Jak informuje portal Forsal.pl, piwo regionalne sprzedawane od prawie miesiąca w wagonach restauracyjnych spółki Wars SA, może znacznie przyczynić się do promocji marki. Do niedawna mało kto słyszał o podwarszawskim browarze. Dziś jego produkty można kupić w pociągach w całej Polsce.
Browar Konstancin wygrał przetarg na dostawę piwa do wagonów barowych oraz restauracyjnych obsługiwanych przez spółkę Wars SA. Wiktor Sawoniaka z Browaru Konstancin podkreśla, że jest to duży sukces wizerunkowy dla firmy. Póki co do pociągów trafiło ok. 5 proc. produkcji Browaru Konstancin, a do końca roku dostawy mogą być podwojone.
Piwo Browaru Konstancin produkowane jest tradycyjną metodą, co przekłada się na jego walory. Roczna produkcja to ok. 10 tys. hektolitrów piwa – niewiele w porównaniu do zdolności gigantów tej branży. Jak podkreśla Sawoniaka, promocja, jaką firma zyskała dzięki Warsowi, już przyciąga nowych klientów. Browar myśli teraz o nowej linii rozlewniczej.
Na sprzedaży piwa korzysta również Wars. Jak mówią szacunki, wpływy całej spółki, dzięki sprzedaży alkoholu (Wars sprzedaje również piwo Żywiec), mogą wzrosnąć nawet o 10 proc.
Więcej