NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Kolejne zmiany personalne w PLK. Odchodzi Piotr Malepszak

| Jakub Madrjas 06.07.2016 52

Kolejne zmiany personalne w PLK. Odchodzi Piotr Malepszak
Fot. PKP PLK
Jak nieoficjalnie dowiedział się „Rynek Kolejowy”, z końcem czerwca z PKP PLK odszedł Piotr Malepszak. Do końca maja pełnił stanowisko dyrektora Biura Dróg Kolejowych.
W ostatnim czasie do redakcji „RK” docierają informacje o sporych zmianach kadrowych w PKP Polskich Liniach Kolejowych. Oprócz powołania nowego zarządu spółki w marcu, m.in. w kwietniu pisaliśmy o zmianie na stanowisku dyrektora Biura Strategii zarządcy infrastruktury. 

Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, ze stanowisk dyrektorskich odeszli w ostatnim czasie m.in. Adam Szymankiewicz, odpowiedzialny za ETCS i GSM-R oraz Piotr Malepszak, dyrektor Biura Dróg Kolejowych, koordynujący również prace dotyczące rewitalizacji najważniejszych linii kolejowych. Zmieniają się również kadry m. in. w Centrum Realizacji Inwestycji, w którym Jerzy Dul został dyrektorem regionu śląskiego. PKP PLK nie podała przyczyn odwołań.

Piotr Malepszak to absolwent Technikum Kolejowego w Poznaniu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z PLK związany od 2008 roku. Prowadził m.in. takie zadania naprawcze jak Poznań – Tczew czy „proteza koniecpolska”. Autor i współautor projektów z zakresu utrzymania, rewitalizacji, poprawy parametrów linii zmodernizowanych, a także zmian przepisów i instrukcji prowadzących do sprawniejszego i bardziej efektywnego prowadzenia ruchu kolejowego. Za konsekwentne dążenie do poprawy stanu infrastruktury kolejowej w 2012 roku nominowany do nagrody „Człowiek Roku – Przyjaciel Kolei". Według informacji "RK", po odwołaniu ze stanowiska dyrektora Biura Dróg Kolejowych Piotr Malepszak otrzymał propozycję przejścia na inne stanowisko w Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK, ale nie przyjął jej i zakończył pracę w PLK z końcem czerwca.

Adam Szymankiewicz do PKP PLK przyszedł z Polkomtela w 2013 roku. W swojej karierze zajmował się zarządzaniem dużymi projektami infrastrukturalnymi, realizacją masowych wdrożeń oraz utrzymaniem infrastruktury technicznej i budowlanej, a także rozwojem sieci i usług.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Kadry (0)
(0)

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

Kadry (0)
(0)

Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS