Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Ruszają prace studialne nad przyszłą modernizacją trasy Szczecin – Słupsk

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
09-02-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Ruszają prace studialne nad przyszłą modernizacją trasy Szczecin – Słupsk
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plStacja Słupsk
PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały umowę za około 9 mln zł na dokumentację przedprojektową dla odcinków Słupsk – Koszalin – Kołobrzeg – Szczecin oraz Słupsk – Koszalin – Stargard – Szczecin.

PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały 9 lutego 2018 r. z konsorcjum biur projektowych IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum)oraz IDOM Consulting, Engineering, Architekture, S.A.U. (Partner) umowę na opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla zadania „Prace na ciągu transportowym Trójmiasto – Szczecin na odcinku Słupsk – Szczecin Dąbie przez Koszalin – Stargard/Kołobrzeg – Goleniów obejmującym linie kolejowe nr 202, 351, 401 i 402”.

Celem studium jest wypracowanie optymalnego wariantu realizacyjnego inwestycji na liniach Słupsk – Koszalin – Kołobrzeg – Szczecin (linie nr 202 – 402 – 401) oraz Słupsk – Koszalin – Stargard – Szczecin (linie numer 202 – 351). Koncepcja obejmie około 400 km linii kolejowych.  Zakładane jest skrócenie czasu przejazdów pociągów pasażerskich między Trójmiastem a Szczecinem. Wyniki studium umożliwią przyszłą poprawę przepustowości linii kolejowych i uruchomienie większej ilości połączeń zarówno regularnych jak i sezonowych na trasie Trójmiasto - Szczecin.

W ramach studium analizowana również będzie zasadność przeniesienia części ruchu międzyregionalnego z linii nr 202 na linię nr 402, Koszalin - Kołobrzeg – Goleniów, co wiązałoby się z elektryfikacją tej linii między Kołobrzegiem a Goleniowem. Termin zakończenia prac nad studium, to III kw. 2019 r.

Przypomnijmy, że w styczniu PKP PLK podpisały umowę z wykonawcami projektowania modernizacji linii kolejowej 202 na wschodnim jej odcinku – pomiędzy Gdynią a Słupskiem.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PLK podpisała umowę z wykonawcą nowego tunelu pod stacją Słupsk

Infrastruktura

Do 2026 r. dwa tory i 200 km/h z Gdyni do Słupska

Infrastruktura

Prace na linii 202. Na razie powstanie tylko tunel w Słupsku

Infrastruktura

Przejście na stację w Słupsku będzie kosztować 10 mln złotych

Infrastruktura

Koszt modernizacji linii 202 wzrósł z miliarda do 5 mld zł

Infrastruktura

Zobacz również:

PLK podpisała umowę z wykonawcą nowego tunelu pod stacją Słupsk

Infrastruktura

Do 2026 r. dwa tory i 200 km/h z Gdyni do Słupska

Infrastruktura

Prace na linii 202. Na razie powstanie tylko tunel w Słupsku

Infrastruktura

Przejście na stację w Słupsku będzie kosztować 10 mln złotych

Infrastruktura

Koszt modernizacji linii 202 wzrósł z miliarda do 5 mld zł

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5