NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Trakcja PRKiI wyremontuje tory w rejonie Stalowej Woli

| Jakub Madrjas 29.09.2016 11

Trakcja PRKiI wyremontuje tory w rejonie Stalowej Woli
Fot. Trakcja PRKiI
Jak poinformowała Trakcja PRKiI, spółka podpisała umowę na remont 63 kilometrów torów na liniach nr 66 i 69 w rejonie Stalowej Woli.
Wartość umowy to ponad 18 mln złotych netto. Prace powinny zostać zrealizowane do 30 kwietnia 2017 r. W ramach kontraktu wykonana zostanie naprawa podtorza oraz nawierzchni torowej na łącznym odcinku 63 km. Wymienionych zostanie także 5 rozjazdów, wyremontowanych 5 wiaduktów i jeden most.

Zadanie związane jest z projektem modernizacji linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk oraz poprawą bezpieczeństwa i likwidacją zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej. Objazdy dla "siódemki" mają prowadzić przede wszystkim linią nr 30 przez Parczew, ale część pociągów skorzysta z okrężnej drogi przez Stalową Wolę. Przetarg na prace na odcinku linii nr 66 do Zwierzyńca wygrał Torpol.

Niedawno zarząd spółki Trakcja PRKiI ogłosił wszczęcie zwolnień grupowych. Rozwiązanie umów o pracę dotyczyć będzie łącznie do 300 osób do połowy przyszłego roku z powodu spadku zamówień publicznych. O luce inwestycyjnej na kolei pisaliśmy już wielokrotnie.

Po pierwszym półroczu Grupa Trakcja PRKiI miała dobre wyniki finansowe. W tym miesiącu wygrała bardzo trudne postępowanie na prace na linii 353.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Stalowa Wola (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Stalowa Wola (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS