NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PKP SA: Wypełniamy strategię

| jm, Rynek Kolejowy 21.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-21 17:15:44 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
A te łosie dalej chcą kreatywnie księgować, że 1 przejazd osoby jadącej do pracy to 1/44 przejazdu, bo ten sam pasażer jedzie w poniedziałek i wtorek i we środę itd. :-)
Ten tekst o biletach miesięcznych (C) PKP to jest tekst roku i głupota roku.
2015-08-21 17:19:27 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Tekst o biletach kolejarzy tylko pokazuje, że nawet bardziej zdroworozsądkowo myślący kolejarze rezygnują z sięgających dna usług tego komfortowego przewoźnika jakim jest PKP IC, choć mają taaką zniżkę. Na miejscu PKP bym to przemilczał i zataił najściślejszą klauzulą, a oni się tym chwalą na lewo i prawo! Hit.
2015-08-21 18:17:36 Autor: M.M.
---.wtvk.pl
Skoro uznamy, zgodnie z powyższym, że wyznaczony cel co do przewiezionych pasażerów został osiągnięty, a cel dotyczący pozyskania nowego / zmodernizowanego taboru NIE, znaczy się zakładano w 2012, że dodatkowy tabor będzie jeździł... pusty ? :-)
2015-08-21 19:40:21 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Po co CZT sięga do danych z 2009 roku?
Nie wystarczy porównać przewozy PKP IC z 2012 roku,do tego co stało się w kolejnych dwóch latach dzięki ''działalności'' Celejewskiego? Utrata blisko 10 milionów pasażerów w ciągu 2 lat jest faktem niezaprzeczalnym i z tego należy rozliczać PKP SA i PKP IC. Póki co IC odrabia jedynie straty w przewozach,a i tak nic nie wskazuje,żeby osiągnęli punkt ''0'', czyli wynik przewozowy sprzed przejęcia Pekapu przez Karnowskich...

Gdyby CZT używało mózgu, rozliczałoby Karnowskich za działania od 2012 roku,a nie przywoływało dane z 2009...
2015-08-21 21:55:09 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Jeżeli 80 procent taboru sztandarowej spółki PIC stanowią wagony 111A i 112A reanimowane, klepane bez ładu, składu,

Jeżeli czas przejazdu pociągiem z południa na północ kraju czy odwrotnie wynosi kilkanaście godzin,

Jeżeli rozkład jazdy zmienia się co kwartał z miesięcznymi poprawkami...

To o jakiej strategii możemy mówić...
2015-08-21 23:08:29 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jestem entuzjasta bankomatów. Ale nie mozna oczekiwać tak szybkiego wźrostu liczby osob korzystających z połączeń IC gdy trwają inwestycje, ktore powodują destabilizację połączeń. Opracowywany sieciowy rozklad jazdy nie jest rozkładem lecz wzorcem do którego odwołuje sie przy kolejnych zamknieciowych rozkładach jazdy ważnych przez ok 2 m- ce. Ma to rowniez wpływ bardzo znaczący na przewozy wojewódzkie, ktore w dużej mierze kursują jak w slalomie pomiedzy siatka połączeń IC, ktore wytyczają trend. Ułożenie rozkładu jazdy pociągów wojewódzkich z taktem w całej dobie jest niewykonalne. Nie mowie o takcie wg zasady ze z jeden stacji poc. Odjeżdżają o tej samej końcówce minutowej. Trzeba jednak przyznać iz przez lata kolejarzom z PKP SA udawało sie nie sprzedawać majątku. Szanowano miejsca pracy. Teraz bankomaty pokażaly jak szybko mozna majątek sprzedać. No i zwiększone z roku na rok wysokość dotacji dla IC to jest ich sukces. Nie jestem jednak przekonany do realizowanych inwestycji w duże dworce. W przyszłości dla utrzymania tych obiektów moga starać sie o wsparcie z Ministerstwa Kultury gdyż sa to zabytki. Analizując ww wypowiedzi to zapomnieliście o upałach i suszy w tym roku za ktore rowniez odpowiada Pan Karnowski. Rozumiem krytykę ale nalezy analizować utrudnienia niezależne od realizujących inwestycje np. Z jednej strony protesty społeczne dot stawianiu ekranów a z drugiej protesty odwrotne zbyt mało ekranów. Poślizgi zwiazane z nie planowanymi pracami archeologicznymi. Krytykować nalezy za pazerność PLK i PKP SA dot kasy z UE np na system informatyczne i na projekty nie do konca przygotowane. Wiązało sie to z blokowaniem dostępu do tej kasy np przez samorządy. Teraz zwiększa sie dofinansowanie.
2015-08-21 23:20:56 Autor: zibi
---.dynamic-ww-1.vectranet.pl
w kraju coraz więcej DEBILI. Jak jest coraz lepiej to mówią że jest coraz GORZEJ . Nie wiem czy się smiać czy płakać
2015-08-22 09:48:18 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Największym sukcesem "strategii" jest zwiększenie po 168 latach o 10 km/h prędkości na linii Kraków - Katowice. Dzięki temu krowy dają mleko a kury się niosą!!!!! VIVAT
2015-08-22 10:12:54 Autor: mali
---.interq.pl
Największym sukcesem jest przywożenie do Zagórza 60 osób w wakacje i 2 poza sezonem.
2015-08-22 10:17:15 Autor: Ken
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
W kwestii wykorzystania środków przez PLK.

Pod obecnym rządami PLK nie zrealizowała dużej części projektów zaplanowanych na liście POIiŚ na lata 2007-2013. Wykorzystanie środków wynika unijnych wynika z faktu, że zwiększono w nich udział środków unijnych zaś zmniejszono udział środków krajowych. Wniosek - zaoszczędził budżet państwa, bo mniej wydał, a straciła kolej, bo zmodernizowano mniej niż to było zaplanowane. Oto prawda Pańskiego geniuszu Panie Prezesie -księgowość.

Ken
2015-08-23 10:46:43 Autor: Tomnord15
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Tomnord15
PKP SA jak i PKP PLK wypełnia znakomicie strategię rządu, likwidacji kolei w Polsce.
2015-08-23 17:30:15 Autor: zdzirek
---.agg2.kln.lmk-mlw.eircom.net
HAHAHA!!!!
To mój komentarz do większości komentarzy i ich dennego poziomu.
Jedynie Patryk postarał się aby go nie zamroczyła żałość, że to bankomaty rządzą teraz koleją a nie kolejarze.
A do innych: proszę napiszcie gdzie, kiedy i kto uzdrowił kolej w ciągu 2 czy 3 lat! Na to trzeba wielu pieniędzy i wiedzy, nie tylko kolejowej ale biznesowej. Chyba koledzy i koleżanki nie zapomnieli jak jeździły pociągi, które przywoziły i odwoziły kolejarzy bo pasażerom godziny nie pasowały?
2015-08-23 18:32:53 Autor: Myślący
---.echostar.pl
@zdzirek
Teraz nawet kolejarzy nie wożą bo jak można przeczytać powyżej spadła bardzo liczba przejazdów pociągami pracowników grupy PKP. Ja osobiście się zastanawiam czy w przyszłym roku kupić sieciówkę pracowniczą na IC. Obecnie IC prawie nigdzie nie idzie dojechać. Połączenia Poznania z Kołobrzegiem w wykonaniu IC w te wakacje to jakaś żenada. Zawsze był pociąg pospieszny Delfin i było to bardzo dobre połączenie, później IR Delfin a teraz nie ma nic. IC powinno w te miejsce puścić TLK Delfin lub z inną nazwą o tej samej godzinie. Kto normalny będzie wyjeżdżał o 4 rano z Poznania do Kołobrzegu. Tak samo połączenia Poznania z Szklarską Porębą to też jakieś nieporozumienie. Najlepszym obecnie połączeniem jest REGIO Kamieńczyk. Tak więc gdzie ja mam jechać spółką IC na bilecie pracowniczym? Jak mi za tak niską cenę IC ciężko gdzieś pojechać to co ma powiedzieć ktoś płacący za bilet 100%. Oferta IC w tym rozkładzie jazdy to DNO! Od kilku lat IC robi rzeź połączeń to się nie ma co dziwić takim spadkiem liczby pasażerów bo czym mają jechać jak IC nie uruchamia pociągów?
2015-08-23 19:58:33 Autor: kakadu
---.dynamic.chello.pl
@ zdzirek - jakbyś był wewnątrz spółki PKP IC lub PLK to byś wiedział o czym mówią niektórzy komentujacy.
2015-08-24 01:02:50 Autor: Rick
---.dynamic.chello.pl
Nerwowa, goebbelsowska propoaganda. Bankomaty mają tylko jeden argument na wszystko: jest Pendolino, będzie Flirt, będzie Dart. i co z tego?jak już ktos wysiadł i jeździ samochodem, to w nosie ma Pendolino
A tym, że nawet kolejarze przestali jeździć IC, nie ma się czym chwalić. to jest kompromitacja
2015-08-24 07:44:07 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
"coraz więcej osób docenia punktualność składów PKP Intercity"

Hahahaha. Dziękuję.
2015-08-24 08:18:49 Autor: Gubernator Kalifornii
---.static.3s.pl

Gubernator Kalifornii
Nie rozumiem, dlaczego PKP SA ma strategię związaną z PKP Intercity, z PKP PLK, z PKP CARGO, etc... Czym oni są? Jakimiś bogami, że mają tak rozległą wiedzę, że to oni właśnie muszą robić strategię dla tych spółek???
Te spółki nie mają swych zarządów, czy rad nadzorczych???

O ile się nie mylę, to PKP SA istniało tylko po to, żeby pozbyć się długu i rozliczyć majątek???

Po kiego grzyba oni ustalają cele dla spółek pkpowskich???
Coraz bardziej mnie to drażni...

Dodam jeden komentarz odnośnie przechwałek dotyczących punktualności: czy mógłby ktoś uczciwie przyznać, że założono niezwykle długie czasy jazdy i zbyt długie postoje na stacjach, właśnie po to, by zapewnić ową punktualność?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5