Partnerzy serwisu:
Tabor

Jest przetarg na naprawę P4 pozostałych ED74

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Data publikacji:
14-02-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR
Jest przetarg na naprawę P4 pozostałych ED74
Pesa prowadzi naprawy poziomu P4 pięciu składów ED74 PKP Interctiy. Zgodnie z zapowiedzią poprzedniego prezesa Janusza Malinowskiego, został rozpisany przetarg na naprawę ośmiu z dziewięciu pozostałych pociągów.

Obecna umowa na naprawy poziomu P4 z Pesą dotyczy pięciu składów ED74. Przewoźnik i Pesa podpisały odrębną umowę na zmianę malatury pojazdów. W samych pojazdach nie zajdą zmiany, oprócz ED74-001, w którym układ siedzeń w pierwszej klasie różnił się od pozostałych pociągów. Po naprawie będzie zgodny z całą serią. Janusz Malinowski zapowiedział, że na czynności utrzymania poziomu P4 i zmianę malatury pozostałych pojazdów PKP IC rozpisze oddzielny przetarg.

Właśnie do tego doszło - PKP IC rozpisało postępowanie na naprawę P4 ośmiu z dziewięciu pozostałych pojazdów. Wykonawca będzie miał na to pięć miesięcy. Zadanie obejmuje wykonanie naprawy okresowej (rewizyjnej) o zakresie prac obejmującym przegląd, naprawę lub wymianę podzespołów i zespołów połączoną z częściowym ich demontażem oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych wchodzących w skład pojazdu.

Przewoźnik rozpisał jednocześnie przetarg na wykonanie napraw okresowych (rewizyjnych) 360 wagonów osobowych na 4-tym poziomie utrzymania. Wykonawca będzie miał na to dwa lata. Zamówienie podzielone jest na 19 części, zgodnie z poszczególnymi typami wagonów. Trzon zamówienia stanowi naprawa 85 wagonów typu 112A i 153 wagonów (w dwóch częściach) 111A.

W 2005 roku ówczesne PKP Przewozy Regionalne zamówiły 11 pojazdów ED74 Bydgostia. To czteroczłonowe elektryczne zespoły trakcyjne przeznaczone do przewozów międzyregionalnych. Zamówienie, realizowane w latach 2007–2008, zwiększono następnie do 14 sztuk. W grudniu 2008 roku pojazdy zostały przekazane PKP Intercity wraz z przeniesieniem całości przewozów dalekobieżnych tej spółce.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5