Partnerzy serwisu:
Biznes

Intercity: Poinformować pasażera o ofercie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
12-11-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Martyn Janduła

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Intercity: Poinformować pasażera o ofercie
Poprawiające się notowania spółki PKP Intercity. Nowy tabor. Coraz to nowsze oferty biletowe. A także poprawiający się wciąż czas podróży - o tym wszystkim trzeba poinformować pasażerów. Taką strategię komunikacji z pasażerem przedstawia PKP Intercity. Kampania reklamowa przewoźnika ma pomóc pasażerom w rozeznaniu się w ofercie.

– Spółka PKP Intercity, jak zaznacza jej prezes, wciąż się rozwija. – Musimy mieć dobrą ofertę, zmieniać nasz tabor na nowocześniejszy, zapewniać wysoki standard, ale powinniśmy też to reklamować, żeby obalać mity na temat kolei – poinformował Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity. Okazuje się, że nie wszyscy pasażerowie wiedzą o nowościach na kolei. Stąd właśnie pomysł na kampanię informacyjną, której kolejna odsłona ruszyła niespełna miesiąc temu.

 – Gdy uruchamiamy dobry pociąg z dobrym czasem, to musimy z tą informacją dotrzeć do naszych pasażerów, a także do tych potencjalnych, i ich uświadomić. I to jest wielka zmiana. Ludzie do dzisiaj, nawet jak korzystają już z pełni nowego taboru, to się dziwią, że tak kolej wygląda. Wygląda i będzie wyglądała coraz lepiej – zaznacza prezes spółki.

A do nadrobienia jest sporo. Niedawne otwarcie dworca kolejowego w Bydgoszczy pokazało braki w informowaniu pasażerów o standardzie usług i całej gamie ofert PKP Intercity. – Byłem na otwarciu i muszę przyznać, że większość ludzi dopytywała o pewne oferty: czy rzeczywiście tak nowoczesne pociągi, które tam pokazywaliśmy, będą jeździły w relacji Bydgoszcz-Warszawa; czy naprawdę będzie można dojechać w trzy godziny i to po tak niskim koszcie – wymienia Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP SA. – To, że my o tym wiemy, to jest za mało. Musimy to szeroko rozpropagować, stąd też kampania informacyjna, którą właśnie uruchamiamy. Mamy nadzieję, że ona jako dopinający element, łącznie z całym programem inwestycyjnym, pozwoli osiągnąć zakładane cele spółki – dodaje.

Najnowszy spot z kampanii PKP IC "Zapowiada się dobra podróż"

Jak poinformował prezes PKP Intercity, kondycja spółki nigdy nie była tak dobra jak teraz. – Nasze EBITDA (zysk przedsiębiorstwa przed potrąceniem odsetek od zaciągniętych kredytów oraz podatków – przyp. red.) w tym roku wyniesie około 300 mln zł. To największy wynik w historii spółki – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity. – A to też jest dla nas bardzo ważne, bo wskaźnik ten pokazuje nasze zdolności do generowania gotówki – zaznacza. Dodaje przy tym, że zysk netto jest marną miarą do określania kondycji spółki, gdyż on często może być zupełnie papierowy, zwłaszcza, gdy spółka ma na swoim koncie dług z powodu inwestycji w tabor (zakup 40 nowych pociągów Pesa Dart i Stadler Flirt).

– Głęboko wierzymy, że sukces, który w tej chwili Intercity odnotowuje, nie byłby możliwy bez głębokich zmian w ofertach dla pasażerów, ale także szerokiej kampanii informacyjnej – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP SA. Stąd też decyzja PKP Intercity o wprowadzeniu nowej kampanii reklamowej, która potrwa przez najbliższe pół roku

Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5