NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Pierwsze Impulsy już w Kolejach Mazowieckich

| Koleje Mazowieckie 07.05.2015 273

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-07 10:43:54 Autor: g
---.serwistal.pl
Ładne sztuki. W ogóle Impulsy mają atrakcyjny wygląd. Oby dobrze służyły.
2015-05-07 10:54:33 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Powinny obsługiwać połączenia lotniskowe. Przy nich Elfy wypadają bardzo nędznie (nie mają gniazdek i wifi)
2015-05-07 10:56:53 Autor: pesozlomek
---.play-internet.pl
Trzeba przyznać że newag zrobił gigantyczny postęp w jakości produkcji. Elf przy tym wygląda bidnie. Szkoda ze newag nie wygrał zamiast dartow które wyglądają jak ku...pa. może przy następnym przetargu się z mobilizują i poza pesie jak się produkuje ezty daleko biezne.
2015-05-07 11:08:20 Autor: dsm
---.static.ip.netia.com.pl
Nie wiem, jak współczynniki niezawodności Impulsów mają sięgać 99%, bo w SKM Impulsy jednak czasem się psują.
2015-05-07 11:39:51 Autor: aeouyi
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post dsm:
"Nie wiem, jak współczynniki niezawodności Impulsów mają sięgać 99%, bo w SKM Impulsy jednak czasem się psują."
Psuje to się mięso albo ogórki, Impuls może się co najwyżej uszkadzać.
pzdr
2015-05-07 11:42:16 Autor: kolpawe
---.162.14.56
Tak tak, dajcie wszystko co nowe na lotniska a pasażerowie najbardziej obciążonej linii Warszawa-Skierniewice niech się tłuką w starych EN57 jak dotychczas...
Wracaj na Syberię yeti.
2015-05-07 12:02:42 Autor: lukasss
---.timplus.net
Po co taki skład na lotniska z Wi-Fi oraz gniazdkami jak tam średnio paręnaście minut ktoś jedzie. Ludzie ze Skierniewic lub Siedlec po godzinę jadą...
2015-05-07 12:07:20 Autor: zeus04
---.133.22.13
Ze zdjęcia, to można co najwyżej oceniać aranżację wnętrza, wygląd a nie jakość :)
Flirty też nie mają gniazdek, wi-fi, led-ów...itd. ER75 mają świetlówki w pojedynczej linii i haczyki na ubrania z kawałka wygiętego metalu (do kupienia w castoramie) ;)
Maja też okna na wielgachnych, odstających, gumowych uszczelkach :) Podczas jazdy non-stop coś tam dyszy jak lord vader z "Gwiezdnych Wojen" (sprężone powietrze w systemie amortyzacji? Jakieś długie sprężyny w stabilizatorach?)...
2015-05-07 12:11:09 Autor: tomo
---.static.ip.netia.com.pl
O, to może je nawet odbiorą, jak nie będzie jaj.
2015-05-07 14:05:38 Autor: nexo
---.play-internet.pl
Szkod, że tylko 5 członów ma toto, będzie większy tłok. 2xEN57 czy 3xEN57 to jednak dużo więcej miejsca i przez to większy komfort podróżowania.
2015-05-07 14:06:13 Autor: nexo
---.play-internet.pl
Szkod, że tylko 5 członów ma toto, będzie większy tłok. 2xEN57 czy 3xEN57 to jednak dużo więcej miejsca i przez to większy komfort podróżowania.
2015-05-07 14:46:04 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@kolpawe

Przecież one będą jeździć do Skierniewic...

@nexo
Toto będzie jeździć w trakcji podwójnej.
2015-05-07 14:54:35 Autor: mikol123
---.warszawa.vectranet.pl
Cudne :D :D
2015-05-07 17:11:11 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post pesozlomek:
"Trzeba przyznać że newag zrobił gigantyczny postęp w jakości produkcji. Elf przy tym wygląda bidnie. Szkoda ze newag nie wygrał zamiast dartow które wyglądają jak ku...pa. może przy następnym przetargu się z mobilizują i poza pesie jak się produkuje ezty daleko biezne."
I tak jest to pojazd o półkę niższy od elfa czy flirta. Zakup kolejnego typu taboru to czysta niegospodarność. Ani tego uktronić z posiadanym taborem, nie pasują części o obsłudze i serwisowaniu nie wspomnę.
2015-05-07 17:20:22 Autor: VLnt7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"I tak jest to pojazd o półkę niższy od elfa czy flirta. Zakup kolejnego typu taboru to czysta niegospodarność. Ani tego uktronić z posiadanym taborem, nie pasują części o obsłudze i serwisowaniu nie wspomnę."
Jeśli już, impuls jest o półkę niższy od flirta, a elf o półkę niższy od impulsa. A przypominam, że elfy KM już mają dwie (!) modernizacje na karku, w tym jedna oidp ciągle trwająca...
>Zakup kolejnego typu taboru to czysta niegospodarność (...)
Zamień słówko z Prawem Zamówień Publicznych...
Poza tym o czym w ogóle mówisz? Ukrotnienie? Elfów samych ze sobą z różnych modernizacji nie da się sprawnie ukrotnić!
2015-05-07 17:25:11 Autor: Tomasz Zajkowski
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Arrivederci:

Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest to pojazd o półkę niższy od Elfa? O Flircie nic nie mówię, bo tutaj przyznaję Ci rację, ale nie zgodzę się, że Impulsy są gorsze od Elfów.
2015-05-07 18:42:31 Autor: Elton12
---.play-internet.pl
A w Gdańsku śmiga warszawska Skmka. Właściwie na trasie do Malborka z napisem 'przejazd techniczny'. Hmm juz są z Wielkopolski i Małopolski składy :) Pomorskie chyba ściąga kolejny szroT
2015-05-07 18:45:14 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post aeouyi:
"Psuje to się mięso albo ogórki, Impuls może się co najwyżej uszkadzać.
pzdr"
Jeśli SIĘ uszkadza -> to samouszkadza - > czyli dokonuje samookaleczenia. ;)
pzdr.
2015-05-07 19:06:30 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
@VLnt7:
To mają być tak betonowi jak inni i nic nie modernizować? Ciągle powielać te same błedy? ;) np. chcesz jechać do przodu a jedziesz do tyłu, albo wyłączasz tempomat by przejąć sterowanie ręczne i nie jak gdzie indziej pozostanie Ci moc ostatnio dobrana przez "auto-pilota" a Ty ją tylko doregulowujesz w górę bądź w dół, tylko musisz ustwiać parametry od nowa a chwilowo masz przerwę w napędzie
2015-05-07 20:04:59 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
W odpowiedzi na post Elton12:
"A w Gdańsku śmiga warszawska Skmka. Właściwie na trasie do Malborka z napisem 'przejazd techniczny'. Hmm juz są z Wielkopolski i Małopolski składy :) Pomorskie chyba ściąga kolejny szroT "
SKMT robi rewizje 14WE, wozić pasażerów na Pomorzu nie będą, bo jakkolwiek lubię produkty Newagu tak sam przyznaję, że 14WE to szrot, miałem okazję kiedyś się w Warszawie przejechać, wał kułakowy miał ogromny problem z poruszaniem się i przełączaniem styczników, czegoś takiego w żadnej klasycznej EN57 nie spotkałem.

Co do nowych Impulsów KM, podobają mnie się, wyglądają naprawdę przyzwoicie.
2015-05-08 10:33:36 Autor: Bellerophon
---.tktelekom.pl
Wyglądają świetnie, to jest sprawdzona marka
2015-05-08 14:48:43 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Z niektórymi wczesnymi Impulsami różnie bywało, lecz później wyprodukowanymi egzemplarzami Newag poprzeczkę wysoko postawił.
2015-05-08 16:37:53 Autor: Kacper
---.adsl.inetia.pl
Tak jest! Dajcie to co najnowsze do Grodziska, Skierniewic i innych, dla nas (Otwock, Celestynów, Pilawa, Dęblin) jak zawsze to co nędzne czyli wieczne EN57, EN57AKM, EN57KM i EN57AL i nic poza tym :'(
2015-05-08 18:05:13 Autor: MICHAŁ11111
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post Kacper:
"Tak jest! Dajcie to co najnowsze do Grodziska, Skierniewic i innych, dla nas (Otwock, Celestynów, Pilawa, Dęblin) jak zawsze to co nędzne czyli wieczne EN57, EN57AKM, EN57KM i EN57AL i nic poza tym :'("
Tak samo myśli każdy pasazer lini Skiern. do nasielska elfy, do siedlec flirty, a do skiern, żyrardowa czy grodziska to jest cud, jak jedzie zmodernizowany en57, chodź ostatnio kilka razy widzialem flirta w zyrardowie z pociagiem do skierniewic
2015-05-08 20:11:39 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post Tomasz Zajkowski:
"@Arrivederci:

Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest to pojazd o półkę niższy od Elfa? O Flircie nic nie mówię, bo tutaj przyznaję Ci rację, ale nie zgodzę się, że Impulsy są gorsze od Elfów."
Choćby dlatego, że 3-członowy impuls waży tyle, co 4-członowy elf ;)
2015-05-08 20:49:09 Autor: maszynista666
---.dynamic-ww-2.vectranet.pl
Newag kolejna gangrena w KM. Oj to będzie porażka. ... co z tego ze maja WiFi i gniazdka towarzystwo z linii Skierniewickiej i tak woli palić i popijać piwo wracając z jakiejś budowy... tam powinny jeździć węglarki. .. tak jak na Tłuszcz.
2015-05-09 21:29:12 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
Przynajmniej Newag stosuje elektrykę polskiej produkcji, a nie hiszpańskiej jak Pesa.
2015-06-18 11:02:52 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Czy Matołeckie nauczą się wreszcie używać klimatyzacji? Pociągi pasażerskie to nie wagony chłodnie do przewozu świńskich półtusz, ani też kurtyny wodne pod które można wejść na chwilę i wyjść gdy ma się już dosyć. W minioną niedzielę było może 25 stopni; na Wschodni podstawiono Impulsa, przeszedłem przez cały skład usiadłem na chwilę aby ocenić wygodę fotela i w te pędy wyskoczyłem na peron, gdzie kaszlałem przez kilkanaście minut. W środku było może 15 stopni, a to co fiździało z góry miało koło zera. Jazdę ze Smródwmieścia na Służewiec w przechłodzonym turbodymoklopie w miniony czwartek musiałem odchorowywać przez cały piątek i sobotę. Znamienne że problem zwariowanej klymy dotyczy tylko kibli, Elfów, Impulsów oraz SA135: we Flirtach i Bombach po prostu niedasie jej tak ustawić aby szkodziła pasażerom. Tylko w POlsce idzie się na skróty, instalując osprzęt przeznaczony do pracy w chłodniach magazynowych.
2015-06-23 08:20:45 Autor: topik
---.153.177.52
5 członowe składy ? jak to ma działać? zastapi podwójne 4 -członowe kibleki ? Da się wiecej składów? Ciekawe co na to "średnica" ?

Ogolnie ładne i wydaja się być o wiele funcjonalniejsze niż pesa - te wielopoziomowe podlogi i mizerne przedzialy na rowery i wozki
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5