018 roku przy dobrych chęciach i zaangarzowania władz jest duża szansa na opracowanie i wyprodukowanie rodzimej konstrukcji pociągu Bardzo Dużych Prędkości (Very Height Speed)
2011-05-20 13:02:11 Autor: inzynier
---.88.212.34
Znaczy sie mowisz Pan o Kolei Bardzo Duzych Wysokosci?:)
2011-05-20 13:42:47 Autor: Ratel
---.43.77.109
Ambitne przedsięwzięcie, aczkolwiek światowe rekordy prędkości należą do składu zespolonego TGV - 575 km/h, oraz lokomotywy serii 1216 - 357 km/h, ktora jest także eksploatowana w Polsce pod nazwą Husarz.
2011-05-20 14:45:51 Autor: Lysy3
---.dhcp-docsis.net.tomkow.pl

Lysy3
Dobrze, że pomagają.

Pomogą w budowie polskich szybkich pociągów na polskie szybkie koleje :-)))))
2011-05-20 17:06:22 Autor: kolejowy men
---.lodz.msk.pl
To jest jakiś polski akcent. Skład wygląda ładnie. A jak tam hiszpańskie Talgo Avril? też ma być nowoczesne, energooszczędne i jeździć rozkładowo przynajmniej 380 km/h. może na Trako je pokażą:). I może też jakiś polski skład high speedu skonstruują:). Pozdrawiam.
2011-05-20 18:16:16 Autor: SYRAH
---.adsl.inetia.pl
Talgo AVRIL również projektowany jest na 380 km/h. Tyle tylko, że TALGO jest niepobitym liderem jesli chodzi o konstrukcje superlekkie, dające najwyższe i niedościgłe współczynniki ciężaru pociągu na jednego pasażera. Ciekawy jest układ siedzeń - w krótkich /15 metrowych/ wagonikach można było dać szerokość pudła 3200 mm. W efekcie w klasie 2 mamy układ 3+2. W odróznieniu od chińskiej konstrukcji, nowemu hiszpańskiemu pociągowi nikt nie będzie zakładał uzdy - pojedzie ile fabryka dała, a linia wytrzyma...
2011-05-21 11:57:10 Autor: co się zna
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
O cholerka... to będzie katastrofa...
Ale może czegoś się nauczą.
2011-05-21 17:19:35 Autor: kolejowy men
---.lodz.msk.pl
No to brawo dla Talgo za bardzo dobre konstrukcje. Oby wyciągnął Avril ile fabryka dała, choć jeśli będzie jeździł na torach z podsypką to mogą też go spowolnić, ponieważ na linii z podsypką na razie jedynie Francuzi odważyli się dać prędkość rozkładową 320 km/h na LGV Est, inni na razie powyżej 300 km/h nie dają, ponieważ przy dużym natężeniu ruchu do większych prędkości powinna być linia bezpodsypkowa, ale trzymam kciuki za Avrila.
2011-05-22 00:35:22 Autor: FORTE
---.internetdsl.tpnet.pl
Słyszalem o nowych wózkach dla Chińskich KDP(projekcie, ogólnych danych eksploatacyjnych), co mnie zaskoczyło- koła ponad 2000mm. Czyli coś sie dzieje...
2011-05-23 09:48:09 Autor: dress
---.133.40.85
@ Bambuła Rozjazdowa: Siedziba Bombardier Transportation jest w Berlinie- chyba tym się sugerował autor artukułu.
2011-05-23 16:51:00 Autor: Bambuła Rozjazdowa
---.play-internet.pl
Ciężko powiedzieć czym autor się sugerował. Ale firma ma siedzibe w Montrealu i Quebec w Kanadzie. Wszystkie inne to regionalne biurwy.
2011-05-23 19:06:19 Autor: dress
---.40.broadband3.iol.cz
@ Bambuła: Siedziba Bombardiera (koncernu) owszem jest w Montrealu, ale siedziba Bombardier Transportation jest w Berlinie (za www.bombardier.com: Transportation Headquarters, SchĂśneberger Ufer 1 10785 Berlin.)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5