NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PKP SA zabezpieczą zabytkową parowozownię w Pile

| Martyn Janduła 21.11.2016 11

PKP SA zabezpieczą zabytkową parowozownię w Pile
Parowozownia PilskaFot. SzymonPiotrGawroński, CC BY 3.0
Polskie Koleje Państwowe rozpisały przetarg na zabezpieczenie zabytkowej parowozowni w Pile. To XIX wieczny obiekt, który został po wielu latach starań wpisany do rejestru zabytków. Jego szczególną cechą jest okrągły kształt. Obecnie obiekt popada w ruinę.
Okrągła parowozownia w Pile to XIX wieczny obiekt pochodzenia pruskiego. Mimo że obiekt obecnie stoi pusty i niszczeje, to 2010 roku wpisano go do rejestru zabytków. Teraz PKP SA, które jest w posiadaniu parowozowni, rozpisały przetarg na zabezpieczenie obiektu. Specyficzny jest okrągły kształt budynku.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. rozebranie części pokrycia dachowego oraz elementów więźby dachowej, czyszczenie konstrukcji kratowej, malowanie a następnie podparcie w celu jej wzmocnienia, montaż elementów konstrukcji dachu i pokrycia dachowego, zabezpieczenie okien płytami OSB.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy. Przetarg na wykonanie robót potrwa do 30 listopada 2016 roku do godziny 11.45. Cena stanowi jedyne kryterium wyboru oferty.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Piła (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Piła (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS