NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Budują przedłużenie torów Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście

| ThyssenKrupp 08.06.2014 204

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-06-08 13:00:43 Autor: GDN
---.free.aero2.net.pl
Wróble w Tczewie i Pruszczu Gdańskim ćwierkają, że na przystanku Gdańsk Śródmieście będą się zatrzymywać tylko piociągi z kierunku Gdańska. My (z kierunku Tczewa) będziemy oglądali peron tylko zza szyb pociągu. Czy taką kryminalną fuszerkę mogli popełnić kolejowi inżynierowie?
2014-06-08 14:20:23 Autor: MiM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ GDN
A jakbyś się chciał zatrzymywać jak będziesz jechał po torach dalekobieżnych PLK a przystanek będzie na torach SKM? Tam nie będzie połączenia torów. Wpięcie się na południe od Śródmieścia wymagałoby budowy dodatkowego posterunku odgałęźnego PLK. Planowane jest natomiast przeciągnięcie linii SKM do stacji Gdańsk Południowy i tam uzyskanie połączenia, ale to w bliżej nieokreślonej przyszłości.
2014-06-08 14:35:02 Autor: hub
---.136.240.128
Prace idą planowo i szybko, bo zleceniodawcą nie jest PLK.
2014-06-08 17:04:34 Autor: voice
---.51.143.228
Moj Boze, po co tyle zamieszania? Po co to wszystko? Co i kto bedzie po tym jezdzil?
2014-06-08 17:31:33 Autor: grzesiek
---.as13285.net
Jeśli wszystkie pociągi SKM pojadą do Śródmieścia, to nie martwiłbym się o to, kto będzie jeździł. Gorzej, jak zaczną się kombinacje. Co drugi pociąg albo jakoś tak.
A do Pruszcza z powodzeniem mogą jeździć pociągi PKM. Mają kończyć bieg na Gdańsku Głównym, wiec jaki problem, żeby jechały dalej.
2014-06-08 19:27:54 Autor: Leniwiec
---.gl.digi.pl
Taki, że będą śmigały w trakcji spalinowej. Nie warto ich ciągnąć aż do Pruszcza na dieslu, to się nie będzie opłacać. Lepiej uruchomić wszystkie "zwykłe" kursy do śródmieście, a dodatkowe do Pruszcza zostawić bez komplikacji po staremu.
2014-06-08 20:36:15 Autor: grzesiek
---.as13285.net
W odpowiedzi na post Leniwiec:
"Taki, że będą śmigały w trakcji spalinowej. Nie warto ich ciągnąć aż do Pruszcza na dieslu, to się nie będzie opłacać. Lepiej uruchomić wszystkie "zwykłe" kursy do śródmieście, a dodatkowe do Pruszcza zostawić bez komplikacji po staremu."
Na odcinku Wrzeszcz - Główny też będą jechały na trakcji spalinowej, więc nie wiem czy jazda do Pruszcza będzie aż tak nieopłacalna. Puszczanie składów na odcinku Pruszcz - Gdańsk Główny to kiepski pomysł, zważywszy na to, że po drodze są tylko 2 stacje. Oczywiście mówię tu o pociągach co 10, 15 minut, a nie jak teraz o 7, czy 8 na dobę. To parodia z kolei, która ma w nazwie miejska.
2014-06-08 20:49:17 Autor: RuruMaHobi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzięki temu że PKM pojedzie na dieslu, to można te pociągi "powyciągać" z Pruszcza Gdańskiego do Straszyna przez Juszkowo. To w tamtym kierunku rozbudowuje się aglomeracja gdańska.
Plany reaktywacji przewozów na linii 229 ma gmina Pruszcz Gdański.
Gmina Kolbudy miała także współuczestniczyć w tym projekcie ale bez podania przyczyn wycofała się.
2014-06-09 08:30:18 Autor: cie choroba
---.16.1.88
Choroba, nie jestem gdańszczaninem, choć bywam często w tym pięknym mieście i MARZYŁBY MI SIĘ ten artykuł uzupełniony najprostszym, choćby odręcznym rysunkiem pokazującym, gdzie i jak położone będą nowe tory .... Oj, pomarzyć dobra rzecz.....
2014-06-09 10:24:03 Autor: tyg
---.warszawa.mm.pl
http://2.static.s-trojmiasto.pl/zdj/c/9/17/800x0/174779-Przystanek-SKM-Gdansk-Srodmiescie-powstanie-pod-wiaduktem-w-ciagu-al-Armii-Krajowej.jpg

Nigdzie nie mogę znaleźć projektów.
2014-06-10 19:01:22 Autor: Bad Worm
---.adsl.inetia.pl
@RuruMaHobi: może i gmina Pruszcz Gdański ma plany reaktywacji ale póki co studium wykonalności wykazało, że nie ma uzasadnienia dla przywrócenia połączeń na tym odcinku linii 229.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5