NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

ŁKA: Ograniczenia na przejazdach spowalniają pociągi

| rcz, Rynek Kolejowy 03.09.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-09-03 15:52:36 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
Trudno zrozumieć, że zwolnienia na przejazdach kolejowych nie zostały uwzględnione w RJ, skoro wymaga tego technologia. Jeszcze trudniej pojąć, że nikt nie zmierzył natężenia ruchu na przejeżdzie w Zgierzu?! Droga nie była zamknięta i nie trzeba było czekać na otwarcie linii kolejowej. Wydając miliony na modernizację zabrakło komuś zwykłej wyobraźni. Nie od dziś wiadomo, że ruch kołowy się zwiększa, bo rośnie liczba samochodów. Oczywiście winnych nie ma.
2014-09-03 16:38:05 Autor: szofer 67
---.free.aero2.net.pl
a rozjeżdżać debili, naturalna selekcja
2014-09-03 16:44:47 Autor: Czyt
---.nitka.net.pl
Słaby tabor tam mają ED78, przyspiesza jak samochód...lekko i przyjemnie.
A katastrofą było polikwidowanie dróżników, drogowców, z domkami, ale to juz się stało.
2014-09-03 17:17:10 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
Ograniczenia oprócz wymienionych przejazdów występują na jeszcze jednym przejeździe w Łodzi między Zgierzem a stacją Łódź Arturówek. Poza tym jest ograniczenie na wiadukcie nad ul. Łagiewnicką oraz w obrębie stacji Łódź Arturówek. Też zostaną wyeliminowane? A jeśli chodzi o ul. Chełmską w Zgierzu to przecież od dawna ruch jest na niej dosyć duży. W czy,mm wiec jest problem? Na pewno jest większy niż na ul. Grotnickiej w Zgierzu ( linia na Kutno), gdzie jest ograniczenie i na który jak na razie zabrakło kasy, żeby rogatki postawić. Pozdrawiam.
2014-09-03 17:29:23 Autor: Malbork
---.play-internet.pl
Wejdzie Pkp plk z remontem i bedzie tak jak teraz na e65 Malbork-Tczew...7 lat i końca nie widać.....25 km w 70 minut ( planowowany przyjaz + opoznienie ). Ohhh Ty kochana moja plko Gdansk...jakim jestes pieknym przykladem jak nie prowadzi sie inwestycji.
2014-09-03 17:36:37 Autor: Malbork
---.play-internet.pl
To jest normalnie incredible..jakaś abstrakcja..coś tak nie logicznego....kladac wlasnymi silami jeden podklad dziennie bylbym szybszy o kilka lat od tych jełopów z pkp plk Gdansk. Panowie skonczycie do 2050? Czy raczej idziecie na 2090? Ten remont mostu na nogacie to tak dla zabawy rozumiem? Raz..tory kladziecie..za miesiac sciagacie..
2014-09-03 17:44:36 Autor: Malbork
---.play-internet.pl
Pkp Plk Gdansk dajcie jakis komunikat w sprawie trasy Malbork - Gdansk. Ile lat macie opoznienia ale tak serio realnie pytam..15? 20? Lat. Nawet nie dotykac mi trasy Malbork-Elblag wara od tego bo mnie szlak trafi
2014-09-03 21:31:55 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Czyt:
"Słaby tabor tam mają ED78, przyspiesza jak samochód...lekko i przyjemnie.
A katastrofą było polikwidowanie dróżników, drogowców, z domkami, ale to juz się stało."
Chyba jak rower ? 5 minut na jednej 20 ? Tyle traci ciężki skła pasażerski a nie ezt.
2014-09-03 22:23:26 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Przecie ten dwuczłon ma pewnie ze 1.5MW, to w czym problem?
2014-09-03 22:37:01 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
z torów plk
Traci około 3 minut, ale nie na tym jednym przejeździe ,a na 3 oraz na jednym wiadukcie na ul. Łagiewnickiej oraz w obrębie stacji Łódź Arturówek. A przyspieszenie ma bardzo dobre aż w siedzenia wgniata :). Pozdrawiam.
2014-09-04 00:11:26 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Ograniczenie do 20 to następny z idiotycznych przepisów, które rozkładają kolej. Kilka już zniesiono ale biurokracja musiała coś zostawić dla siebie.
2014-09-04 11:22:11 Autor: Zbych
---
Jeszcze 5 miesięcy i wejdzie do WOSu
2014-09-04 12:33:47 Autor: Czyt
---.ksiaznica.szczecin.pl
EN57


Masa: 126,5 t

P: 4×145 kW lub 4×175kW
A: 4×250kW

P: 580 kW lub 700 kW
A: 1 MW

P: 0,5 m/s2
A: 1 m/s2 (ale tylko przy małej prędkości)
=====================
31WE ZGZ (ED78) ma:

masa: 133,5 t

4x500kW = 2 MW

przyspiesza ponad dwukrotnie lepiej (rozruch elektroniczny), szczególnie przy większej szybkości.

Dane moc/ masa dla pojazdów samochodowych są tu:
http://www.wojdas.24x7.pl/moc.html (ciekawa tabela)
i oczywiście, ze potencjalnie jest to o wiele więcej, ale w praktyce nie mogą tego wykorzystać: nadmiar pojazdów= korki. Pociąg wyjeżdżający z wielu miast jest o wiele szybszy.
I dlatego przedstawiciele PLK psują tory (o czym tu komentarze) gdyż nie mogą znieść, że ich ukochane BÓSTWO na 4 kołach, do którego modlą się codziennie, mogło by być wolniejsze !!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS