NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Mamy pierwsze zdjęcie szt Pesa Link dla PolRegio

| Jakub Madrjas 22.03.2017 368

Mamy pierwsze zdjęcie szt Pesa Link dla PolRegio
Fot. Patryk Kujawa
Mamy pierwsze zdjęcie szt Pesa Link dla PolRegio
Mamy pierwsze zdjęcie szt Pesa Link dla PolRegio
Pesa rozpoczęła produkcję spalinowych zespołów trakcyjnych Link dla spółki Przewozy Regionalne. Jest już pierwsze zdjęcie pojazdu
Przed miesiącem Przewozy Regionalne rozstrzygnęły postępowanie przetargowe na dostawę trzech nowych dwuczłonowych zespołów trakcyjnych. Jedyną ofertę, ważną 62,6 mln zł brutto (za pięć pojazdów) złożyła Pesa. Mimo że przekroczyła ona kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, spółka postanowiła dopłacić i zamówić trzy pojazdy za 37,5 mln złotych.

Termin dostawy wszystkich pojazdów określono na 1 grudnia 2017 roku, ale jak widać, Pesa już rozpoczęła realizację zamówienia. Pod fabryką w Bydgoszczy pudło pierwszego pojazdu sfotografował Pan Patryk. Widać na nim charakterystyczne malowanie PolRegio.

Producent zadeklarował, że dostarczy Przewozom Regionalnym dwuczłonowe Linki. Maksymalna prędkość eksploatacyjna pojazdów wynieść ma co najmniej 120 km/h. Więcej na temat nowych pociągów spalinowych dla PolRegio piszemy tutaj.

Zamówienie może również zostać – w ramach prawa opcji – rozszerzone o dwa pojazdy. PR mogą z niej skorzystać do 15 lipca 2017 roku.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Bydgoszcz (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Bydgoszcz (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS