NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Duże zmiany kadrowe w Kolejach Dolnośląskich

| jm, Rynek Kolejowy 02.10.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-10-02 11:26:22 Autor: Stiepan z KD
---.opera-mini.net
Brawo!
2014-10-02 11:30:16 Autor: wpłatomat
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Żeby tak jeszcze w PKP zaczęli rządzić fachowcy. Ech rozmarzyłem się...
2014-10-02 11:52:35 Autor: ferty
---.134.79.121
PKP intercity już zrobiła zmiany tylko zamiast fachowców są zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich kompletnych laików.
2014-10-02 14:18:09 Autor: legniczanin
---.unknown.vectranet.pl
zaspaliście? przecież to już wczoraj było wiadome... śpicie? w dodatku informacja kopiuj-wklej z lokalnego portalu lca.pl!
2014-10-02 17:22:31 Autor: farcaul
---.180.165.10
Przed "zwiększaniem pracy przewozowej" proponuję zająć się choćby utrzymaniem tego co jest w tej chwili.

Sądząc po smsach z systemu powiadamiania - na linii Legnica - Jaworzyna jeżdżą chyba wyłącznie drużyny i desperaci. Awaria lub KZ średnio co parę dni. Nawet na koronnej linii Zgorzelec-Wrocław można nie być pewnym dotarcia do pracy rano ("pasażerów zzabierze kolejny pociąg"). A jestem zapisany tylko na 2 linie, więc nawet nie wiem co jest na pozostałych. W każdym razie wygląda że awaria sprzetu z rana to nie wyjątek tylko normalka, nad którą przechodzi się do porządku dziennego. Tylko kto będzie z takich usług korzystał??
2014-10-02 21:00:14 Autor: szorbu
---.net.pulawy.pl
Życzę Kolejom Dolnośląskim sukcesów. Niemniej jednak czuje dystans do zarządzających z tytułami doktorów ponieważ im bliżej do naukowych dociekań niż do praktyki i szarej rzeczywistości. Ale niech im się uda.
2014-10-02 21:17:44 Autor: ~~~
---.legnica.vectranet.pl
Ktoś z PLK powinien oberwać po d*pie za obsuwę w Świdnicy, to by nie było ustawicznych opóźnień przez 2 tygodnie września. A odcinek Legnica-Jawor ma tego pecha, że ma sporą konkurencję autobusową i ma najniższy priorytet po Lwówku Śląskim. Jak cokolwiek zdycha, najpierw leci Lwówek. Jak dalej zdycha, Jawor-Legnica na gumie, a reszta obiegów na krótko. Życie, leci to, gdzie przyniesie to najmniejszą stratę. Jak będzie rezerwa.

Ludzie mają prawo czuć się poirytowani, ale kto pamięta tzw. Jedną Kolej, docenia. Mądrze pisze o tutaj: http://kodlk.tnb.pl/print.php?type=A&item_id=3

„Niemal że identyczne „uśnięcie” pojazdów szynowych na rzecz autobusów zastępczych miało miejsce w latach 2006- 2008 na legnicko- kamienieckim odcinku Magistrali Podsudeckiej, gdzie również „królowały KKS-y” kursujące nawet z 300 minutowym opóźnieniem. Rzeczą naturalną jest, że mało kto a w zasadzie nikt z takiej komunikacji nie korzystał a ludzie odzwyczaili się od kolei. W tym wypadku komunikacja zastępcza często nie była nawet obsadzona żadnym z pracowników kolei, a kierowca który świadczył usługi na rzecz przewoźnika będąc nie pilnowanym robił co mu się rzewnie podobało. Doszło do takiego tragizmu tej linii, że z czasem autobus okazał się być za dużym i za kosztownym pojazdem więc po prostu nie jechał i tak linia łącząca kilkudziesięciotysięczne miasta została zepchnięta na margines.”
- TO były czasy i apogeum zapaści tej linii ;-)

Przez lata jeden ciężki pociąg katowicki, jeden szkolniak i reszta oferty dla nikogo. Potem kolzłomy i opisane szaleństwo. Dopiero po 2008 UMWD i KD trochę rozbujały tą trasę, że ludzie w ogóle tym jeżdżą.

Do ideału brakuje. Rezerwy taboru w KD, porządnego zaplecza serwisowego, porządnej infrastruktury, wybicia do zera dzików, saren i złodziei miedzi. Wtedy będzie cacy.
2014-10-03 00:38:28 Autor: torоmistrz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A w czym niby fachowcem jest Molecki? Jakie ma REALNE osiągnięcia w kwestii organizacji transportu? Typowy teoretyk bawiący się w "naukę" na jednej z uczelni, który wymięka w zetknięciu z realiami życia (których przecież nie zna). Jak zresztą 90% polskich nałkoffcuff. Miałem takich wykładowców na studiach - na zajęciach oczywiście wszyscy najlepiej wiedzieli, jak co powinno wyglądać, śmiali się z praktyków, opowiadali sobie dowcipne anegdotki, a tymczasem nawet własnej firmy nie potrafili poprowadzić. Dopiero jak skończyłem studia, przekonałem się jacy z nich nieudacznicy. Wszystko mówią rankingi o "expertach" z polskich uczelni - najlepsza jest gdzieś w okolicach 6 setki i wyprzedzają je nawet uczelnie z Afryki Równikowej. Tacy "geniusze" z lokalnego podwórka, którzy tak naprawdę w naukowym świecie i przemyśle nie znaczą nic.
2014-10-03 06:29:08 Autor: Andrzej Śmiech
---.gliwice.vectranet.pl
@toromistrz

Nie znasz w ogóle w dr Moleckiego i wypowiadasz się w temacie o którym nie masz zielonego pojęcia. Dr Molecki doskonale zna sytuacje kolei na Dolnym Śląsku, sam często jeździ pociągami (i widzi także z pozycji pasażera) jak to wygląda.
Co do Twojej wypowiedzi o nauczycielach akademickich to może to świadczyć tylko o tym, że uczęszczał do Wyżej Szkoły Przygody i Zabawy, albo nigdy nie miałeś kontaktu ze studiami. Skoro Ci wszyscy naukowcy są tacy głupi i nic nie znaczą to dlaczego zakłady przemysłowe, operatorzy sieci przesyłowej i inny zgłaszają się na PWr ze zleceniami ekspertyz, analiz, itp. Skoro oni nic nie potrafią to dlaczego firmy nie idą do uczelni zachodnich? Dlaczego inżynierowie po PWr nie mają problemów ze znalezieniem pracy, skoro naukowcy ich nic nie nauczą?

Człowieku przestań obrażać ludzi i wypisywać głupoty w tematach o których nie masz zielonego pojęcia. A może teraz zazdrość Cię bierze, bo nie byłeś w stanie ukończyć studiów?

Jak rzadko kiedy na stanowisko kierownicze powołano osobę posiadającą odpowiednie kompetencje i już lament mikolstwa. To co lepiej byłoby zgodnie ze standartem PKP PLK zastosować zasadę BMW?
2014-10-03 10:12:16 Autor: docent Furman
---.153.55.50
No, to jak nowa kadra już jest, to niech się wykaże i zbierze pieniądze na te pięć czteroczłonów...
2014-10-03 10:38:59 Autor: tom2
---.dynamic.gprs.plus.pl
Docent zobaczysz jeszcze, że ta ekipa zbierze pieniądze na więcej niż 5 i pogoni PR gdzie pieprz rośnie. Dopóki w Polsce modernizowało się tramwaje, a nie kupowało nowych, Protram był liderem. Przez te wszystkie lata z Zającem, nie tylko jako prezesem. Jak nikt nie będzie przeszkadzać to KD jest skazane na sukces.
2014-10-03 12:17:16 Autor: robb
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Andrzej Śmiech: Zabiłeś mnie śmiechem. Często jeździ pociągami przynajmniej kilka tysięcy dolnoślązaków, a to że dobrze zna sytuację na kolei, pewnie potrafiłoby powiedziec o sobie 90% mikoli. Jeśli tylko takie "osiągnięcia" ma dr Molecki to sam potwierdziłeś słowa poprzednika.

Co do poziomu polskiego szkolnictwa wyższego, to właśnie ty pokazałeś, że zupełnie nie znasz polskich uczelni. Pewnie jesteś jakimś studenciakiem (może nawet I roku), który patrzy na swoich wykładowców jak w malowany obrazek i wydaje mu się, że to wielkie autorytety. A tymczasem prawda jest taka, że polska nauka od dawna leży i kwiczy, a tak gdzieś z 90% polskich "naukowców" to zwykłe nieroby, przyklejone do uczelnianych stołków i wegetujące tam do emerytury. Ci ludzie takie mają pojęcie o przemyśle i biznesie jak krowa o balecie.

W kwestii "osiągnięć" PWr to poczytaj sobie np. tutaj jak działają tzw. "spółdzielnie profesorskie" na PWr: http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14844808,Wielkie_sledztwo_w_sprawie_profesorskiej__spoldzielni_.html . Z pewnością "genialna" uczelnia - w defraudowaniu publicznych pieniędzy.
2014-10-03 13:23:17 Autor: dala
---.greendata.pl
Polskie uczelnie to degrengolada - to fakt. To że ktos ma tytuł doktora jeszcze nie oznacza że jest fachowcem. Ciekawe ile osób wie jak się rozdaje te tytuły na uczelniach. Decydują głównie układy, znajomości i pokrewieństwo. Zdolnych, inteligentnych się tam tłamsi, a preferowani są mierni ale wierni. to jest jeden z powodów tak niskiej pozycji polskiej nauki. W najlepszym wypadku pan Molecki może być dobrym teoretykiem co jeszcze nie przekłada się na efektywność w praktyce. To że ktoś dużo wie o transporcie wcale nie oznacza że będzie potrafił dobrze nim zarządzac w konkretnych realiach.Do tego raczej potrzeba praktyków, a nie naukowców.Nie bez powodu na Zachodzie uczelniami zarządzają nie profesorowie, tylko menadżerowie mający doświadczenie praktyczne. Reasumując: nie ma się czym podniecać,kandydat jak kazdy inny, co potrafi - dopiero pokaże. Mam wrażenie że jest to bardziej wybór "pod publiczkę" niż uwzględniający realne kompetencje tego pana.
2014-10-03 16:18:08 Autor: drоgowiec
---.free.aero2.net.pl
Pan Molecki może i zna się na transporcie - na tramwajach, światłach ulicznych we Wrocławiu, przystankach autobusowych czy przejściach dla pieszych. Wystarczy przejrzeć listę jego publikacji: http://scholar.google.pl/scholar?hl=pl&q=molecki+b&btnG=&lr=

Większość z nich i praktycznie wszystkie wnoszące coś oryginalnego dotyczy transportu miejskiego we Wrocławiu.

Problem w tym, że niewiele ma to wspólnego z transportem zbiorowym na liniach do Szklarskiej Poręby, Kudowy Zdroju czy dogorywającą właśnie linią do Lwówka Śląskiego. Jakie ma o nich pojęcie nowy dyrektor ds. handlowych? Czy pan Molecki podróżuje na co dzień tymi trasami? Zna potrzeby mieszkańców, strukturę ruchu turystycznego, specyfikę tych linii? Czy choć raz nimi jechał? Jego wybór zdaje się potwierdzać zapowiadany kierunek ekspansji KD - kolej aglomeracyjna wokół Wrocławia, a pozostałe linie w regionie - do piachu albo mocno zmarginalizowane. Nie wiem czy jest się z czego cieszyć...
2014-10-03 19:39:20 Autor: Andrzej Śmiech
---.gliwice.vectranet.pl
Pan dr Molecki był promotorem pracy dyplomowej poświęconej linii do Lwówka:
http://www.transport.pwr.wroc.pl/dyplomy/
2014-10-03 20:09:56 Autor: fix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
opiekowanie się pracą inzynierską (czyli nawet nie magisterską) - ha ha, ale mi kompetencje. promotor mojej pracy magisterskiej zupełnie nie znał się na temacie na który pisałem,a jak mu zanosiłem rozdziały to chyba nawet nie czytał.
2014-10-03 21:23:28 Autor: Andrzej Śmiech
---.gliwice.vectranet.pl
A jaki miałeś temat tej pracy i na jakiej uczelni ją pisałeś?
2014-10-03 21:27:04 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
To może konduktorów z doktoratami pozatrudniać? Cały cyrk pt. kolejki marszałkowskie spowodował zmarginalizowanie kolei. Zamiast nowej jakości są zdekomunikowania, absurdy taryfowe i brak jakiejkolwiek odpowiedzialności. Do tego braki taborowe - kiedyś SP45 i pełna bipa, teraz rozklekotany SA109, gdzie albo się zepsuje w lesie, albo tłum ludzi zostanie na peronie.

Dopóki nie wrócą skomunikowania, wspólny bilet i przewidywalność połączeń nie ma co mówić o kolei.

PIC zarżnął dalekobieżne, oferta do kurortów jest do dupy, na samym Zakopcu i Kołobrzegu Polska się kończy. Kolej regionalna zalezy wyłącznie od widzimisie marszałków, którzy często nie mają bladego pojęcia o kolei a sami wożą 4 litery blachosmrodami.

Do tego sufitowe czasy przejazdów, cofająca się PLK-a gdzie mimo komputerów pociągi jeżdżą kilka razy wolniej niż kiedyś na zapowiedzi telefoniczne czy na berło... aplikacja z rozkładem marna, na komórce otwiera się jakiś durnu Bilkom zamiast dość użytecznego Sitkola. Po co?
2014-10-03 22:02:27 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@arrivederci
Tak to prawda to o czym piszesz. I właśnie za ten stan odpowiadają między innymi były dyrektor techniczny a z pionu obsługi była dyrektor handlowa.
Do tego dochodzi beznadziejna polityka kadrowa i rozmontowana dyspozytura. Całe szczęście że ktoś wreszcie ruszył te wzajemne kółko adoracji.
Czas na zmiany nastał już dawno. Brawo za działanie dla nowego zarządu.
Pozostaje mieć nadzieje że teraz już może być tylko lepiej i "koguty" zmienią się w prawdziwą spółkę kolejową.
2014-10-03 22:03:24 Autor: fix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Andrzej Śmiech: "Analiza proteomu endometrium Sus scrofa domestica wybranych naftotiofenów podczas syntazy galaktinolu w związkach fenolowych" na WBMiGZ w WSKiAPW.
2014-10-04 07:08:14 Autor: oak
---.dynamic.gprs.plus.pl
Nie trzeba mieszkać na dworcu w Siedlęcinie, czy innym Nielestnie, żeby znać się na kolei regionalnej. Powodzenia nowej ekipie!
2014-10-04 11:33:18 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moze teraz przywrocic panie doktorze polączenie Krotoszyn- Wroclaw bo tam tez mieszkaja i dojeżdżają potencjalni studenci politechniki .
2014-10-04 23:07:56 Autor: zebu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pan Molecki zdaje się maczał swoje palce w Polince - najbardziej poronionej inwestycji komunikacyjnej Wrocławia ostatnich lat. Innym razem na podstawie bzdurnych założeń wypowiadał się o komunikacji rzecznej we Wrocławiu. Dziękuję za takich "fachoffcuff". Typowy uczelniany pierdzistołek, któremu wydaje się że jest expertem, bo ma dochtorat...
2014-10-05 13:46:26 Autor: Jаn
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak naukowiec weźmie się za transport w województwie to już oczami wyobraźni widzę jak on będzie wyglądał za rok. Wszystko będzie stało na głowie. Przecież ci ludzie mają dwie lewe ręce. Nie bez powodu grzeją stołki na uczelniach, zamiast zająć się REALNYMI działaniami w danej dziedzinie. Każdy jest "ekspertem", gdy cała jego "wiedza" to kilka przeczytanych książek, a jego prace recenzują kolesie z sąsiedniego gabinetu na tym samym wydziale.
2014-10-05 17:46:57 Autor: podrózny
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ zebu... na wykłady Moleckiego to ty chyba nie chodziłeś, co?

Różne rzeczy można o nim powiedzieć, ale żeby był współtwórcą (albo chociaż miłośnikiem) Polinki to zdecydowanie nie.

A bzdurne założenia komunikacji rzecznej - jak ktoś wymyśla, że statek turystyczny z wąskim trapem, płynąc przez śluzy, jest w stanie zastąpić tramwaj jadący po szynach, to co się dziwisz, że Molecki to zjechał?
2014-10-05 17:55:29 Autor: kolejoman
---.free.aero2.net.pl
@podróżny: I co ci naopowiadał Molecki na wykładach, studenciaku? Pochwalił się swoim h-indexem, cytowaniami, czasopisma w jakich publikuje, wdrożeniami? Czy tylko zachwalał się, jakim jest świetnym naukowcem, a ty bezmyślnie to łykałeś? Podaj przynajmniej trzy praktyczne wdrożenia, których autorem był Molecki, a które znacząco usprawniły komunikację w regionie.

Co do tramwaju wodnego, to wcale nie musi być z wąskim trapem i nie musi płynąć przez śluzy. Wiele miast europejskich wykorzystuje taki środek komunikacji miejskiej. Da się? Da, ale nie dla niektórych betonowych łbów, które mają od dawna utworzone wąskie szufladki w głowie i nie potrafią zmienić nawyków myślenia. To pokazuje, jakim "fachowcem" jest Molecki.
2014-10-05 18:19:56 Autor: podrózny
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co do wdrożeń, to rzuć sobie okiem chociażby w tramwajowe rozkłady jazdy we Wrocławiu - oprogramowanie synchronizacyjne, dzięki któremu tramwaje różnych linii nie jeżdżą stadami tylko w równych odstępach, to robota właśnie Moleckiego. Podobno jest to ostatni program w MPK Wrocław, który do dzisiaj robi na DOSie, bo nikt przez tyle lat nie umie tego zastąpić.

Cytowania i h-index powiadasz... Przeczytaj choć jeden jego artykuł, to zobaczysz, czy jest napisany po "englisku" dla generowania cytowań czy po polsku, żeby wytłumaczyć co można zrobić dla podróżnych...

A ten tramwaj wodny... proponowano tam wrocławskie kaczuszki wysyłać z Kozanowa na Biskupin - obejrzyj sobie na Googlu, jak na tej trasie ominąć śluzy, to pogadamy.
2014-10-05 23:23:41 Autor: kolejoman
---.free.aero2.net.pl
Na razie wymieniłeś tylko jedno wdrożenie. Które potwierdza, że Molecki zna się co najwyżej na transporcie miejskim, a nie regionalnym. Nawiasem mówiąc do ułożenia w ten sposób rozkładów jazdy nie jest potrzebny naukowiec ze stopniem doktora, tylko zwykły urzędnik znający się na swoim fachu. Może jeszcze zatrudnimy profesorów z politechniki do opracowania projektów słupków przystankowych?

Co do cytowań, to skąd wniosek, że artykuły pisane po polsku nie mogą być cytowane albo nie podlegają pod h-index? Widać mało wiesz o nauce. Swoją drogą, sam fakt, że ten pan pisze po polsku, wiele mówi na temat jego osiągnięć naukowych. Typowy badacz podwórkowy. Pisanie po polsku już wystarczająco pokazuje, że dr Molecki w światowej nauce właściwie nie istnieje. Wybór języka zapewne nie przypadkowy - po prostu doskonale wie, że w nauce nie ma nic wartościowego do zaoferowania.
2014-10-05 23:26:01 Autor: kolejoman
---.free.aero2.net.pl
Prosiłem zresztą o co najmniej 3 wdrożenia Moleckiego w REGIONIE, a nie we Wrocławiu. KD to nie jest komunikacja miejska po Wrocławiu. Fakt, że nie potrafisz takich podać, najlepiej pokazuje jakim "fachowcem" jest Molecki.
2014-10-08 12:55:41 Autor: piter
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jeszcze wam wszystkim kolej dolnoslaska bokiem wyjdzie i wcale ludzi duzo u nich nie jezdzi .Jagby nie kolejarze to wozili by powietrze .A konduktorzy to skad sa chyba ze smietnikow totalne dna.Klika kolei dolnoslaskich bierze pracownikow ktorzy po szkoleniach nie maja pojecia o tej pracy.Ale coz pracownicy nie odbiegaja od swoich zwierzchnikow WSTYD
2014-10-13 13:46:43 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@kolejoman:
Rozumiem że dotychczasowa ekipa rządząca KD pod światłym przewodem pani Ł. była super-hiper, i znała doskonale wszyskie bolączki kolei regionanej na Dolnym Śląsku?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS