NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

Zmiana na stanowisku dyrektora ZLK Lublin

| jar, Rynek Kolejowy 25.08.2017 6

Zmiana na stanowisku dyrektora ZLK Lublin
fot. jar
Od 1 sierpnia 2017 r. nastąpiła zmiana w kierownictwie Zakładu Linii Kolejowych w Lublinie. Zygmunt Grzechulski, długoletni dyrektor, odszedł na emeryturę. Zastąpił go Andrzej Matysiewicz, który w przeszłości już pełnił tę funkcję.
Do „Rynku Kolejowego” dotarła nieoficjalna informacja o zmianie na stanowisku dyrektora ZLK w Lublinie. Została ona potwierdzona przez biuro prasowe PKP Polskie Linie Kolejowe. – Pan Zygmunt Grzechulski z końcem lipca przeszedł na emeryturę. Rozwiązanie umowy nastąpiło z jego inicjatywy – mówi „Rynkowi Kolejowemu” Joanna Kubiak z Zespołu Prasowego narodowego zarządcy linii kolejowych.

Jak udało ustalić się „Rynowi Kolejowemu”, Zygmunt Grzechulski jest absolwentem Technikum Kolejowego w Lublinie i Politechniki Lubelskiej na kierunku budownictwo. W ostatnich latach staraniem kierowanego zakładu, obok licznych prac skutkujących poprawą stanu technicznego większości podległych linii kolejowych, nastąpiła wyraźna poprawa sieci przystanków kolejowych w regionie, np. wybudowano dodatkowe przystanki w Zamościu. Były dyrektor promował śmiałe jak na polskie warunki koncepcje m.in. uruchomienie kolejowego przejścia granicznego we Włodawie, do którego niezbędne jest m.in. przygotowanie przeprawy przez Bug oraz budowę szerokiego toru wzdłuż linii nr 81 do Chełma i dalej do Zawady przez Rejowiec.

Andrzej Matysiewicz z branżą kolejową związany jest od początku kariery zawodowej, czyli od ponad 38 lat. Jest absolwentem lubelskiego technikum kolejowego i wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył również podyplomowe studia zarządzania projektami na Akademii Leona Koźmińskiego. Pełnił funkcje Naczelnika Sekcji Eksploatacji w Stalowej Woli Rozwadów oraz Dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w Lublinie. W lubelskim oddziale Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK był Kierownikiem Kontraktu projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007–2013, a potem Zastępcą Dyrektora Oddziału. Odpowiadał za projekt modernizacji linii nr 68 na odcinku Lublin – Stalowa Wola Rozwadów.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS