NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Awantura o pociągi podmiejskie w Rosji. Interweniował sam Putin

| Michał Szymajda, Rynek Kolejowy/TVN24/Gazeta Wyborcza 05.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-05 13:28:15 Autor: zenek
---.dynamic.chello.pl
Rosja to ma pożądnego prezydenta, który umie zadecydować, nie to co niektóre kraje mające prezydentów misiów, którzy nic nie robią...
2015-02-05 14:23:23 Autor: w.d
---.168.99.77
W Polsce to sie likwiduje polaczenia i ma sie w dupie czy ludzie np niemogacy
prowadzic samochodu z przyczyn zdrowotnych zostali pozbawieni dojazdu do pracy czyli najlepiej aby od razu rzucicili sie pod PENDOLINO
2015-02-05 14:23:29 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I dobrze. Mniej pociągów podmiejskich = więcej marszrutek = co - przy rosyjskim poziomie bezpieczeństwa na drogach = więcej zabitych i rannych w wypadkach. I się dziki naród wiecznie pijanych zbrodniarzy będzie powoli wytracał z pożytkiem dla bezpieczeństwa nas wszystkich.

Przy okazji - to chyba z Pskowa właśnie był ten batalion, którego żołnierze nie ginęli nie walcząc na Ukrainie, sorry, na ćwiczeniach w obwodzie rostowskim, prawda? ;)
2015-02-05 14:52:46 Autor: Marian
---.centertel.pl
@G o r a l
A twoi bliscy wiedza już, że jesteś debilem?
2015-02-05 15:04:30 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Bo w POlsce 550 samochodów na 1000 mieszkańców, a w Rosji 300. Dlatego w Rosji jest większy społeczny wydźwięk tej likwidacji.
2015-02-05 15:12:21 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Bez przesady. W okolicach Moskwy i St.Petersburga to jest dużo pucionguf podmiejskich, ale im dalej w teren, tym bardziej wygląda to jak u nas np. na Podlasiu albo nawet gorzej.
2015-02-05 15:13:56 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Zobacz sobie np. takie miasto Wielkie Łuki ( 100 tys. mieszkańców).
https://rasp.yandex.by/station/9603033?direction=all&type=suburban
Rozkład jak u nas w Suwałkach albo Ostrołęce.
2015-02-05 15:14:54 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
A u nas to Komoruski woli głupotami się zajmować, a nie interweniować z powodu likwidowanych połączeń ...
2015-02-05 15:19:12 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Marian

Wiedzą.
2015-02-05 15:24:23 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Radko

Bo masowa likwidacja ruchu regionalnego objęła (na razie, ale gdybać sobie możemy) tylko woj. podkarpackie - a tam B. Komorowski nie wygra choćby nie wiem co zrobił. To taki dziwny region z zamiłowaniem do kato-kaczyzmu, więc nie ma się co przejmować nim i jego problemami.

A stopniowe wyżynanie ruchu dalekobieżnego i powolny (acz coraz szybszy) upadek pomyłki ewolucji z Żelaznej 59a jest korzystny. Mi się bardzo podoba :)))
2015-02-05 15:25:39 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@ Goral
Milcz jak masz coś mówić o narodzie rosyjskim, bo poziomem swoich postow obrazasz górali.
Do Pskowa przed wojną moja rodzina często jeździła załatwić różne sprawy. A Tobie się on z jakimś batalionem kojarzy. Jedź do Donbasu! Idie na ch.. adsuda!


2015-02-05 15:42:30 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Albo Psków - 200 tysięczne miasto - rozkład jak w Ostrołęce
https://rasp.yandex.by/station/9602993?span=schedule&direction=all&type=suburban
2015-02-05 16:12:13 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
Towarzyszu Urbanowicz w końcu wiemy kto was w Torze opłaca...
2015-02-05 16:40:36 Autor: Kasiaa
---.free.aero2.net.pl
[...]
2015-02-05 17:19:08 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Stefan banderą

A na SGGW wiedzą o Twoim rusofilstwie i poglądach antyukraińskich?
2015-02-05 17:24:07 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Stefan banderą

Pewien prof. z Uniwersytetu Wrocławskiego już za takie coś beknął i to całkiem niedawno...
2015-02-05 17:49:09 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Stefan banderą

Proponuję zacząć pisać z prywatnego IP.

A Rosji i Rosjanom (w końcu z 80% - jak nie więcej - społeczeństwa popiera Putina i jego politykę, normalnych myślących ludzi jest zdecydowana mniejszość) życzę wykluczenia z systemu SWIFT. Tak bardzo chcą powrotu ich ukochanego ZSRR, więc niech wróci razem z ówczesnymi warunkami transferów i rozliczeń finansowych. Oj, chyba przy obecnej wartości rubla nie starczyłoby im kamazów do wożenia tego papieru toaletowego po całym kraju... ;)
2015-02-05 19:12:02 Autor: Gaspard
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po co RŻD była cała ta restrukturyzacja? Nie słyszeli, jak to się na PKP skończyło? Chyba że się nachapać chcieli..
2015-02-06 12:27:26 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@ Goral
Kolego! Wkleiłem list dot.profesora z UWr w innym wątku pod Twoimi mądrościami.
Nie jestem rusofilem, a na Ukrainie mam b.bliską rodzinę i to zarówno w części polskiej, części kijowskiej i części włączonej do FR.
Twoja rusofobia i ukranofilia jest racjonalnie nie do wytłumaczenia. Uległeś propagandzie 95% polityków i 90% mediów w PL, że musisz "zjeść jabłko na złość Putinowi!" i zakrzyknąć "slava Ukraijiny, h...m slava" jak to zrobił na tle czarno-czerownych flag na Majdanie prezes PIS, którego szanuję mniej niż Ciebie..
2015-02-06 13:00:28 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Mam nadzieje, ze moje ostatnie 7 słów z powyższego komentarza odebrałeś jako komplement, a nie inwektywę.
2015-02-06 14:07:17 Autor: ziomek
---.sta.asta-net.com.pl
Artykuł na ten temat w języku rosyjskim:

http://www.svoboda.org/content/article/26832472.html

Osobom, które nie znają rosyjskiego wyjaśnię tylko, iż nadal nie znane jest źródło finansowanie przywróconych połączeń. Samorządy rosyjskie na to takich pieniędzy nie posiadają. Stwierdzono, iż przewozy pasażerskie nie wymagają dotacji tylko w przypadku, gdy kolei stanowi wspólny system prowadzenia przewozów pasażerskich i towarowych. Pewne połączenia, do małych miejscowości zawsze będą przynosiły straty.

Napisano także, że wzrost cen biletów to błędne koło - kolejna podwyżka ceny zniechęca kolejnych pasażerów do korzystania z kolei, a to powoduje kolejną podwyżkę itd.
2015-02-06 16:05:55 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@ ziomek
Imperium FR się sypie, to i socjał w postaci elektriczek zanika.
Upadek postSowiecji FR będzie dużo gorszy dla Rosjan niż upadek postSowiecji III RP dla Polaków, jednak i Polakom i Rosjanom tego życzę jak najszybciej!
Wiąże się z tym niestety upadek wielkiej Rossiji, co sprawi, że nad NW Pacyfikiem raczej nie będzie się już mówić po słowiańsku, tylko po kitajsku/japońsku i tego mi trochę jednak szkoda...
2015-02-06 21:10:05 Autor: ms
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli Rosja popełniła ten sam błąd, co Polska kilka lat temu. xxx przewoźników, każdy na swoim terenie i zero finansowania.
2015-02-10 21:16:08 Autor: ziomek
---.pila.vectranet.pl
Pociągi wróciły, ale po znacznej podwyżce ceny biletu.

W komentarzach wyczytałem, iż już przed dwoma laty zawieszono wiele osobowych. Pomstuje się też na Jakunina, prezesa rosyjskich kolei. Ktoś podał, że średnia prędkość pociągów w Rosjii to 11 km/h.
2015-02-11 18:41:22 Autor: hm
---.centertel.pl
Po co EZT ze zdjęcia ma tyle odbieraków?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS