NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Pesa zwiększa zatrudnienie i czeka na aplikacje

| wu, Rynek Kolejowy 08.08.2014 268

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-08-08 08:49:47 Autor: robol pesa
---.play-internet.pl
Panie Zaboklicki podnieś pan place bo to co Pan płaci ludziom to śmiech na sali. Później nie ma się co dziwić że nikt nie chce do pracy przyjść.
2014-08-08 09:14:31 Autor: Al Bundy
---.compute-1.amazonaws.com
A w Newagu przegrywaja dalej przetargi.
2014-08-08 09:25:31 Autor: zgroza
---.play-internet.pl
Tendrownia blokuje, jasne. Jakby nie mogli się rozwijać na Rynkowie. Zero szacunku dla zabytku.
2014-08-08 11:17:05 Autor: x.
---.static.ip.netia.com.pl
To powinno pomóc:

http://pesabydgoszcz.blogspot.com/

Ale k'woli sprawiedliwości - tak jest pewnie w każdym zakładzie produkującym tabor. Może poza Siedlcami.
2014-08-08 11:32:52 Autor: lubiący swoją pracę pracownik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam, post "robol pesa" ma rację, inflacja roczna na poziome 4% (założenie) sprawia, że płace winny rosnąc, a nie maleć. Pula pieniędzy na premie dla poszczególnego zakładu jest od lat taka sama, kiedy kiedyś pracownik wiedział za co pracuje tak teraz nie wie, pula ta jest stała a pracowników przybywa a więc prosta matematyka. porównując zarobki tych samych pracowników z przed 2 lat i teraz to różnica wynosi około 1000zł na korzyść PESA, a pracy i obowiązków przybywa...
2014-08-08 11:43:19 Autor: warty
---.internetdsl.tpnet.pl
To, że narzekanie na pracodawce to nasz sport narodowy wie każdy kto choć raz wszedł na goworka. A prawda jest taka, że nigdy nie słyszałem, żeby pracownicy z Pesy odchodzili, a wielu stara się dostać. Stworzenie kolejnych setek miejsc pracy to znakomita wiadomość.

P.S. A to, że trudno znaleźć na rynku pracy specjalistę z prawdziwego zdarzenia dotyczy się wszystkich branż, tacy ludzie zawsze są deficytowi.
2014-08-08 12:24:56 Autor: drogi
---.play-internet.pl
Pesa realizuje kontrakty na setki mln. A pracownikom płaci za ciężką pracę psie pieniądze. Z takimi obrotami to powinni płacić przynajmniej po 2000 euro dla robotnika. Ale pensje w pesie są mocno wschodnie.
2014-08-08 12:26:09 Autor: lubiący swoją pracę pracownik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
do "warty".
Nic tutaj nie ma mowy o narzekaniu, że dużo pracy, że trzeba być oddanym i odbierać telefony nawet po umownej godzinie 14 (koniec pracy), że praca ciężka... Jak się komuś nie podoba to może zwyczajnie szukać pracy gdzieś indziej ale tutaj chodzi o coraz mniejszy szacunek dla pracownika, skoro pracownik oddaje się całkowicie w swojej pracy to nie może dostawiać "dzisiaj" za swoją pracę x ZŁ, a za identyczną pracę a nawet przeważnie większą pracę po roku x-20%x Zł. to zwyczajnie demotywuje i sprawia, że chęci odchodzą bo "ciekawe ile mniej będzie w tym miesiącu"...
2014-08-08 13:11:57 Autor: ciekawe
---.10.178.74
do "warty"

Piszesz, że nie słyszałeś, żeby odchodzili pracownicy - kpina.
Od ok. 2 lat zwiększyła się liczba osób odchodzących.
Popatrz na ich biuro konstrukcyjne - praktycznie nie ma grupy, w której w ostatnim czasie ktoś by nie odszedł.
A zapowiadają się kolejne odejścia - oj zaboli to, zaboli :)
2014-08-08 13:19:55 Autor: dodo
---.play-internet.pl
Do standardów zachodnich jeszcze trochę brakuje jednak jak na warunki krajowe to bardzo dobra firma. Ludzie odchodzą bo nie wytrzymują zwrotnego tempa pracy. Ilość realizowanych projektów jest tak duża ze można nie wychodzić z pracy a i tak nie przerobisz pracy. Za taką pracę ludzie na zachodzie dostaną kilka razy wyższe pieniądze. ...wiec o cym my mówimy. Nie ma się co dziwić że młodzi po zdobyciu doświadczenia pakują walizki i wyjeżdżają. Albo odchody do firm gdzie tempo jest "nieco" nizsze
2014-08-08 23:23:01 Autor: pracownik pesa
---.tktelekom.pl
Co, zabrakło Ukraińców? Dlaczego nikt o tym nie mówi, że zatrudnia się Ukraińców żeby powiedzieć pracownikom: on przychodzi w soboty i niedziele a Ty chcesz spędzić weekend z rodziną? A jeśli chodzi o wypłaty to z roku na rok na pitach widać mniej chociaż realizuje się kontrakty za miliony a kierownictwo pnie się na drabinie najbogatszych Polaków. Ludzie z sukcesu PESY nic nie mają. Mogą się tylko cieszyć, że nie są bezrobotni i nic poza tym.
2014-08-13 12:46:35 Autor: Marekk
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pesa zwieksza zatrudnienie a jak na razie tramwaje do Moskwy składa stado Ukraińców.Brak Polakow na rynku pracy ?
2014-08-16 03:49:48 Autor: Cliq
---.home.cgocable.net
@drogi Pensje sa takie na ile warci sa pracownicy (tzn. ile kosztuje ich zastapienie). Jesli pracownika mozna latwo zastapic to mu sie placi malo, jesli trudno - trzeba zaproponowac wyzsza place niz inne firmy, zeby nie uciekl. To takie proste.
2014-08-28 20:48:26 Autor: silesian
---.adsl.inetia.pl
drogi Cliq tylko dlaczego ten sam robotnik na zachodzie zarabia 2x tyle i to w euro wykonujac ta sama prace a oferty w kontraktach róznia sie czasami w tys zł tylko to samo jest w produkcji samochodów samochod kosztuje tyle samo a robotnik zarabia w polsce mniej i w gorszych warunkach świadczy to tylko o tym ze pracodawca na zachodzie dzieli sie zyskiem ze swoimi pracownikami w sprawiedliwszy spsoób a w polsce daje ochlap nabijajac sobie samamu tylko kabze !
2015-03-13 15:08:42 Autor: osams
---.centertel.pl
Pracowałem na z1 w pesie-mówili ze to najgorszy dzial.1500 na rękę ujebany po lokcie.Mlodzi przychodzili i jak dostali klucz100 do kręcenia to po paru dniach rezygnowali hehehe.

2015-05-18 21:16:46 Autor: mlody
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
potwierdzam wypowiez kolegi . Ludzie na Z1 przewijaja sie na okraglo,jedni przychodza ,pracuja miesiac- dwa na probnym i sie zawijaja jak widza wyplate 1500zl a robia dziennie po10-11 godzin uwaleni w syfie,brudzie i smarachod stop po czobek glowy i to nie sa zarty tylko tak jest na codzien ,ludzie ktorzy robia po ponad 5 lat, 10 a nawet dluzej zarabiaja 1800-1900 zl z trzydziestoma nadgodzinami .Premia ??? a co to takiego ???
Najgorszy ,najczarniejszy zasyfialy dzial w ktorym sie robi najciezsza robote a zarabia gowniane pieniadze .Dlaczego na kazdym dziale ludzie zarabiaja inaczej ,przeciez to jest niby jeden zaklad????
Rzecz najwazniejsza!!! Dlaczego jakiekolwiek wizytacje przebiegaja tylko na dziale Z3
i wszelkie zdjecia czy to w gazetach czy na portalach sa przedstawiane wlasnie tylko z tego dzialu?? Dlaczego nigdy pan Prezes nieprzyjdzie na Z1 z jakimikolwiek dygnitarzami
i niepokarze w jakich swieckich zasyfialych warunkach naprawde ciezko tyraja ludzie i jak wygladaja podczas pracy ?

Przyjdzcie odwiedzic Z-1, pokazcie swiatu jak naprawde jak wyglada pracownik i hala
na ktorej pracuje !!! Opublikujcie teee zdjecia ,a nie pokazujecie piekna nowa 5-letnia hale Z-3 na portalach i w telewizji !!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5