NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Ile jedzie pociąg do Łodzi, czyli gdzie kończy się krytyka konstruktywna

| Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 17.09.2014 438

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-09-17 13:02:14 Autor: Intermodal
---.centertel.pl
Ile by nie mówili, to i tak na ta chwile za dużo. A fachowość dziennikarska z niektórych stacji pozostawia wiele do życzenia.
2014-09-17 13:02:55 Autor: czyt
---.nitka.net.pl
"Krytykanctwu - mówimy nasze zdecydowane, robotnicze nie!" (biurokraci) Tow. S. cię cieszy.
2014-09-17 13:11:47 Autor: nieważne1
---.cbmm.lodz.pl
Pan Rydzyński pokazuje, że się mało zna. Patrzy tylko z perspektywy rozkładu, który jest mocno wyidealizowany w stosunku do rzeczywistości. Ponadto na dworzec trzeba się dostać, co przy obecnej organizacji MPK w Łodzi (przebudowy ulic itp) po pierwsze trwa, po drugie komunikacja miejska notuje spore opóźnienia, zakładam, że nie każdy dojeżdża do dworca samochodem. Natomiast teraz trzeba dodać regularne opóźnienia pociągów jadących do i z Łodzi. Standardowo są opóźnione o ok. 30 min. W niedzielę miałem wyjechać o 19.35 z Centralnego, zapowiedziano, że odjedzie z 10 minutowym opóźnieniem z powodu skomunikowania. I odjechał o 19.44. Na Zachodniej staliśmy 31 minut, co najmniej 5 razy powtarzano komunikat o skomunikowaniu i przesuwano godzinę odjazdu o kolejne 5 min. Niestety, przed nami wyjechał o 2 minuty wcześniej osobowy KM do Skierniewic. I co? Zatrzymywaliśmy się pod każdym semaforem w polu (8 razy) a w Żyrardowie postaliśmy 12 min. I co pan na to panie Rydzyński? Ostatecznie wyszło na to, że jakby pojechać następnym pociągiem przez Sochaczew, to jeśli on jechał planowo, to dotarł przed nami, bo my na kaliskim byliśmy 56 min opóźnieni.
2014-09-17 13:14:27 Autor: nieważne1
---.cbmm.lodz.pl
Zapomniałem dodać, że z planowych 2:20 h, zrobiło się 3:16
2014-09-17 13:17:16 Autor: nieważne1
---.cbmm.lodz.pl
Czyli niektórym trzeba wyjść na wcześniejszy autobus/tramwaj, niż wg rozkładu MPK, żeby zdążyć opóźnionym autobusem na dworze na wcześniejszy pociąg, żeby zdążyć opóźnionym TLK na normalną godzinę do pracy.
2014-09-17 13:18:54 Autor: Marcin niestety klient IC
---.mos.gov.pl
I gdyby pociągi trzymały czas przejazdu z rozkładu to nie byłoby problemu. Te 5 godzin to niestety faktyczny czas przejazdu z Wawy do Łodzi. Może podany jako przykład ekstremalny - ale takie rzeczy mają miejsce na tej linii.

Natomiast te czasy z rozkładu to najczęściej pobożne życzenia nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Dlatego trzeba wybierać się na wcześniejszy pociąg, żeby być w miarę o czasie (i dlatego trzeba wyjść 4 godziny wcześniej).

To tak w temacie postulowanego przez autora "resarchu".

Ps. zresztą o jakim remoncie mówimy przecież on miał się skończyć w 2012... 2013, no w tym roku... najdalej w przyszłym ;).
2014-09-17 13:42:03 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
biedni !!!! żal mi was
68 km/h to espresso prawdziwe z Łodzi do Warszawy 170 km za 25 zł
to prawdziwe KDP w porównaniu do...
37 km/h z Katowic do Krakowa 77 km za 23 zł
(cena TLK) w obu przypadkach
może mi kto to przetłumaczy?
stanowczo jestem za likwidacją linii Katowice - Kraków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2014-09-17 13:44:34 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
zbudować jeszcze jedną autostradę Katowice - Kraków!!!!!!!!
2014-09-17 13:58:08 Autor: pkp intercity czyli niemoc kurewników i cudzołożników
---.dynamic.chello.pl
Szanowny Panie Pawle,
spod klawiatury w wygodnym biurowcu przy Placu Bankowym, wypływa zachęta do oceny sytuacji na linii łódzkiej na podstawie...opublikowanego rozkładu jazdy. Można i tak,tylko ile ma to wspólnego z rzeczywistością?

Większość pasażerów na linii łódzkiej podróżuje pociągami na podstawie biletów okresowych. Przed podjęciem decyzji o zakupie biletu miesięcznego, z pewnością zapoznają się z planowanym przez przewoźników rozkładem jazdy. Zawierają umowę przewozu w oparciu o informację o zakresie oferty i czasie przejazdu pociągów.

W sytuacji kiedy realizacja rozkładu jazdy na linii łódzkiej odbiega regularnie od przyjętych założeń, budowanie teorii o niesubordynacji pasażerów i braku zasięgnięcia informacji o czasie przejazdu pociągów, w odniesieniu do wprowadzanych przez PLK ad hoc zmian (np. 22 lipca), notorycznych opóźnień, odwołań pociągów KM na odcinku Warszawa - Skierniewice, wydaje się być kpiną w żywe oczy.

Media mają prawo do przekazywania obrazu kolei, widzianej oczami jej Klientów. Przypadki opóźnień na linii łódzkiej, sięgających ponad 120 minut nie są wcale odosobnione.Sytuacja na linii łódzkiej od dłuższego czasu jest zdecydowanie poważniejsza,niż problemy z wprowadzeniem rozkładu jazdy w 2010 roku. Wtedy urwano łeb Wachowi i Grabarczykowi, teraz winni są pasażerowie nie sprawdzający przed podróżą rozkładu jazdy:)

Proszę się nie dziwić,że media zbudowały przekaz o jeździe pociągu z Warszawy do Trójmiasta 10 godzin (na podstawie rozkładu pociągu TLK Pojezierze). Jakie działania podjęła w tym samym czasie grupa PKP, aby przebić się z informacją o przejeździe pociągów EIC Kaszub, Neptun poniżej 4 i pół godziny?
2014-09-17 14:03:54 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Cieszę się ze stwierdzenia o konieczności piętnowania źle ułożonego rozkładu jazdy. W takim razie niech PLK wskaże kto zawinił przy układaniu rozkładu jazy EIC "Norwid" relacji Kraków - Gdynia, który do Gdańska przyjeżdża codziennie z opóźnieniem około 35 minut.
2014-09-17 14:04:42 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Proponuję poczytać choćby to, co wisiało wczoraj jako główna wiadomość na portalu gazeta.pl:
http://wyborcza.pl/1,87648,16649411,Konduktorze_laskawy__byyyyle_nie_do_Warszawy_.html#MT
Tak widzą kolej jej klienci. A po tej lekturze można sobie ponarzekać na niekonstruktywną krytykę innych mediów, na blondynę, bankomaty, lobby blachosmrodowe i koncerny naftowe, a następnie z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku wsiąść za kierownicę i pojechać do domu. Bo kolej jest super.
2014-09-17 14:07:57 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Jeszcze jedno: przy takim obrazie kolei w oczach potencjalnych pasażerów, jaka jest szansa na sukces Pendolino, który nie ma prawa nastąpić, jeśli podróż nie będzie szybka, a przybycie do celu punktualne?
2014-09-17 14:14:25 Autor: MarekGM
---.mt.com
Redaktorek trochę popłynął... Patrzy na rozkład, a nie to co się dzieje realnie. Dawno nie jechałem na całej relacji Łódź - Warszawa (jeżdżę Grodzisk - Warszawa) i są takie dni, że pociąg na tej trasie jest opóźniony ponad godzinę. Zamiast innych krytykować, to niech sam nie popełnia błędów.
2014-09-17 14:22:56 Autor: montnaro
---.182.226.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Odległość drogowa: 126.299 km Warszawa centralna Łódź, pociąg jedzie ponad dwie godziny, więc nawet jeżeli redaktorek się pomylił i powiedział pięć, mógł też powiedzieć 10. Polska kolej jest cała do poprawy, bo ten odcinek powinien być pokonany poniżej godziny. Zamiast wyszukiwać błędy u redaktorków z innych stacji, skupcie się na PKP PLK, która nie wypełnia swoich statusowych obowiązków, pozwalając by linie kolejowe takie jak Karpacz - Jelenia góra ulegały zniszczeniu......
2014-09-17 14:25:51 Autor: Kosteczek
---.cst.tpsa.pl
Proponowany przez Pana redaktora research proponuję Panu redaktorowi przeprowadzić osobiście jednak nie na podstawie rozkładu jazdy, który od dawna nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Proponuje aby Pan redaktor kilkakrotnie przejechał się pociągiem na tej linii i to w godzinach szczytu (poza szczytem również) i gwarantuję, że każdy przejazd będzie z dodatkowym bonusem do czasu przejazdu.
A może trafi się Panu przy okazji dodatkowy bonus od PKP w postaci 40 minut dłuższej jazdy to proszę się nie dziwić to jest na tej trasie norma.
2014-09-17 14:28:05 Autor: iza mirafiori&zula bomba
---.dynamic.chello.pl
@Paweł Rydzyński:
Konstruktywnie?
1. Modernizacja 130 km linii Warszawa-Łódź zajmie 10 lat.
2. Opóźnienie budowy dworca Łódź Fabryczna oznacza pokrycie kosztów projektu wyłącznie ze środków skarbu państwa, bez wsparcia funduszami UE.
3. Zmodernizowana linia będzie obsługiwana przez PKP Intercity wagonami z lat 80tych XX wieku i lokomotywami EU07 z uwagi na zamrożenie projektu taborowego.
2014-09-17 14:38:51 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
a ja mam dosyć braku działań na linni Katowice - Kraków
do Łodzi z warszawy jedzie jakiś express w porównaniu z ty co dzieje się na linii Katowice - Kraków
nie rozumiem narzekań pasażerów i krytyki mediów
a o Katowice - Kraków cisza
środki są
tylko kolejarze mają to w d...
2014-09-17 14:55:22 Autor: krzysztof rytel
---.adsl.inetia.pl

krzysztof rytel
Niech autor przejedzie się na tej trasie pociągiem (można przy okazji porozmawiać z pasażerami o ich doświadczeniach) to przekona się ile tam jedzie pociąg w rzeczywistości, nie wg rozkładu.
2014-09-17 15:33:26 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
panie Rytel - niech autor przejedzie z Katowic do Krakowa
z nikim nie pogada bo nikogo nie będzie (może konduktor?)
2014-09-17 15:57:41 Autor: taaaaaaaaaaa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ostatnio jechałem 2 razy do łodzi i jedyne jeden pociąg złapał 15 minutowe opóźnienie
2014-09-17 16:10:20 Autor: Green_Goblin
---.222.136.195.arkusnet.pl
Gdyby zarówno rządzący, jak i kierownictwo firm oraz sądy nie bały się tak mediów i występowano przeciwko nim na drogę sądową, to może nawet koleje nie musiałyby wozić pasażerów, bo miałyby zyski z odszkodowań. Niestety, póki co jakakolwiek sprawa przeciwko mediom wiąże się z ich głośnym krzykiem, że to jest zamach na "wolność mediów i wolność słowa". Sic!!!
2014-09-17 18:30:07 Autor: Tubylec
---.free.aero2.net.pl
Cytat z arta podeslanego przez dzejseka:
"Droga do Skierniewic zajmuje nam półtorej godziny zamiast pół."

No sorry,ale p. Urazinska (dziennikarka?) tu juz pojechala po bandzie.
Jakie pol godziny? Wg rozkladu? Jakiego rozkladu? Aktualnego?
Tyle to moze bedzie po modernizacji,ale nikt nigdzie teraz nie obwieszcza pol godziny do Skierniewic, wiec niech szanowna pani Urazisnka puknie sie w lepetyne i nie pieprzy glupot.

A nad burdelem na tej trasie trzeba pochylic sie z troska i szacunkiem, to fakt.
Tyle ze bez takiego totalnego belkotu.
2014-09-17 18:46:55 Autor: cosmo-pl
---.dynamic.vectranet.pl
Myślę, że 2:15 i 22 PLN Polskimbusem (średnio) i tak jest obecnie nie do przebicia dla kolei. Porozmawiać będzie można, jak PKP przejedzie tą trasę załóżmy w 1:20-1:30.
2014-09-17 20:21:45 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sorry ale 2,5 godziny między pierwszym a trzecim miastem w Polsce odległych o 130 km to jakiś kompletny kosmos. Ale taką mamy kolej, dla kulejaży
2014-09-17 20:25:35 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Przecież tam jest autostrada. Czy nie prościej zrobić busy, które będą rano krążyć po osiedlach Łodzi i zbierać stamtąd pasażerów potem na dworzec i potem na autostradę? Odpadnie problem przesiadek i długiej jazdy koleją.
2014-09-17 23:26:59 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
To dlaczego nie puszczą podczas remontu przez Zgierz - Łowicz Przedmieście części pociągów? Z Widzewa można dojechać teraz ŁKA. Pozdrawiam.
2014-09-17 23:26:59 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
To dlaczego nie puszczą podczas remontu przez Zgierz - Łowicz Przedmieście części pociągów? Z Widzewa można dojechać teraz ŁKA. Pozdrawiam.
2014-09-17 23:45:44 Autor: parofus
---.adsl.inetia.pl
wielki Ardjan się nie wypowiada - widać szykuje przemówienia na ko(ń)gres
2014-09-18 09:58:01 Autor: CTT
---.ksiaznica.szczecin.pl
soad - narzekasz i co ? A Trzeba wyłapać ministrów i decydentów i powozić ich karnie dzień cały na Katowice-Kraków. Pierwsza "Solidarność" miała takie pomysły, ale ją zniszczono.
2014-09-18 10:44:25 Autor: igor74
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
ciekawe że to w telewizorni mówią o opóźnieniach pociągów w sytuacji gdy żaden program nie zaczyna się punktualnie o podanej godzinie
2014-09-18 13:41:23 Autor: K.
---.224.144.82
Proponuję, żeby nie tylko dziennikarze i "kulejaże" (;)) pojeździli sobie trasą - wystarczy - Żyrardów - Warszawa przez miesiąc do pracy. Gwarantuję, że ciężkiej ch...ry dostaną już po drugim dniu. A my czekamy już z jakieś 6 lat? Bo z tego co pamiętam tłuczeń do Żyrardowa i nowe podkłady przywieźli ludkowie już w 2008 roku.
2014-09-18 14:07:59 Autor: sanders
---.33.92.135
Który TLK jedzie przez Tarczyn? Chętnie bym się tym odcinkiem przejechał :-)
2014-09-18 14:44:47 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
drogi RK... niestety, ale nie wiecie co mówicie. 5h sie jezdzilo i jezdzi. to, ze akurat trafiliscie w miare punktualnie, to dla mnie cos niebywalego, osoby ktora dojezdza na tej trasie od 10 lat...
2014-09-18 14:57:30 Autor: Gość
---.50.136.114
To może Pan Rydzyński powie to tym co wychodzili o 5 rano na pociąg i na 9 nie dojechali do Warszawy i musieli stracony czas odpracowywać, albo pracodawcy się z nimi pożegnali. Czemu takich analiz nie przeprowadza w godzinach szczytu. Kiedy to ludzie na 8 muszą być w Warszawie. Pewnie o tej porze smacznie jeszcze śpi i marzy o dupie Maryny.
2014-09-18 15:11:22 Autor: tzigi
---.toya.net.pl
"O godz. 8.32 na Centralny przyjeżdża InterRegio (odj. z Łodzi Kaliskiej 6.13), a o godz. 8.45 – TLK (odj. 6.23). Z całym szacunkiem, ale wyjść z domu o 5 rano żeby zdążyć na te pociągi musi mieszkaniec Bełchatowa czy Zduńskiej Woli, ale nie Łodzi."
No to ciekawe w jakim mieście mieszkam... Bo wydaje mi się, że od 1988, w którym się urodziłam, jest to Łódź a nie Bełchatów czy Zduńska Wola.

Mieszkam w Łodzi przy ulicy Inflanckiej. Na dworzec Kaliski jadę 50 minut autobusem linii 65. Na Widzew jeszcze dłużej (korki) a do tego znalezienie na Widzewie miejsca siedzącego graniczy z cudem, więc wolę Kaliski. I teraz prosty przykład: w Warszawie studiuję na studiach doktoranckich. O 9:45 zaczynam w czwartki zajęcia. Autobus w korkach warszawskich jedzie około 30 minut z Centralnego na Wydział. Żeby być chwilę przed zajęciami/mieć zapas czasu na wypadek opóźnienia autobusu MZK muszę być na Centralnym trochę przed 9. Zwykle jeździłam właśnie tym TLK 6:23-8:45. Czyli z Kaliskiego wyjeżdżam 6:23. Od autobusu MPK Łódź (65/65A) do pociągu idę ok 6-7 minut czyli autobus musi dojechać na Kaliski ok 6:15. Tylko teraz pewno ale: MPK Łódź ma podobną zgodność z rozkładem jak pociągi linii Łódź-Wawa. Dlatego należy jechać jednym autobusem wcześniej, by mieć pewność zdążenia na pociąg. No to pasujący autobus zgodnie z aktualnym rozkładem to: 5:21 (Rondo Powstańców)-5:51 (Łódź Kaliska). Do Ronda Powstańców idę 10 minut. Zdarza się, że autobus przyjeżdża do 4 minut za wcześnie (rozkładowa tolerancja MPK Łódź). Mieszkam na 8 piętrze w wieżowcu, mam powolną windę. Drzwi mieszkania zwykle zamykam dokładnie około 5.

Z całym szacunkiem, ale łatwo pisać głupoty jak się człowiek nie zna, Szanowny tego tekstu Autorze.
2014-09-18 15:17:25 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Nie zauważyliście, że od przyjścia do redakcji Pawła Wrabca zwiększyła się liczba takich dziwnych artykułów jak ten?
2014-09-18 15:38:12 Autor: gość
---.isolution.pl
Z Warszawy do Centralnej do Skierniewic jedzie się ok. 2 godziny... (rekordowo moja mama "zrobiła" tę trasę w 2,5 godziny...). A jest to połowa drogi do Łodzi...
2014-09-18 15:43:13 Autor: xyz123
---.108.177.80
A ja rozumiem krytyke mediów. Niemoc PLK trzeba pietnować.
Media działaja w duzym uproszczeniu ale czas przejazdu 10h z Trójmiasta do Warszawy to całkiem mozliwy scenariusz. Na trasie Gdańsk - Iława co chwile wystepuje przerwa w ruchu pociagów, pociagi staja w polu na 20-40 minut. Nie jest osobliwy przypadek gdy pociag Z Gdanska do Malborka (55) km jedzie ok 3-4 godzin. PLK Gdańsk potrafi w Malborku 7 lat remontowac tunel. To co otwierają za chwile zamykaja. Most nad nogatem co chwile ściagaja podkłady i znow kladą. Pociagi pełzną nawet na wyremontowanych odcinkach.

Prosba UTK o kontrole LCS Malbork. Tam sie dzieja normanie jaja.
2014-09-18 15:49:20 Autor: zyrardowiak
---.tktelekom.pl
A czy Pan Rydzyński i inni wiedzą, że kilka lat temu podróż z Żyrardowa do Warszawy pociagiem pospiesznym trwała 26 minut? Teraz 1h - zgodnie z rozkładem, zakładając że nic się nie spóźni (błędne założenie, codziennie, codziennie! coś się dzieje: koparki na torach, awarie rozjazdów, zerwana trakcja, osunięcie się ziemi, a także bardziej prozaiczne powody podawane dla pasażerów: z przyczyn niezależnych, z powodu opóźnienia(!). Rekordem nieodosobnionym ostatnich tygodni był czas przejazdu 3h10 min na trasie WWA Centralna-Żyrardów. Więc niech nikt nie mówi ani nie pisze że ludzie przesadzają!!!
2014-09-18 15:59:36 Autor: Majer
---.46.186.19
"– Ja to, proszę pana, mam bardzo dobre połączenie. Wstaję rano za piętnaście trzecia. Latem to już widno. Za piętnaście trzecia jestem ogolony, bo golę się wieczorem. Śniadanie jadam na kolację. Tylko wstaję i wychodzę.– No, ubierasz się pan.– W płaszcz – jak pada. Opłaca mi się rozbierać po śniadaniu?– Fakt!– Do PKS mam pięć kilometry. O czwartej za piętnaście jest PKS.– I zdążasz pan?– Nie, ale i tak mam dobrze, bo jest przepełniony i nie zatrzymuje się. Przystanek idę do mleczarni. To jest godzinka. Potem szybko wiozą mnie do Szymanowa. Mleko, widzi pan, ma najszybszy transport, inaczej się zsiada. W Szymanowie zsiadam, znoszę bańki i łapię EKD. Na Ochocie w elektryczny do Stadionu, a potem to już mam z górki, bo tak… w 119, przesiadka w 13, przesiadka w 345 i jestem w domu, to znaczy w robocie. I jest za piętnaście siódma! To jeszcze mam kwadrans. To sobie obiad jem w bufecie, to po fajrancie już nie muszę zostawać, żeby jeść, tylko prosto do domu. I góra 22.50 jestem z powrotem. Golę się. Jem śniadanie i idę spać. "

Bareja wiecznie żywy.
2014-09-18 19:20:47 Autor: Krzysiek
---.dynamic.gprs.plus.pl
Czy autor wierzy w rozkład? Czy kiedykolwiek jechał na lini Łódź-Warszawa? Czy jego jedyny research to sprawdzenie oficjalnego rozkładu? Gratuluję. Jest godzina 19:10, stoję w miejscowości Błonie, pociągiem, który o 18:10 odjechał z Wawy Centralnej (TLK Włókniarz) {Rozkładowy przejazd tej trasy to 25 minut pociągiem osobowym - to dla wierzących w rozkłady}. Zapowiedzieli 40 minut opóźnienia - pewnie godzinka będzie co najmniej. I ten pociąg nie jedzie po remontowanej trasie! I to jest codzienność - PKP nie potrafi nic zrobić porządnie.
2014-09-18 19:58:31 Autor: Piotrek_000001
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A może Wielce Szanowny Pan Redaktor, ruszy cztery literki zza biurka i pojeździ kilka dni? Dopiero wtedy napisze jak wygląda jazda w naszym duopolis.
2014-09-18 20:52:33 Autor: Krzysiek
---.dynamic.gprs.plus.pl
No i miałem rację - zapowiedzieli 40 minut a jest 60 opóźnienia w Koluszkach.
2014-09-18 22:12:53 Autor: bob
---.itvmedia.pl
Z całym szacunkiem Panie Redaktorze - pisząc takie bzdury (artykuł oparty o rozkład jazdy, który z rzeczywistością ma tyle wspólnego co nauka kościoła katolickiego z teorią ewolucji Karola Darwina) potwierdza Pan swoją ignorancję i brak przygotowania merytorycznego do tematu. Mówiąc krótko: kochany Panie Redaktorze - w d***e byłeś, gó**o widziałeś.
2014-09-18 22:16:34 Autor: gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Według rozkładu"... Jak ktoś nie wie, że nie ma to wiele wspólnego z rzeczywistością, to lepiej, żeby się nie wypowiadał...
2014-09-18 23:43:22 Autor: skandal
---.dynamic.chello.pl
Panie Rydzyński, weź Pan koło (stalowe) i walnij się w czoło lepiej, zamiast chwalić się że umiesz czytać rozkład jazdy. Papier (również ten wirtualny) wszystko przyjmie. I skończ już produkować gnioty w hurcie.
2014-09-20 21:39:41 Autor: Gość
---.toya.net.pl
– Ja to, proszę pana, mam bardzo dobre połączenie. Wstaję rano za piętnaście trzecia. Latem to już widno. Za piętnaście trzecia jestem ogolony, bo golę się wieczorem. Śniadanie jadam na kolację. Tylko wstaję i wychodzę.
– No, ubierasz się pan.
– W płaszcz – jak pada. Opłaca mi się rozbierać po śniadaniu?
– Fakt!
– Do PKS mam pięć kilometry. O czwartej za piętnaście jest PKS.
– I zdążasz pan?
– Nie, ale i tak mam dobrze, bo jest przepełniony i nie zatrzymuje się. Przystanek idę do mleczarni. To jest godzinka. Potem szybko wiozą mnie do Szymanowa. Mleko, widzi pan, ma najszybszy transport, inaczej się zsiada. W Szymanowie zsiadam, znoszę bańki i łapię EKD. Na Ochocie w elektryczny do Stadionu, a potem to już mam z górki, bo tak… w 119, przesiadka w 13, przesiadka w 345 i jestem w domu, to znaczy w robocie. I jest za piętnaście siódma! To jeszcze mam kwadrans. To sobie obiad jem w bufecie, to po fajrancie już nie muszę zostawać, żeby jeść, tylko prosto do domu. I góra 22.50 jestem z powrotem. Golę się. Jem śniadanie i idę spać.
2014-09-28 21:03:30 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Jakim trzeba być masochistą, żeby tam jeździć pociągiem skoro jest autostrada. Przecież np. z Łodzi do Kutna czy Piotrkowa nikt pociągiem nie jeździ.
2014-11-21 21:14:08 Autor: AMigoSan
---.timplus.net
Co ten redaktorek z choinki się urwał. Jechałem dzisiaj jak co dzień ze Skierniewic do Warszawy - 60 min spóźnienia - czas przejazdu 140 min. To jak odcinek z Łodzi do Skierniewic pociąg przejechał w 10 min skoro redaktorkowi wychodzi całkowity czas przejazdu max. 2h 40 min ? Puknij się w czółko i posadź swoją du.. choć raz w tym pociągu. O drodze powrotnej nawet nie wspominam - piszą już o tym w gazetach określając to słowem "masakra".
2014-11-25 22:59:39 Autor: Daro73
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jak się czyta takie "artykuły" to krew zalewa człowieka. Jakie 2,5h do Łodzi, bardzo często tyle jedzie się do Grodziska Maz czy Żyrardowa. Kilka dni temu czekałem na SKM na Wschodniej i ogłosili wjazd pociągu z Grodziska opóźnionego o 145 minut
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5