NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jak będzie rozwijać się ŁKA?

| kf, Rynek-Kolejowy.pl 08.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-08 10:50:58 Autor: Sąsiad z Lędzin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Goral

Ty ŁKA lubisz czy nie lubisz?
2015-06-08 10:54:36 Autor: werty2
---.telpol.net.pl
Szkoda, że tylko do Kutna dojeżdżają. Przydałoby się do Płocka przez Gostynin.
2015-06-08 11:09:39 Autor: antyPLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No co ty, tam są źli z kujawsko pomorskiego. Jak ŁKA może do obcych jeździć ......
2015-06-08 12:48:55 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
@Sąsiad z Lędzin:

dlaczego nawet tutaj rozpoczynasz dyskusję z największym krzykaczem tego forum? Daj już spokój
2015-06-08 12:50:02 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
Swoją drogą to przydałoby się więcej kursów oraz jakaś normalna częstotliwość żeby wykończyć Sandbusa i wprowadzić cywilizowane warunki podrózowania na tej trasie
2015-06-08 20:12:16 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post miś uszatek:
"Swoją drogą to przydałoby się więcej kursów oraz jakaś normalna częstotliwość żeby wykończyć Sandbusa i wprowadzić cywilizowane warunki podrózowania na tej trasie"
Infra na Zgierz - Kutno nigdy nie pozwoli na sensowną częstotliwość połączeń na tej trasie, tym bardziej, że odbywa się tutaj ruch mieszany.
2015-06-09 00:08:49 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Nie sztuka jest nowym taborem przejąć dochodowe trasy. ŁKA powinno być tylko projektem infrowo - taborowym, a przewoźnik wyłoniony w przetargu. Inaczej będzie jak w KŚ. Poza tym PR pojedzie Łódź - Koluszki - Bełchów - Łowicz - Qtno ;)
2015-06-09 07:44:25 Autor: aron chupa i am albatros
---.nette.pl
Dokładnie. Jednotor + TLK = nie ma się gdzie minąć.
2015-06-09 09:45:53 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
Bo pociągi TLK i towarowe powinny mieć osobno poprowadzony tor od Zgierza do Kutna najkrótszą trasą (z pominięciem Łęczycy)
2015-06-09 11:48:18 Autor: aron chupa I am albatros
---.nette.pl
Czyli proponujesz linię high-speed Łódź - Kutno?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS