NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódzkie z piętnastym zmodernizowanym EN57

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 13.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-05-13 09:26:00 Autor: ST44-613
---.icpnet.pl
EN57 wiecznie żywy. Zmodernizowano pojazd który ma 46 lat. Może ktoś będzie na tyle nowatorski i pokusi się o modernizację parowozu? To dopiero będzie wyczyn.
2015-05-13 10:12:37 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
753? Ale stary rocznik.

"agregatem prądotwórczym umożliwiającym utrzymanie dodatniej temperatury wody w zbiornikach w przypadku zaniku napięcia w sieci trakcyjnej."
Oświetlenie też zasili?

Skoro coś takiego zamontowali to tylko kwestią czasu, aż w innym zmodernizowanym kiblu wstawią agregat na tyle mocny, że umożliwi jazdę
2015-05-13 10:13:06 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
@ST44-613
w parowozach i przedwojennych wagonach wystarczy założyć oświetlenie LED, system informacji pasażerskiej oraz toaletę ze zbiornikiem zamiast dziury i pojeżdżą jeszcze 15 lat a w międzyczasie potnie się 25 letnie piętrusy, bo co to za tabor, który nie wężykuje, jest cichy i ma nisko położone wejścia?
2015-05-13 10:36:04 Autor: sb
---.opera-mini.net
czy ktos sie orientuje co się dzieje aktualnie z jednostka zmodernizowana przez woj. śląskie ktora zostala w małopolskim gdzie kursuje i stacjonuje
2015-05-13 11:12:00 Autor: hubert
---.dynamic.chello.pl
Czy to najnowsze AL dalej telepie?
2015-05-13 11:23:32 Autor: Gdynianin
---.19.244.233
Nie byłyby te modernizacje godne pogardy jeśliby kible produkowane przynajmniej od któregoś egzemplarza były trochę przeprojektowane względem pierwszych sztuk. Choćby czemu się trzymano archaicznych wózków gdy w teorii dałoby radę stworzyć odmianę 4Anc dopasowaną do kibla? Jakoś w ryskim zakładzie to zrozumieli i w ЭР1 oraz ЭР2 zastosowali wózki z prowadzeniem kolumnowym.
2015-05-13 11:30:33 Autor: LM
---.207.97.210
@sb: w majowy weekend stała w szopie w Suchej Beskidzkiej.
2015-05-13 11:46:45 Autor: tomek55
---.toya.net.pl
a pojedzie z Łodzi do Torunia przez Kutno ?
2015-05-13 12:20:13 Autor: seb
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ostatnia dotarła EN57AL-959 - odebrana 08.05.2015. EN57AL-753 dotarła pod koniec kwietnia.
2015-05-13 12:32:21 Autor: BIPA
---.19.18.234
Powinny asynchrony na IR Lazur się pojawić (będzie w tym roku w ogóle?).
2015-05-13 14:46:32 Autor: mar37
---.play-internet.pl
PR GDYNIA patrz i podziwiaj :)
2015-05-13 15:24:34 Autor: Gdynianin
---.19.246.20
W odpowiedzi na post mar37:
"PR GDYNIA patrz i podziwiaj :)"
PR Gdynia ma takie moderny i to nie jest fakt którym się należy chwalić. Moderny kibli są patologią, UMWŁ traktuje je jako suplement, gdy dla UMWP patologia jest według nich najcenniejsza i ni kupują nówek. Twój komentarz aczkolwiek byłby odpowiedni gdyby to był artykuł o fabrycznie nowym pojeździe
2015-05-13 15:48:53 Autor: BIPA
---.19.18.234
W odpowiedzi na post sb:
"czy ktos sie orientuje co się dzieje aktualnie z jednostka zmodernizowana przez woj. śląskie ktora zostala w małopolskim gdzie kursuje i stacjonuje"
ED72A-005?
2015-05-13 16:14:57 Autor: 33
---.158.218.48.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zauważcie ciekawą rzecz, 20 lat temu przebudowano cały dworzec Kaliski i jakie niskie perony zrobiono, między najniższym stopniem kibla a peronem jest 60 cm różnicy, osoby poniżej 1,50m wysiadają tyłem schodząc jak po drabinie - istny obłęd i nikt nie ma odwagi powiedzieć że te perony należy przebudować.
2015-05-13 17:45:29 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Dlatego dobrze, że w końcu przyjęto w Europie standard 760mm
2015-05-14 09:38:49 Autor: Gdynianin
---.19.245.5
Jest to kolejny argument przeciwko modernizacji kibli, z kibla niskopodłogowca się nie zrobi
2015-05-14 13:47:47 Autor: 33
---.158.221.219
@ Gdynianin
Kibel ma na takiej samej wysokości podłogę jak pier---lino.
2015-05-14 13:51:18 Autor: 33
---.158.221.219
@ep40
Ten europejski standard już w czasie przebudowy Kaliskiego obowiązywał w EU, w tym samym czasie projektowano odcinek Kutno - Konin i tam można było zrobić na wsiach 76 cm. a na Kaliskim nie.
2015-05-15 01:10:23 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
E-65 niby w całości miała być na 760mm, a w takim Gdańsku Głównym jak były niższe perony tak przy modernizacji ich nie ruszyli.
2015-05-15 11:16:48 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Zmodernizowane kible do ŁKA na przewozy wewnątrz wojewódzkie, a Flirty powinny obsługiwać ruch wewnątrz miejski w Łodzi i aglomeracji.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS