Partnerzy serwisu:
Zintegrowany transport

Metro: Jak rozbudowę sieci wytrzyma zaplecze na Kabatach?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
15-04-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Transport-Publiczny.pl

Podziel się ze znajomymi:

ZINTEGROWANY TRANSPORT
Metro: Jak rozbudowę sieci wytrzyma zaplecze na Kabatach?
II linia metra rozbudowana o tzw. odcinki 3+3 (po trzy stacje w każdą ze stron) będzie jeszcze obsługiwana ze Stacji Techniczno-Postojowej Kabaty na południowym krańcu I linii. Problem pojawi się przy kolejnym wydłużeniu II linii – na Bemowo i Bródno (tzw. 3+2). – Przy większej liczbie pociągów trzeba będzie mieć STP – mówi Jerzy Lejk, prezes Metra Warszawskiego.

Niedawno otwarty centralny odcinek II linii metra jest obsługiwany ze Stacji Techniczno-Postojowej Kabaty, znajdującej się na południowym krańcu I linii metra. Przejazd pociągów możliwy jest dzięki jednotorowemu łącznikowi technicznemu pomiędzy stacją A-13 Centrum na I linii i C-10 Rondo ONZ na II linii.

Metro Warszawskie prowadzi właśnie przetarg na budowę kolejnych odcinków II linii. W pierwszej kolejności linia zostanie wydłużona o trzy stacje w każdą ze stron (tzw. odcinki 3+3). Pociągi dojadą do stacji Księcia Janusza na Woli i Trocka na Targówku. Za tymi stacjami zaplanowano rozbudowane komory torów odstawczych.

– W momencie, gdy będzie oddawany wariant 3+3, to jeszcze będziemy mogli obsługiwać II linię z Kabat. Na terenie STP będziemy budować obiekt nr 6, czyli halę postojową. Ona jest przewidziana na 14 pociągów. Mamy oczywiście możliwość nocowania pociągów na linii dzięki dłuższym okresom międzyprzeglądowym – mówi portalowi Transport-publiczny.pl Jerzy Lejk, prezes Metra Warszawskiego.

Problem z obsługą pojawia się przy dalszych odcinkach. Przeczytasz o tym na portalu Transport-Publiczny.pl.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Tajlandia: Monorail produkcji Alstomu wchodzi do użytku w Bangkoku

Zintegrowany transport

Singapur: Pociągi metra Alstom Movia już w ruchu z pasażerami

Tabor i technika

Wiadukt metra nad Puławską do remontu

Infrastruktura

Wiadukt metra nad Puławską do remontu

Redakcja 17 kwietnia 2019

Metro z rozbudowanym zapleczem. Nowa elektrowozownia niemal gotowa

Tabor i technika

Nowa hala dla pociągów. Metro rozbudowuje zaplecze

II linia metra

Nowa hala dla pociągów. Metro rozbudowuje zaplecze

wu, Transport-publiczny.pl 23 października 2014

Zobacz również:

Tajlandia: Monorail produkcji Alstomu wchodzi do użytku w Bangkoku

Zintegrowany transport

Singapur: Pociągi metra Alstom Movia już w ruchu z pasażerami

Tabor i technika

Wiadukt metra nad Puławską do remontu

Infrastruktura

Wiadukt metra nad Puławską do remontu

Redakcja 17 kwietnia 2019

Metro z rozbudowanym zapleczem. Nowa elektrowozownia niemal gotowa

Tabor i technika

Nowa hala dla pociągów. Metro rozbudowuje zaplecze

II linia metra

Nowa hala dla pociągów. Metro rozbudowuje zaplecze

wu, Transport-publiczny.pl 23 października 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5