Partnerzy serwisu:
Biznes

Koleje Mazowieckie z certyfikatem ISO

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Data publikacji:
29-12-2010
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Koleje Mazowieckie, 28 grudnia 2010

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Koleje Mazowieckie z certyfikatem ISO
Koleje Mazowieckie otrzymały wystawiony przez IMQ S.A., Przedstawicielstwo w Polsce CERTYFIKAT NR. 9176.KOLE potwierdzający, że wdrożony System Zarządzania Jakością przez Spółkę jest zgodny z normą ISO 9001: 2008 w zakresie planowania i realizacji kolejowych, regionalnych przewozów pasażerskich.

Certyfikat został przyznany dla następujących jednostek operacyjnych:
• Centrala Spółki - ul. Lubelska 1, 03-802 Warszawa
• Sekcja Przewozów Pasażerskich - ul. B. Prażmowskiego 6, 26-600 Radom
• Sekcja Napraw i Eksploatacji Taboru - ul. Osiedle Kolejowe 5, 96-500 Sochaczew

Otrzymanie certyfikatu poprzedził audit certyfikujący, którego celem była ocena funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością na zgodność z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz obowiązującej dokumentacji systemowej w Spółce. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością został przyznany przez włoską jednostkę certyfikującą IMQ S.A., Przedstawicielstwo w Polsce, zajmującą się certyfikacją systemów zarządzania oraz badaniami produktów pod względem ich bezpieczeństwa i jakości. IMQ jest członkiem IQNet (Międzynarodowa Sieć Jednostek Certyfikujących) międzynarodowej organizacji działającej w obszarze badań i certyfikacji. Na terenie Polski staje się liderem wśród jednostek certyfikujących systemy zarządzania sektora publicznego.

Kierownictwo Kolei Mazowieckich wprowadzając System Zarządzania Jakością zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 9001:2009 przyjęło zasadę, że: ZADOWOLENIE PASAŻERÓW Z DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI JEST GŁÓWNYM WYZNACZNIKIEM OCENY PRACY NASZEJ FIRMY.

Aby sprostać tym zadaniom w Polityce Jakości określono następujące cele:
• Doskonalenie jakości obsługi pasażerów korzystających z naszych usług.
• Stałe podwyższanie kultury obsługi pasażerów.
• Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa w pociągach.
• Zwiększanie zaufania pasażerów do działalności naszej firmy.
• Ciągłe podnoszenie kwalifikacji przez pracowników Spółki.
• Modernizacja taboru w celu podniesienia komfortu podróży pasażera.
• Zapewnienie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Spółki w oparciu o normę Systemu Zarządzania Jakością.

Dla Spółki realizacja Systemu Zarządzania Jakością wg międzynarodowego standardu ISO oznacza budowanie zaufania pasażera, w oparciu o realne wyniki i osiągnięcia, które przekładają się na poczucie komfortu i bezpieczeństwo każdego podróżnego.

Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5