NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Havas Media wygrał konkurs na obsługę PKP SA i PKP Intercity

| jd, Rynek Kolejowy 26.11.2014 138

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-11-26 16:11:55 Autor: fdsf
---.echostar.pl
Mogliby wziąć tych, co robią kampanię dla ING. Całe miasta zabilboardowane, a w telewizji pełno ich reklam.
2014-11-26 16:34:20 Autor: JaceK
---.dynamic.chello.pl

JaceK
W odpowiedzi na post fdsf:
"Mogliby wziąć tych, co robią kampanię dla ING. Całe miasta zabilboardowane, a w telewizji pełno ich reklam."
Ale taka akcja jak w ING nie kosztuje 43 mln, tylko pewnie wielokrotność tej kwoty...
2014-11-26 17:01:05 Autor: dudo
---.tktelekom.pl
A na regioEkspressy do Frankfurtu i Regio do Bohumina zabrakło paru baniek..... i nie wyjadą.
2014-11-26 17:23:15 Autor: Pasażer1985
---.toya.net.pl
Stracone 43 mln.

Wypieprzyć zarząd IC łącznie z rzeczniczkami i zatrudnić kompetentnych ludz.

Reklamy nic nie dadzą.

Wizerunek psuje zbędne p...lino.

Wizerunek psują wieczne spóźnienia, niedziałający system sprzedaży biletów, brak możliwości zakupu przez internet biletu z przesiadkami.

Wizerunek psuje sposób rozpatrywania reklamacji - ty pasażerze jesteś winny wszystkiemu, bo wybrałeś pociąg PKP IC, ty jesteś winny, że pociąg się spóźnił, bo przecież było dużo pasażerów.
Wizerunek jest popsuty, bo pociągi jeżdżą tylko między głównymi miastami, na trasach bez elektryfikacji prawie nic nie ma, bo po co, niedostosowane do potrzeb pasażera w wielu miejscach, z pluskwami i ogólnym syfem... .
43 mln to przeznaczyć powinni np. na posprzątanie w wagonach i ich odświeżenie (kibel, umycie szyb, uszczelnienie, wymianę firanek z poprzedniej epoki, wymianę zalanej tapicerki, rozrzedzenie w wagonach 2kl - w dzisiejszych czasach przedział na 8 osób na trasie 14 godzinnej to porażka).
Nikt nie będzie z usług tej g*wnianej firmy korzystał, jak nie zacznie szanować pasażera.
Rozumiem, że jak mają firmę do budowy wizerunku, to pani rzecznik kończy pracę? Bo po co ona? I tak zawsze widzi wszystko pozytywnie.


PKP IC to padaka i w ogóle powinno się zabrać tej instytucji wielką dotację, a dać konkurencję i wolny rynek. Co z tego, że pasażerowie uciekają, dotacja nadal jest.
2014-11-26 17:30:49 Autor: gustaw
---.120.225.195.static.bait.pl
napasą tymi milionami m.in. TVN.POLSAT i Wyborczą
2014-11-26 19:21:23 Autor: Tkt48
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wg.KRS prezesem zarządu tej firmy jest Pani Elżbieta,Renata Wasiak Sosnowska. Zbieżność nazwisk z Panią Minister przypadkowa czy jest jakaś koligacja ?
2014-11-26 21:03:12 Autor: jonas
---.153.53.185.ajc.com.pl
niestety tragedia tego postepowania polega na tym, że oba zarządy nie mają świadomości braku odpowiedniego produktu, który ta czy inna kampania miałaby wypromować. Co usłysze - dworzec miejscem spotkań kolej zbliża, twoja kolej, uwaga nowa kolej. To już słyszeliśmy. Proszę o ofertę konkurencyjną cenowo i czasowo w stosunku do busa czy samolotu. Klient nie jest głupi - policzy i przyjdzie.
2014-11-27 07:54:36 Autor: Misiek
---.243.143.201
A co to jest Havas Media?
2014-11-27 16:08:05 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Sądzę, że odpowiednie służby prześwietlą dokładnie ten kontrakt. Spółka "robiąca bokami" lekką rączką wydaje dziesiątki milionów. Dla mnie to oczywisty skandal!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5