NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Nowy tabor woj. łódzkiego dla ŁKA? Niekoniecznie

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 01.06.2015 143

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-01 09:05:52 Autor: praktyk branżowy
---.mnc.pl
Patrząc na strategię województw sąsiadujących (mazowieckiego, wielkopolskiego, śląskiego, kujawsko-pomorskiego) powinno się przede wszystkim wzmacniać ŁKA. Przyszłość PR pozostaje niepewna - zwłaszcza w aspekcie zmian na polskiej scenie politycznej.

pb
2015-06-01 09:11:44 Autor: nn
---.centertel.pl
Może czas przyznać, że LKA przez słaby i niecykliczny RJ to po prostu niewypał. Nowa łódzka kolej w porównaniu np. Kolejami Małopolskimi wypada słabo, bardzo slabo. Piarowe sztuczki niestety nie pomogą.
2015-06-01 09:53:53 Autor: SKC
---.adsl.inetia.pl
Chyba po to była tworzona ŁKA, żeby docelowo przejąć od PR przewozy w woj. łódzkim. Jeśli teraz nowy tabor miałby trafić do PR to rządzący woj. łódzkim powinni się wybrać do lekarza. W dłuższej perspektywie utrzymywanie dwóch spółek nie ma sensu, to nie okręg warszawski gdzie KM, WKD i SKM sobie świetnie radzą ale tylko dlatego, że są potoki pasażerów.
2015-06-01 11:40:16 Autor: Migacz
---.centertel.pl
A jakiez to niby osiągnięcia maja kolej małopolskie w porównaniu z ŁKA bO jakoś ich nie widzę.
2015-06-01 12:51:11 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
@nn

Koleje Małopolskie obsługują na razie aż jedną krótką linię z Krakowa do Wieliczki, więc ciężko tu jeszcze mówić o jakimś sukcesie. Zobaczymy jak przejmą kolejne połączenia, czy też tak wszystko będzie pięknie wyglądać. Na razie jest OK.
2015-06-01 12:57:48 Autor: d33
---.158.222.112
Samorządowcy łódzkiego już dawno powinni się leczyć, powinni najpierw odebrać te 15 zmodernizowanych jednostek PR-om (i przekazać do ŁKA) które to to nie służą mieszkańcom województwa tylko są zarzynane jako IR na trasie do Warszawy i wożą Żyradowiaków do stolicy plus pracowników PR wraz z rodzinami którzy z przyczyn prestiżowych i finansowych nie chcą kupować biletów na IC. Propozycja żeby nowe planowane do zakupu pociągi przekazać PR-om to naprawdę wariactwo.
2015-06-01 17:08:52 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Absurdem jest istnienie ŁKA jako przewoźnika. To powinien być wyłącznie projekt infrastrukturalno - taborowy. Przewoźnik wyłoniony w przetargu. Inaczej będą KŚ bis.
2015-06-03 09:43:22 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Absurdem jest istnienie ŁKA jako przewoźnika. To powinien być wyłącznie projekt infrastrukturalno - taborowy. Przewoźnik wyłoniony w przetargu. Inaczej będą KŚ bis."
PKM pozdrawia...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5