NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Budowa wiaduktu nad CMK we Włoszczowie zakończona [zdjęcia]

| Skanska 03.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-03 11:24:09 Autor: Teresa Rozworowa
---.adsl.inetia.pl
Jedna z lepszych firm budowlanych w Polsce. Bravo Skanska!
2015-08-03 11:35:18 Autor: zawiercianin
---.internetdsl.tpnet.pl
fajnie byłoby gdyby IC wprowadziło bilety łączone albo busiki do Włoszczowej, u nas Pendo się nie zatrzymuje i mija stację na biegu, za to w mniejszej metropolii wyposażonej w peron zatrzymuje się - postulujemy o dowóz do Włoszczowej na możliwość wsiądnięcia w Pendo bo u nas się nie zatrzymuje, mieszkańcy powiatów zawierciańskiego, myszkowskiego, będzińskiego, olkuskiego (takie dawniej były rano tablice rejestracyjne samochodów na parkingu przy dworcu w Zawierciu, no ale teraz do stolicy już nie dojedziemy, pociągi z Wrocławia jadą przez Cz-wę Stradom, Pendo przelatuje), czym dojechać Panie Premierze, czym ?!
2015-08-03 11:42:52 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
"no ale teraz do stolicy już nie dojedziemy"
3:50 TLK
5:21 TLK
6:12 EIC
6:59 TLK
8:15 EIC
9:49 TLK

Faktycznie, nie ma czym dojechać z Zawiercia do Warszawy.
2015-08-03 12:03:31 Autor: K65 Włoszczolog
---.dynamic.gprs.plus.pl
2015-08-03 11:35:18 Autor: zawiercianin
---.internetdsl.tpnet.pl


Ty tak Kolego sobie kpisz oraz ironizujesz – bo rzeczywiście jest z czego, czy rzeczywiście na skutek tej gebelwłoszczowskiej propagandy sączonej przez PIC& PLK (nawet już nie PR-y) wyprano Ci Kolego mózg.
2015-08-03 12:25:23 Autor: zyggi
---.adsl.inetia.pl
Rozumiem, że piesi mają przejście w poziomie szyn? Bo na NOWYM obiekcie chodnika nie nie zbudowano.
2015-08-03 12:42:57 Autor: Internauta
---.pl
Jest wiadukt? Jest. Po prostu się czepiasz :D
2015-08-03 12:44:12 Autor: gooofyyyy
---.tktelekom.pl
Pierwsze zdjęcie wymiata!!! Brawo Pendolino :DDD, brawo infrastruktura!!!
2015-08-03 12:57:17 Autor: d3
---.205.127.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zawsze pisałem żeby uważać na Skanską, to krętacze na pewno renegocjowali kontrakt po wygranym przetargu i zgubili chodnik aby było taniej bez zmiany ceny za obiekt tak jak kiedyś trzy razy renegocjowali rozbudowę hali tenisowej, mieli rozbudować (a właściwie zbudować nową) większą o jedno boisko - to wiecie co zrobili, przebudowali w znacznym stopniu starą i pozbyli się trybun, są dwa boiska - są można rozgrywać mecze, można co z tego że bez publiczności.
2015-08-03 15:24:12 Autor: RT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale rozjazdy jeszcze nie gotowe, więc z tym 200 km/h przez Włoszczowę trzeba jeszcze poczekać.
2015-08-03 16:00:57 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post RT:
"Ale rozjazdy jeszcze nie gotowe, więc z tym 200 km/h przez Włoszczowę trzeba jeszcze poczekać."
Wiadukt jest na szlaku Olszamowice-Włoszczowa Północ. Można już "pod nim" jechać 200 km/h. RK tradycyjnie przesadził z tytułem.
2015-08-03 16:10:40 Autor: RT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
OK, ale przez samą Włoszczowę przez wspomniane rozjazdy jest 160 km/h
2015-08-03 16:49:24 Autor: wojtus
---.174.16.141
budowa tego wiaduktu i tak nie wpłynie na przyspieszenie gdyż pomiędzy są dwa przejazdy.
2015-08-03 19:31:28 Autor: pegaz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Linia kolejowa nr 4 (Centralna Magistrala Kolejowa), to linia dużych prędkości. BUAHAHAHAH 200 to zenada 250 mogloby być rotfl rotfl uciekać od PKP
2015-08-03 19:34:26 Autor: pegaz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak na marginesie KDP =200 to jakies jaja. Monachium - Norymberga jechałem RegioDB piętrusami z traxxem 200. ZENADA !!!
2015-08-03 20:28:34 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post wojtus:
"budowa tego wiaduktu i tak nie wpłynie na przyspieszenie gdyż pomiędzy są dwa przejazdy."
Wpłynie, o jakieś 20 sekund.
2015-08-03 20:30:26 Autor: mech..anik
---.toya.net.pl
Propaganda sukcesu.... śmiechu warte...
Wiadukt znajduje się między dwoma przejazdami w poziomie szyn, na których są punktowe R-307 do 160 km/h.
2015-08-03 22:05:11 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post mech..anik:
"Propaganda sukcesu.... śmiechu warte...
Wiadukt znajduje się między dwoma przejazdami w poziomie szyn, na których są punktowe R-307 do 160 km/h."
Jak się mechanik postara, to złapie 200 między tymi przejazdami i utrzyma taką prędkość przez ok. 1,5 minuty (5 kilometrów).
2015-08-03 23:30:55 Autor: Kalle Blomkvist
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post pegaz:
"tak na marginesie KDP =200 to jakies jaja. Monachium - Norymberga jechałem RegioDB piętrusami z traxxem 200. ZENADA !!!"
Bzdura. Ani stare piętrusy Bombardiera, ani TRAXX-y nie mogą jechać z prędkością 200 km/h. Zarówno wspomniane wagony, jak i lokomotywy mają prędkość konstrukcyjną 160 km/h. W Niemczech na liniach SFS jeżdżą pociągi RegioExpress z rozkładową prędkością 200 km/h, ale są one zestawione z wagonów Z1 i lokomotyw Adtranz BR101.
2015-08-04 00:03:53 Autor: wojtus
---.174.16.141
W odpowiedzi na post Malopolanin:
"Jak się mechanik postara, to złapie 200 między tymi przejazdami i utrzyma taką prędkość przez ok. 1,5 minuty (5 kilometrów)."
tak z pewnością maszynista będzie marnować prąd na takim odcinku, poza tym wiesz ile może trwa przyspieszanie z 160 do 200 km/h i hamowanie? to nie jest elf czy impuls ani nie ma turbodoładowania. jeszcze napisz, że przed samą stacją również jedzie 200 km/h albo przez stację w Strzałkach bo można tyle jechać....
2015-08-04 00:56:18 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post wojtus:
"tak z pewnością maszynista będzie marnować prąd na takim odcinku, poza tym wiesz ile może trwa przyspieszanie z 160 do 200 km/h i hamowanie? to nie jest elf czy impuls ani nie ma turbodoładowania. jeszcze napisz, że przed samą stacją również jedzie 200 km/h albo przez stację w Strzałkach bo można tyle jechać...."
Wiem ile trwa i dlatego napisałem ok. 5 kilometrów a nie 6,64 bo taka tam jest odległość między dwoma sierżantami. Elf czy Impuls w takim zakresie prędkości też mają słabe przyspieszenie (chyba nawet mniejsze niż ED250).
2015-08-04 02:55:22 Autor: blebleble
---.170.176.246.kormoran-net.pl
Ale fuszerka...
2015-08-04 07:46:52 Autor: BUL
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kurde… wiadukty za 5 mln odpierdzielają, a kilka km dalej między Czarną w Włoszczową godzinę w pociągu stałem, bo… rozjazd się rozkraczył bo linia w opłakanym stanie. PKPowski syf…
2015-08-04 16:18:08 Autor: ekolog
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zwierzyna też góra pojdzie .
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS