Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Oferty na głęboką modernizację stacji Idzikowice poza budżetem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
25-10-2017
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Oferty na głęboką modernizację stacji Idzikowice poza budżetem
Fot. PKP PLK
PKP PLK otworzyła oferty w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na stacji Idzikowice w ramach kolejnego etapu modernizacji Centralnej Magistrali Kolejowej.

Zakres robót budowlanych przewidzianych w tym zamówieniu to m.in. przebudowa dziesięciu torów. Układ torowy stacji zostanie zoptymalizowany, wraz z likwidacją podwójnych i potrójnych przejść rozjazdowych. Po wykonaniu prac prędkość maksymalna ma wzrosnąć do 120 km/h dla pociągów towarowych i aż do 230 km/h dla pociągów pasażerskich przy naciskach do 22,5 tony na oś. Więcej na temat zamówienia piszemy tutaj.

Do PLK wpłynęły cztery oferty, jednak żadna z nich nie zmieściła się w kosztorysie, określonym na 147,8 mln złotych brutto dla zamówienia podstawowego (wraz zamówieniami uzupełniającymi kwota może dojść do 200 mln zlotych). Najtańsza była oferta Porr – 153 mln zł brutto. Niewiele drożej prace wycenił Budimex (158 mln zł). Oferta Trakcji PRKiI opiewa na 174 mln zł, a konsorcjum Strabagu i KZA – na 199 mln złotych. Wszyscy wykonawcy zaoferowali 72 miesiące gwarancji i realizację do 16 czerwca 2020 roku.

W grudniu tego roku prędkość pociągów na CMK na odcinku od Grodziska Mazowieckiego do Idzikowic ma wzrosnąć do 200 km/h.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Klimczak: Po CMK pojedziemy więcej niż 250 km/h. Aktualizacja

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Jakub Rösler 19 grudnia 2024

CPK: Co z połączeniem lotniska z Krakowem i Katowicami?

Infrastruktura

Zobacz również:

Klimczak: Po CMK pojedziemy więcej niż 250 km/h. Aktualizacja

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Jakub Rösler 19 grudnia 2024

CPK: Co z połączeniem lotniska z Krakowem i Katowicami?

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij