NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Oświęcim czeka na nowy dworzec

| Witek 21.12.2015 237

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-21 09:38:18 Autor: Rekin
---.static.delta-trans-logistik.3s.pl
Trzeba być skończonym idiotą, aby likwidować stosunkowo nowy budynek dworcowy w dużym mieście i budować na jego miejscu kontener. To że ruch jest marny jest konsekwencją marnej oferty - poprawić ofertę, wynająć część pomieszczeń i będzie dobrze.
2015-12-21 09:50:15 Autor: harwa
---.pkp.pl
Za utrzymanie dworców odpowiedzialne jest PKP SA

Za oferte przewozową - Urzad Marszalkowski Wojewodztwa Malopolskiego

PKP SA nie ma mocy sprawczej, by to zrobic. Zreszta jak to łatwo powiedziec - "wystarczy poprawic oferte przewozową".
2015-12-21 09:52:11 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Póki co w ramach tej poprawy odcięli Czechowice...
2015-12-21 09:58:59 Autor: wdr
---.146.78.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

wdr
@harwa
To PKP są odpowiedzialne za tragiczny stan torów do Oświęcimia. Jakby linie były wyremontowane to pociągi byłyby pełne i dworzec byłby używany.
2015-12-21 10:37:55 Autor: malopolanin1
---.telesim.com.pl
Oświęcim czeka tez na rewitalizacje lini do Trzebini jak i do Katowic. Także przydałaby się rewitalizacja do Czechowic. Jak się skróci czas przejazdu to ludzie przesiąda się z busów i samochodów na pociąg i dworzec znów się zapelni
2015-12-21 12:26:16 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
To PKP są odpowiedzialne za tragiczny stan torów do Oświęcimia.

To wbrew pozorom totalna bzdura. Bo od lat 90 do jakiegoś 2007 państwo regularnie z roku na rok zabierało środki na bieżące utrzymanie a co dopiero mówić o jakichkolwiek remontach. Za PRL to jak nawet nie było na remonty to chociaż raz w roku podbijarka pracowała obowiązkowo na wszystkich torach szlakowych co pozwało na utrzymywanie jako takich prędkości były brygady drogowe które na bieżąco likwidowały wychlapy to wszystko zlikwidowano z czasem. Jak ciężkie pociągi pojeździły po takim wychlapie dwa lata to już była 20 na remont nie było pieniędzy i tak to się posypało Dzisiaj niby jest lepiej ale dalej to nie PKP decyduje o remontach bo większość odbywa się przy udziale środków UE które rozdzielają samorządu wojewódzkie i ministerstwo co aprobuje KE i to oni decydują czy w Pcimiu Dolnym wyremontują tory nie żadne PKP. Kto ma kasę ten ma władze prosta sprawa. Za starej Polski PKP miało własne fundusze bo zarabiało na transporcie towarów z tego finansowano resztę. Teraz tego nie ma.
2015-12-21 13:32:30 Autor: Qax
---.google.com
A w Strzelcach Krajeńskich nic nie kursuje, to po co dworzec?
2015-12-21 13:32:31 Autor: Qax
---.google.com
A w Strzelcach Krajeńskich nic nie kursuje, to po co dworzec?
2015-12-22 13:48:39 Autor: ET41-101
---.222.26.211
Na razie wszystkich najemców pogonili, bo będzie remont. Rok minął i cisza. Chociaż bar mogli zostawić - byłoby przez rok, gdzie kawę wypić i poczekać na pociąg w przyzwoitych warunkach. Wstyd przed cudzoziemcami którzy mimo licznych autobusów także do Muzeum docierają pociągami z Krakowa.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5