NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PLK: Od środy już na pewno z Malborka do Iławy bez objazdów (aktualizacja)

| pr, Rynek Kolejowy 25.11.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-11-25 18:26:16 Autor: iławiak
---.free.aero2.net.pl
A co z Gdańskiem? Remont w planach czy PLK Gdańsk już sie poddała :) strach ze spalą was na stosie :):) ??
2014-11-25 18:30:44 Autor: iławiak
---.free.aero2.net.pl
PLK Gdańsk ale stacje w Malborku to chyba otworzycie z wielką pompą? Zaproście może jakiegoś opasłego biskupa, zakupcie szampany...upssss zapomniałem ...wy nadal tam daleko w polu :) ale widze postęp...jakiś zdzisiu po 3/4 latach coś tam grzebie w tunelu...
2014-11-25 18:34:59 Autor: iławiak
---.free.aero2.net.pl
Remont Wrzeszcza w wydaniu PLK Gdańsk..stan na dzien dzisiejszy godz 16-18. Tlki od 20-70 minut Regio smetowo 60-70 minut Regio Malbork ok 20-40 minut...opoźnienia.
2014-11-25 19:02:15 Autor: Czemerajduś
---.static.ip.netia.com.pl
Oj szkoda, pociągi przestaną wężykować po sieci osadniczej, co na to K65?
2014-11-25 19:18:00 Autor: Kornel
---.30.74.83.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niesamowite.
Zbliżamy się Górnikiem do Sosnowca. Pociąg jedzie zgodnie z rozkładem.
W Zawierciu cztery minuty postoju przed semaforem, ale i tak trzy minuty przed czasem.
Szok i niedowierzanie.

Nie pamiętam, kiedy ostatni raz tak jechał pociąg do/z Warszawy/Śląsk...
Rano Ondraszek był 75 minut do tyłu...
2014-11-25 19:28:23 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Iławiak
Jak znam życie to przejezdność będzie po 1 torze z ... ograniczeniem do 20 km/h z powodu spływu skarpy nasypu (Jurkowice). Będzie można w pełni wykorzystać wirtualne wahadełko dziobaka, który będzie bujać się na niezbyt stabilnym torze :-D
2014-11-25 19:33:14 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
@Czemerajduś

spokojnie, jemu zostają linie WAW-RAD-KIEL-KRA oraz ta przez Piotrków Tryb
tam pociągi (dzięki wspaniałej pracy PLK-i) wężykują w zwolnionym tempie i powoli zniechęcają do siebie te resztki pasażerów...
2014-11-25 19:54:21 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
Kolego iławiak vel xyz123: skończ waść pitolić głupoty. Powiadasz, że pociągi dzisiaj poopóźniane z powodu Wrzeszcza? Konkretnie numery pociągów i o ile minut spóźnione podaj a nie jak zwykle wypisujesz bzdury wyssane z palca. Może jeszcze znowu nam napiszesz, że w osobówce z Gdyni do Malborka ludzi było tyle, że w kabinie mechanika jechali i że remont stacji Malbork trwa od 6 lat? Specjalnie dla ciebie foto z dzisiaj z Wrzeszcza: http://obrazki.elektroda.pl/3413229900_1416940981.jpg - kilkanaście osób w torach tylko w tym miejscu, w okolice peronów nie zaglądałem.
2014-11-25 21:41:34 Autor: Mateusz Cieslak
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Podrozny
xyz123 prawde pisze, tyle ze nieprecyzyjnie.
Kontrakt na LCS podpisano i zaczeto dlubanie sierpien 2011. Czas realizacji wg. kontraktu - 20miesiecy.

Wczesniej minimum 2 lata za czasow Dworca Polskiego rewitalizowany byl dworzec.
Summa sumarum, minimum 5 lat dla pasazxera jest efekt "rozgrzebanej stacji" - nie da sie kupic biletu w budynku dworca i najprostsza droga dostac na peron.
Pisze jako mieszkaniec Malborka
2014-11-25 22:10:34 Autor: ŁukaszWMG
---.rev.pro-internet.pl
Smętowo dzisiaj rzeczywiście mocno spóźnione, ale to efekt defektu Kibli, które padły w Sopocie. Pobrzeże i szczególnie Bachus też z dużym opóźnieniem, ale co tu było przyczyną, tego akurat nie wiem.
2014-11-26 07:51:46 Autor: iławiak
---.free.aero2.net.pl
PLK Gdańsk regio z Malborka stoi pod Pruszczem Gdański. z 20 minut. Znów sie coś zawaliło? Wołać zbycha z łopatą niech udrozni teren
2014-11-26 09:33:24 Autor: onet
---.ip.skylogicnet.com
Ludzie. Kto normalny poza kolejarzami korzysta z transportu kolejowego w Polsce. Chyba tylko niezwykle zdesperowani albo miłośnicy kolei żelaznej. Ja nie jeżdżę i nie mam tych problemów co moi przedmówcy. Ale jak czytam te i inne komentarze to jak widzę pociąg to uciekam .............. po co mi problemy i stres.
2014-11-26 12:25:41 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Czemerajduś
No i bardzo dobrze. EIC nie powinny wężykować po sieciach osadniczych. Co innego TLK – te nadal powinny :P

A jakbyś przeczytał odpowiedź w poprzednim wątku to byś nie plótł.

http://www.rynek-kolejowy.pl/54817/e65_objazdy_przez_olsztyn_i_kwidzyn_przedluzone_o_dwa_dni.htm

@adam1234

Cytat : „spokojnie, jemu zostają linie WAW-RAD-KIEL-KRA oraz ta przez Piotrków Tryb
tam pociągi (dzięki wspaniałej pracy PLK-i) wężykują w zwolnionym tempie i powoli
zniechęcają do siebie te resztki pasażerów...”

A ta WSPANIAŁA praca PLK nie jest aby nieprzypadkowa???

Wszak trzeba ludzi skutecznie odstraszyć od wiodących osadniczo 1 – ki oraz 8-ki, aby zechcieli podjechać autem na parking pod PiStacją Gosiewskiego oraz pod nowym tym razem Platfusowskim debilizmem oPOczno POłudniowe. „By żyło się lepiej”, a kulejarze mieli jakikolwiek ruch w totalnym szczerym polu, po czym ogłosili sukces, że po zaniżonej 3-krotnie cenie wsiadło całe : 6 osób. No normalnie "Sukces nie z tej Ziemi".

Kpijcie sobie dalej Panowie z poważnych spraw. Jeszcze parę lat rządów post-styropianów z PO-PISu, oraz PSL-u który coraz wyraźniej pokazuje swoje prawdziwe oblicze, a tzw. „ludność” sama będzie prosić Złotowłosą Panią albo Putina o opiekę.
2014-11-26 18:46:29 Autor: Małopolanin
---.168.193.198
Co za bezczelna manipulacja twierdzić, że jazda po sieci osadniczej to wężykowanie... Wężykowaniem można nawać objazd przez Dęblin, to fakt. Ale gdzie na LK1 występuje wężykowanie? Czort jeden raczy wiedzieć... Przecież to naturalna trasa Katowice-Warszawa. A może pociągi TLK z Katowic powinny (celem obsługi ultra ważnego węzła Włoszczowa Północ) odbijać w Zawierciu na CMK. Następnie obsługa oPOczna Połuniowego i powrót w Koluszkach (przez Radzice) na wiedenkę? Myślę, że to satysfakcjonowałoby zwolenników TLK na CMK :D
2014-11-26 21:19:53 Autor: MKoszykowski
---.play-internet.pl
Pendolino w drodze a przejazd pomiedzy Gdańsk Orunia a Pruszczem Gdańskim zajmuje 50 minut. PLK Gdańsk mozecie odpowiedzieć co do ku...rwy nędzy dzieje się na tym odcinku?
(przykład dziś 26.11 pociag 17.21 z Gdańska Regio do Malborka)
Dlaczego pociagi osiagają maks 20km/h?
2014-11-26 21:24:07 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Celem obsługi „ultra ważnego węzła Włoszczowa Północ” uruchamiano już w latach 2006-2009 super dochodowy TLK KORDECKI . W pierwszym rozkładzie (końcówka 2005/2006 oraz cały 2006/2007) w bocznej relacji do Częstochowy- totalna klapa.

W rozkładach 2007/2008 oraz 2008/2009 w niekonkurencyjnej względem czasów EX/IC po CMK oraz z tożsamym czasem przejazdów co POSP (PKP PR) wiedenką w relacji do Katowic (Gliwic) slalomem olkuskim.

Jakoś ten pociąg nie zyskał powszechnego entuzjazmu wśród mikoli, a forum INFO-Kolej było jeszcze wtedy na etapie wieszania psów na inwestycji Włoszczowa Płn., zatrzymywaniu tam EX Malinowskiego, na Edgarze Gosiewskim oraz Czesterze Kapliczce Warsewiczu (użytkownicy Krycha Noema itp.)

Sytuacja się zmieniła wiosną 2009 w momencie wprowadzenia przez Moraczewskiego IR na CMK – wtedy dzieciarnia mikolska przeprosiła się z peronikiem włoszczowskim, a Gosiewski stał się niemal bohaterem narodowym :D :D :D
2014-11-26 21:27:59 Autor: MKoszykowski
---.play-internet.pl
:) to już nawet zabawne nie jest......
pociagi na trasie Gdynia-> Gdańsk juz domyslnie maja od 10 do 30 minut w plecy....
PLK Gdańsk czy to k... żarty.
2014-11-26 21:30:16 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Małopolanin
Więcej obecnie PIC zdaje się uruchamia ZASTĘPCZY AUTOBUS relacji Warszawa – Kraków za TLK Pobrzeże ignorując drogową 7-kę wybudowaną jak widać nieprawidłowo przez Kielce Radom i błądzi nim po bezdrożach, aby zajechać do „ultra ważnego multimodalnego węzła Włoszczowa Północ”.

Ha ha ha ha ha

Tego to by nawet Bareja z Komuny nie wymyślił.
2014-11-26 22:56:44 Autor: maszynista_pr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem gdzie macie opóźnienia 20 minut między Gdańskiem a Gdynią, jak ja jadę to zawsze planowo. Natomiast między Gdańsk Południe a Pruszcz Gdański padła blokada. Jazda do 20 km/h.
2014-11-26 23:22:13 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
MKoszykowski, jestes kolejnym trollem, ktory PLK Gdansk uznalby winna nawet gradobicia, trzesienia ziemi i kokluszu. Jechalem dzis rano Norwidem, wracalem Gryfem i tego twojego defaultowego opoznienia nie zanotowalem. Najwyrazniej was to drazni, ze tak dobrze sobie ten oddzial PLK radzi.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS