NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Kierowcy ignorują światła przy protezie koniecpolskiej. PLK postawią więc rogatki

| Dominik Wójcik, Rynek-Kolejowy.pl 28.08.2015 165

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-28 09:58:08 Autor: Mmmm
---.play-internet.pl
I co jeszcze. Jak swiatlo nie wystarcza to trzeba stosowac rozwiazania ze wschodu. Podnoszona blokada z kolcami. Jak jeden z drugim stracą opony to na przyszłość będą stali grzecznie.
2015-08-28 10:32:45 Autor: aqq
---.play-internet.pl
Bogata Plk-a. Zamiast Policji i mandatów to prezenty dla kierowców. Co za kraj....
2015-08-28 10:34:16 Autor: aqq
---.play-internet.pl
Bogata Plk-a. Zamiast Policji i mandatów to prezenty dla kierowców. Co za kraj....
2015-08-28 11:29:31 Autor: AKE
---.dynamic.chello.pl
Niech w krzakach za przejazdem stoi policja i wyłapuje wszystkich nie stosujących się do sygnalizacji, jak kto raz zapłaci to się nauczy i taniej będzie.
2015-08-28 11:38:02 Autor: fm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z moich doświadczeń wynika, że kierowcy równie dobrze mogą się nie zatrzymać przy zamkniętych półzaporach i po prostu je sobie omijają, również tuż przez przejeżdżającym pociągiem. Na niektórych po prostu nic nie pomoże, dopiero śmierć ich powstrzyma.
2015-08-28 11:47:56 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Na polskich szoferów nie ma mocnych,
ale jaki problem?

niech się kasują - byle straty kolei były jak najmniejsze - selekcja naturalna jest najlepszym rozwiązaniem...
2015-08-28 11:53:35 Autor: Drogowiec
---.166.117.91
Bo trzeba zmienić przepisy o ruchu drogowym (25% średniej krajowej mandatu i odebranie prawka na 3 miesiące) oraz postawić kilku policjantów w zasadzce - od razu by pomogło.
Jeszcze można by karać przez zderzenie z pociągiem i związane z tym koszty, ale się to poprawnie politycznym nie podoba.
2015-08-28 12:04:11 Autor: pppp
---.tktelekom.pl
Widać w okolicach Częstochowy nie chodzą do kościołów.
2015-08-28 12:09:43 Autor: hb
---.mt.pl
Jak można w ogóle było na takiej trasie zostawić po modernizacji przejazdy bez zapór, szczególnie gdy wiadomo było, że będą tamtędy jeździły ekspresy?! Takie cyrki to tylko bezmózgowcy w PLK potrafią wymyślić - najgorszej firmy ze wszystkich w Polsce
2015-08-28 12:28:52 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Bezmózgowcy, to w tym kraju dostają prawo jazdy. To, że jadą ekspresy nie ma nic do rzeczy. Zapory są obowiązkowe dopiero powyżej 140 km/h, a na odc. Stradom-Lubliniec (czyli tam, gdzie kierowcy olewają wskazania SSP) jest drogowa 120 km/h.
2015-08-28 12:33:44 Autor: fedek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To ci kierowcy(hihi )wszystko robia telci na zlosc .
2015-08-28 12:43:20 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
A "bezmózg" @hb niech zapozna się z odpowiednim rozporządzeniem
2015-08-28 13:15:42 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie w takim razie v140 między Częstochową a Lublincem?
2015-08-28 13:19:14 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Na głupotę ludzką i bezmyślność niestety nikt do tej pory nie wynalazł ani lekarstwa ani skutecznego przed nią zabezpieczenia.
Mamy we krwi i w genach lekceważenie i omijanie prawa. To jest silniejsze od wszelkich zakazów i ograniczeń. Można by o tym długo. Tylko po co?
Zostawić jak jest. Głupsi wyginą, mądrzejsi zostaną. To tylko lepiej dla ludzkiej populacji. Kosztami obciążać spadkobierców. Sorry, taki mamy klimat.
2015-08-28 13:53:01 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Postawić fotoradary i porządek sam się zrobi. Do tego kilka gum na plecy i się szybko wariaci oduczą
2015-08-28 17:53:26 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polskiego blachosmrodowego bydła nawet armia żołnierzy strzelających do nich nie powstrzyma.
2015-08-28 18:41:55 Autor: kierowca tira
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na przejazd normalny kasy nie macie a fotoradary ci sie marzą.
2015-08-28 21:46:42 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post kierowca tira:
"Na przejazd normalny kasy nie macie a fotoradary ci sie marzą."
Ile kosztuje fotoradar, a ile "przejazd normalny"?
2015-08-29 09:48:12 Autor: kierowca tira
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Radar to raczej na kolej , dlaczego kierowca jadacy przez Blachowie ma ograniczenie do50 km/h a jadacy pociag ( 10 m od drogi )jedzie 120, jezeli odgrodzi plka odcinek i zabezpieczy odpowiednia przejazdy - prosze bardzo.
2015-08-29 22:34:04 Autor: wawa
---.play-internet.pl
@kierowca tira

Też mnie to dziwi.Przecież w czasie remontu tej linii w Blachowni wybudowano chodniki wzdłuż torów, mało tego, powstały nowe domy w odległości 1 metra od linii. Ludzi na tych chodnikach jak mrówek, a co 10 sekund przelatuje pociąg z prędkością 120 km/h.

NIE ROZUMIEM.
2015-08-30 14:26:09 Autor: xenomorf
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post hb:
"Jak można w ogóle było na takiej trasie zostawić po modernizacji przejazdy bez zapór, szczególnie gdy wiadomo było, że będą tamtędy jeździły ekspresy?! Takie cyrki to tylko bezmózgowcy w PLK potrafią wymyślić - najgorszej firmy ze wszystkich w Polsce"
Idiotą się urodziłeś? Czy idiota zostałeś w wyniku doświadczeń życiowych?
2015-08-31 12:05:56 Autor: BPK
---.internetdsl.tpnet.pl
Do autora artykułu.

Jedno tylko się nie zgadza w tym artykule mianowicie nazywanie tej linii kolejowej "Protezą Koniecpolską" ta linia jest w Wykazie Linii Kolejowych jako Linia znaczenia Państwowego nr 61, i ekspresy takie jak Panorama i Opolanin łączyły Dolny Śląsk z Warszawą z szybkością 100 i 120 km/h, grubo przed pomysłem "Y" przy okazji którego wymyślono tą niezbyt przyjemną nazwę, a od takiego portalu jak Rynek Kolejowy oczekiwało by się fachowości przynajmniej w nazewnictwie.
Na dzisiaj i jeszcze przez następne pokolenia będzie się korzystało z tej linii jako najszybszego połączenia kilku dużych miast Dolnego i Górnego Śląska ze Stolicą
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5