NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Akumulatorowy zespół trakcyjny rozpoczął kursowanie z pasażerami w Anglii

| Network Rail/Railway Gazette/ms 14.01.2015 299

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-01-14 13:02:38 Autor: michmu
---.114.160.156.netia.pl
>> "Pociąg posiada również normalny silnik elektryczny, lecz ma on służyć wyłącznie
>> w sytuacjach awarii napędu akumulatorowego."
nie miało być że spalinowy?
2015-01-14 13:17:35 Autor: air coach
---.static.ip.netia.com.pl
Nie, chodzi właśnie o napęd elektryczny.
2015-01-14 14:13:34 Autor: KB
---.205.158.104.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
13 stycznia 2014
13 stycznia 2015? :-)
2015-01-14 14:16:03 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Pewnie chodziło o możliwość zasilania z trzeciej szyny.
W końcu gdzieś trzeba te akumulatory ładować.
2015-01-14 15:26:44 Autor: wtf
---.nat.student.pw.edu.pl
"Pociąg posiada również normalny silnik elektryczny, lecz ma on służyć wyłącznie w sytuacjach awarii napędu akumulatorowego."
Czyli że akumulatory wytarzają moment obrotowy na koła bez użycia silnika? To ma być portal branżowy? Ogarnijcie się...
2015-01-14 18:49:49 Autor: zwus
---.158.219.73.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ciekawy pomysł jak zawsze interesują mnie szczegóły jaki typ akumulatorów został zastosowany ? Jeśli litowo jonowe bo mają największy współczynnik upakowania energii do masy to koszty są duże nie dla polskich warunków . Na polski rynki niema akumulatorów litowo jonowych firmowych wszystkie firmy w Polsce np. z łodzi oferują podróbki ! Koszt akumulatorów w przypadku samochodu osobowego elektryczne to 80% wartości tego pojazdu .
2015-01-14 21:04:08 Autor: Sarmata
---.olsztyn.mm.pl
nie bardzo rozumiem jaki jest sens wykorzystywać pociąg na krótkich odcinkach niezelektyfikowanych linii? Dojazd do zajezdni?? Roboty torowe? W UK jest sporo odcinków niezelektryfikowanych - w Szkocji sporo, ale czy to są krótkie odcinki?? Przyszłościowe wydaje mi się bezprzewodowe bardzo szybkie ładowanie baterii np na linii znajdują się odcinki ładowania akumulatorów co 50km - takie 2-5km - ale ta technologia - to dopiero powijaki...
2015-01-14 21:11:28 Autor: tomy64
---.218.114.73
Do zwus tam na początku opisu jest opisany rodzaj akumlatorów wystarczy przeczytać tekst a nie gdybać .fosforanowo-litowo-magnezowe
2015-01-15 09:00:56 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
źródło:
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/battery-train-enters-passenger-service.html

http://www.networkrailmediacentre.co.uk/News-Releases/Batteries-included-Prototype-battery-powered-train-carries-passengers-for-first-time-2230.aspx
2015-01-15 11:17:04 Autor: Gdynianin
---.19.244.217
Wittfeld XXI wieku.
2015-01-15 11:49:18 Autor: Rumin
---.prokonekt.pl
Przepraszam... a gdzie są esteci ? Nikt nic nie napisze o wyglądzie ?


Aaaaa, zapomniałem tego nie wyprodukowała PESA.

Taka drobna prowokacja ;)
2015-01-15 15:27:57 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
To kiedy będzie pierwsza modernizacja EN57 mająca podobne rozwiązanie z bateriami?
2015-01-16 10:15:03 Autor: Gdynianin
---.19.244.157
Może za rok, choć lepiej nie sugerować tego nikomu, zleci coś takiego SKM Trójmiasto i będzie jeździć kiblem do Pucka jakby Słupsk nie wystarczył
2015-01-17 19:07:51 Autor: JVC
---.ssp.dialog.net.pl
Nic nowego, w Japonii kursuje takie cudo drugi rok w normalnej pracy liniowej.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5