NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koła Inspiro do wymiany. Metro w sporze sądowym z Siemensem

| Witold Urbanowicz, Transport-publiczny.pl 21.08.2015 186

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-21 10:56:01 Autor: maja_k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
haha, dobrze, że to nie inny Polski producetn bo by psy wieszano i to niezłe. aż dziw, nowe torowisko, równo, gładko, jeden łuk a na 1 lini praktycznie prosto a tu takie zużycia, ha? a jak acatusy na totalnie zdezelowanych, zniszczonych i krętych torowiskach miały duże zurzycie to oczywiście była wina producenta a nie stanu torowiska na które puszczono nowe składy. co za świat
2015-08-21 10:57:06 Autor: maja_k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
zurzycie ;) sorrryyyy :)
2015-08-21 11:08:25 Autor: inzynier
---.9.243.245
Jezu, jak by to byla PESA to juz mielibysmy festiwal polaczko-trolli na 30 stron!
2015-08-21 11:14:53 Autor: mac
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po prostu : niemiecki szajs. Wspierajmy polskie firmy !
2015-08-21 11:59:50 Autor: Abc
---.adsl.inetia.pl
A czemu mamy wmieszać psy na Newagu? Newag jest tam tylko montownią, za resztę odpowiada Siemens i to on uznaje gwarancję bądź nie. I go on bierze od dostawców koła.
2015-08-21 12:06:57 Autor: RafPL
---.160.117.6
Newag to w tym przypadku tylko montowania.
To do Siemens im dostarczył, to oni z tego zmontowali składy.
Za części i materiał z jakich są wykonane odpowiada Siemens. A Siemens jak widać do winy się nie poczuwa.
2015-08-21 12:22:29 Autor: polacrwo
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pesozłom...
2015-08-21 13:00:07 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Każdemu się może zdarzyć i jak widać zdarza. Za 6 mln to można by kupić z pięć 18 metrowych Solarisów. Kolej to drogi wynalazek. Nowoczesna kolej jeszcze droższa, a metro...
2015-08-21 13:08:50 Autor: zeus04
---.play-internet.pl
Przy czym można nadmienić że PESA za wymianę kół w trzech Acatusach II wystawiła rachunek na 900 tys zł. Jeden Acatus EN77 to 10 osi , czyli 20 kół. Całość dostosowana do v160 i więcej
2015-08-21 14:42:37 Autor: Grubas
---.play-internet.pl
mogli kupić u nas a nie ten złom od Siemensa i newagu. Oni dobrze robili jedynie piece. newag stosuje za miekka stal nie to co my. Super twardą prędzej szyny się rozleca niż nasze koła. Tak to jest jak się kupuje w de a wiadomo ze oni szajs produkują. A jak newagu dołożył do tego swoje to w ogóle mogą to pociąć ma żyletki i zamówić u nas prawdziwe metro
2015-08-21 15:25:52 Autor: Sasza
---.static.ip.netia.com.pl
Skoro radzieckie wagony dla Warsiawy są be, to niech teraz pechotą chodzą .
Nasze są nie do zdarcia tak samo jak wasze EN57
2015-08-21 16:18:23 Autor: Mirek znawca
---.218.113.192
Koła zużywają się nadmiernie na II lini METRA, ponieważ INFRASTRUKTURA JEST NIEPRAWIDŁOWO WYKONANA!!!!

Teraz się odbijają odbory na szybkiego, Turek ma papiery, że wszystko ok i ma to gdzieś :)


Na lini I wszystko jest ok :)

Teraz zadajcie sobie pytanie gdzie jest przyczyna:)
2015-08-21 19:30:02 Autor: xxxl
---.gdynia.mm.pl
To czekamy na Solarisy we Wrocławskim metrze.
2015-08-21 19:47:23 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
Na II linii zaprojektowano tak ciasne łuki, że nic dziwnego, że się koła szybko niszczą. Do tego dojdą jeszcze ciasne, prostokątne łuki z Kasprzaka w Płocką i dalej w Górczewską i łuk za Dw. Wileńskim.
2015-08-21 20:35:56 Autor: inspiro
---.static.ip.netia.com.pl
zastosowane wózki są tak sztywne, że nie dziwne jest takie zużycie...

w sumie Metro na to się zgodziło, ale że SiemensNewag zgodziło się na takie wózki, to to jest dziwne... wiedząc, że będą mieli problemy...

skutek jest taki, że Metro ma podstawy na zgłoszenie wady systemowej
2015-08-21 23:40:26 Autor: motor
---.icpnet.pl
W Poznaniu Combina Siemensa też swego czasu miały miekkie obręcze kół. Z tego powodu motorniczowie mieli bezwzględnie przestrzegać ograniczeń predkości na krzyżownicach pomimo, że innymi tramwajami można było lekko "przegiąć".
2015-08-22 03:57:14 Autor: Wróg postępu
---.opera-mini.net
O boziu boziu, jaka ta komuna zła była, teraz taki postęp, koła z plasteliny robią... Gdyby to ode mnie zależało kupiłbym fabrycznie nowe 81'ki - jakąś ich mutację z asynchronami ale normalną mechaniką i zrobioną normalnie, o mocnej konstrukcji.
2015-08-23 15:19:32 Autor: true blue
---.dynamic.chello.pl
Dlatego też od ciebie zależy tylko twój własny zwieracz a i to może nie zawsze .
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5