NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Dart na testach w Żmigrodzie. Z pasażerami pojedzie w grudniu

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 18.06.2015 144

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-18 14:28:13 Autor: fryc
---.centertel.pl
Trzeba przyznać, że IC będzie miało po najnowszych "wzmocnieniach składu" całkiem przyzwoity tabor. Idzie ku lepszemu. Darty będą cennym nabytkiem, bardzo ładne pociągi.
2015-06-18 14:37:23 Autor: Głos z USA.
---.56.12.70
Szybkobieżny tramwaj. Bez przedziałów, bez przyciemnienia swatelek, czyli kłucie swatlem po oczach, z potrąceniem po łokciach przechodzących. Wygodna kolej sie skończyła. Moda na tramwaje. Taki bardziej nowoczesny kibel.
2015-06-18 15:24:09 Autor: Kalle Blomkvist
---.dynamic.gprs.plus.pl
@kolejarzyk z Jackowa

Wolę"szybkobieżny tramwaj" niż gnieżdżenie się z 7 innymi osobami w przedziale bez możliwości wyprostowania nóg i ciągłe trącanie pasażera obok w przypadku np. sięgnięcia do kieszeni po telefon. Na I klasę mnie, póki co, nie stać.
2015-06-18 15:40:27 Autor: Jackofob
---.158.218.212.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A mnie stac i tym bardziej uwielbiam bezprzedzialowki. Okno i korytarz na 1 miejscu, mniam.
2015-06-18 15:42:03 Autor: fry
---.play-internet.pl
Chociaz poziom wyzszy niz na onecie bo nikt nie pisze ze to polskie pendolino chociaz ma blizej do ezta, a z KDP nic wspolnego. Raczej modyfikacja Edytki niz TGV, ale na onecie dziennikarzyny juz pijar wala od rana.
2015-06-18 15:42:11 Autor: fry
---.play-internet.pl
Chociaz poziom wyzszy niz na onecie bo nikt nie pisze ze to polskie pendolino chociaz ma blizej do ezta, a z KDP nic wspolnego. Raczej modyfikacja Edytki niz TGV, ale na onecie dziennikarzyny juz pijar wala od rana.
2015-06-18 15:59:06 Autor: 52 8177
---.dip0.t-ipconnect.de
> "...największego w historii polskiej kolei programu inwestycyjnego..."

Czyli wiecej kosztuja, niz Pendolino???
2015-06-18 16:27:26 Autor: roześmiany
---.dynamic.chello.pl
Nowy tramwaj dla przeciętniaków co to pociągiem dalekobieżnym jadą z aktówką bo przecież miejsca na bagaż w tym czymś nie ma.Komfortu przedziałów nic nie pokona jedynie miejsca leżące mogą być lepsze.W Pendolino giną bagaże ciekawe dlaczego :) ....
2015-06-18 16:35:34 Autor: Głos z USA
---.56.12.60
@Kalle

W USA nikt nie jeździ w przedziale w 7 osób. Tylko przedział jest dla 2 osób po prawej stronie i dwóch osób po lewej stronie. Po środku korytarz. To w Europie panuje moda na korytarz z jednej strony, i duży przedział
2015-06-18 16:55:06 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Ciekawe jak ten zwolennik jazdy stodołami wychodzi z miejsca przy oknie gdy pasażer od korytarza śpi i gdzie kładzie bagaże...Aha on jeździ tylko z karta kredytową ...
2015-06-18 17:02:16 Autor: IC
---.180.201.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Każdy pojazd Pesy jest niezgodny z SIWZ ale tym razem mamy do czynienia ze szczytem, o ile Elfy są cięższe o 6 ton od masy podanej oficjalnie tutaj mamy przekroczenie kilkudziesięciu tonowe
Jeśli IC je odbierze straci dofinansowanie (przy takiej masie Stadler wygrał ten przetarg a nie Pesa)
2015-06-18 20:30:30 Autor: zeus04
---.133.22.13
Skoro DART waży 244 ton brutto to ile powinien ważyć? :)
2015-06-18 20:31:55 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post 52 8177:
"> "...największego w historii polskiej kolei programu inwestycyjnego..."

Czyli wiecej kosztuja, niz Pendolino???"
DART jest tylko częścią całego programu inwestycyjnego. Z eztów był zdecydowanie najtańszy
2015-06-18 22:19:24 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@zeus04

Ty pracujesz w KM i masz taką samą wiedzę jak większość tutaj, czyli że w PRETARGU były 244 tony.

Nie potrafisz przyjąć do wiadomości, co piszą tutaj pracownicy IC/UTK ?
2015-06-19 09:03:30 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Ave Ja:
"@zeus04

Ty pracujesz w KM i masz taką samą wiedzę jak większość tutaj, czyli że w PRETARGU były 244 tony.

Nie potrafisz przyjąć do wiadomości, co piszą tutaj pracownicy IC/UTK ?"
Więc poproszę o współczynniki oporu aerodynamicznego ED161 i 160. Reszta jest znana :)
Każdy element - oprócz pudła i ramy wózków - fizycznie istniał na długo przed zaprojektowaniem DART-a. PESA je miała na zakładzie i mogła zważyć z dokładnością do grama :) Samo pudło współczesnego i stalowego wagonu klasy Z - o długości 26,5 metra - waży kilka ton. w ok. 7-8 co jest mikroskopijnym ułamkiem całości. Ile z tego można "zjechać" dzięki aluminium? 1,5 tony?
2015-06-19 11:07:54 Autor: 52 8177
---.dip0.t-ipconnect.de
@zeus04:

Dziekuje!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5