NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koleje Mazowieckie odebrały szynobus Newagu

| Koleje Mazowieckie 11.12.2015 257

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-11 16:03:08 Autor: PiotrW_
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mały szynobusik potrzebny jest do obsługi trasy Radom-Drzewica, a najlepiej Radom-Tomaszów (z zachowaniem skomunikowań, rzecz jasna). Byłby wtedy jako taki dojazd do Łodzi.
2015-12-11 16:04:17 Autor: Sisi
---.play-internet.pl
Brawo pesa. Wielki sukces. 222m pesy to najlepszy szynowe pesy nie licząc linka 223m. Jestem pod ogromnym wrażeniem nasz ej bydgoskiej pesy
2015-12-11 16:42:45 Autor: belo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, że kupili taki złom.
2015-12-11 16:43:11 Autor: mnietek
---.play-internet.pl
Pojazd 222M został wyprodukowany w terminie, za co należą się słowa podziękowania firmie Newag – dodał Sulima.

czy powyższy cytat oznacza ,że pesa znowu skrewiła i jej jednoczłonowiec zaliczył kolejny spektakularny poślizg?
2015-12-11 16:48:05 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Sisi konsekwentnie trolluje...
2015-12-11 16:57:45 Autor: pęd doliną
---.mobile.sferia.net
Jak była informacja, że Newag sprzedał do Włoch "ezety" (EZT) to powinno być, że dla Kolei Mazowieckich wyprodukował "es-zeta" (SZT) a nie "szynobus".
2015-12-11 17:02:45 Autor: pepe78
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czegoś nie rozumiem. Pojazd o tym numerze jeździ w barwach Kolei Mazowieckich już prawie dwa lata. Rok jego produkcji to 2013, więc jak dopiero teraz mogli odebrać?
2015-12-11 17:13:18 Autor: Ariel Ciechanski
---.48.2.101
W odpowiedzi na post pepe78:
"Czegoś nie rozumiem. Pojazd o tym numerze jeździ w barwach Kolei Mazowieckich już prawie dwa lata. Rok jego produkcji to 2013, więc jak dopiero teraz mogli odebrać?"
Odebrali 222M-002, tylko RK pewnie skąpi, bo kupić od kogoś fotę :D. Albo czeka na foty od KM.
2015-12-11 17:55:07 Autor: Beatryczka
---.245.110.111
Kompletna głupota i kolejne pieniądze podatników wyrzucone w błoto. Co za kretyn wymyślił, żeby inwestować w malowanie nieswojego taboru wypożyczonego na 3 lata od Niemców? A jak się znów marszałkowi odwidzi i zawiesi połączenia do Drezna to co, apiać będą przemalowywać na czerwono? Komu przeszkadzał czerwony kolor? Pomijam kwestię brudu, który na czerwonym jest mniej widoczny niż na białym i żółtym i już oczami wyobraźni widzę jak Niemcy nabijają się z polskich "brudasów". Swoją drogą dziwię się, że Niemcy się na to zgodzili. Wyróżnikiem pociągów Wrocław - Drezno był czerwony niemiecki tabor i tak powinno pozostać! Macie przemalować te pociągi z powrotem na czerwono, bo zrobię wam taką antyreklamę na Youtube i jeszcze Facebooku, jakiej świat nie widział!

Właściwie to jest jeszcze gorzej! Przecież to będzie wyglądać tak idiotycznie, że aż nie potrafię tego skomentować. Totalne bezguście i pośmiewisko! Ktoś ma zdjęcie tego "cuda" na torach? Jutro rano będę jechała do Wrocławia to może wypatrzę to coś na Pątnowskiej. A jak będę w Legnicy to zrobię im taką awanturę, że popamiętają do skończenia świata i jeden dzień dłużej!

Jak Noemka to zobaczy to ich śmiechem zajеbie!
2015-12-11 19:03:14 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
I po co kolejny typ taboru? Jak mają kilka SA135 to powinni kupować SA133 albo 134.
2015-12-11 20:09:28 Autor: Modernizacja E75 Zielonka
---.dynamic.chello.pl
Serdecznie Polecam stronę https://www.facebook.com/Modernizacja.LK.E75.stacja.Zielonka/?fref=ts
gdzie zawsze najświeższe informacje i zdjęcia z kolejowej modernizacji linii E75 rail baltica w podwarszawskiej Zielonce. Polecam! :)
2015-12-11 20:09:41 Autor: lol
---.play-internet.pl
A może chodzi RK o to "W Tłuszczu jest już szynobus z Newagu dla Kolei Mazowieckich. 10 grudnia w Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru Tłuszcz został odebrany dwuczłonowy szynobus 222M. To pierwszy z dwóch zamówionych ostatnio spalinowych autobusów szynowych. Drugi - jednoczłonowy - wyprodukuje Pesa."
Może właśnie o to, że to jest pierwszy SZT a drugi Pesowski.

Cytat z artykułu rynek-kolejowy.pl
2015-12-11 20:09:51 Autor: cts
---.opera-mini.net
Kolejny typ taboru? Przecież pierwszego 222M mają od końca 2013r. czyli już dwa lata śmiga.
2015-12-11 23:16:23 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
@PiotrW_:

To tam druta nie ma? Od Radomia do Drzewicy na linii nr 22 ??! Musi być!
A szynobusik ładny, brawo Newag :D. Dobra robota, solidna!
2015-12-12 10:50:49 Autor: asdasdsadsad
---.spine.pl
Piękny i dobry sprzęt w końcu Newag. Malowanie słabe w tych KM mają... pomysleliby o czyms normalnym pasujacym do kolei a nie do sra...czki.
2015-12-12 10:59:04 Autor: zeus04
---.133.22.13
Szeptany/szemrany marketing w końcu...Newag :)
2015-12-12 15:58:06 Autor: ep40
---.dynamic.mm.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"I po co kolejny typ taboru? Jak mają kilka SA135 to powinni kupować SA133 albo 134."
Już mają 222M-001 więc zakup 222M-002 jest właśnie ujednolicaniem w temacie dwuczłonów. Nie ma sensu kupować SA133 i SA134 z powodu hipotetycznej możliwości łączenia z SA135 podczas gdy w praktyce KM nie zamierzają spinać dwuczłonów z solówkami. Do tego jeszcze należy pamiętać o tym, że 222M to odpowiednik Linka więc jak Pesa nie chciałaby się zbłaźnić to powinna zaoferować Linka, a nie SA133 lub SA134. Tyle, że wtedy właśnie byłby kolejny typ taboru odmienny zarówno od 222M i SA135. Dlatego dobrze, że w temacie solówek jak trzymano się SA135 tak się nadal trzyma, a w temacie dwuczłonów jak się trzymano 222M tak tu również nadal się w ten typ idzie.
2015-12-13 13:51:31 Autor: SP45-116
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
Przetarg był na sprzęt kompatybilny, tzn. na SA135,lub pochodne i 222M,lub pochodne. Nic nadzwyczajnego. Łączy się czasami 627 i 628 jeśli jest taka potrzeba.
2015-12-14 12:12:45 Autor: pistolet_prezesa
---.31.217.126
Szkoda, że nie pomalowali podobnie jak Impulsy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5