Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Małopolskie testują 14WE od Industrial Division

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
04-08-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koleje Małopolskie testują 14WE od Industrial Division
Fot. Industrial Division
Dwa elektryczne zespoły trakcyjne 14WE, które są własnością firmy Industrial Division, są obecnie eksploatowane przez Koleje Małopolskie. Wszystko wskazuje na to, że przewoźnik będzie wykorzystywał te pojazdy w regularnym ruchu.

Koleje Małopolskie eksploatują dwa elektryczne zespoły trakcyjne 14WE własności Industrial Division. Firma ta posiada 4 ezt serii 14WE, będące najbardziej zaawansowaną istniejącą konwersją EN57 (z tego pojazdu pozostał szkielet oraz, niestety, silniki trakcyjne). Pojazdy przeszły modernizację, w ramach której zostały wyposażone np. w klimatyzację, system informacji pasażerskiej, monitoring czy udogodnienia dla osób niepełnosprawnych (czytaj więcej). 

EZT 14WE pojawiły się na jednej z krakowskich bocznic kilka dni temu. – W związku z dynamicznym rozwojem spółki Koleje Małopolskie, stale rosnącą liczbą podróżnych korzystających z uruchamianych połączeń oraz planowanym rozszerzeniem działalności przewozowej o kolejne trasy, Koleje Małopolskie we współpracy z Industrial Division Sp. z o.o. rozpoczęły próby eksploatacyjne elektrycznych zespołów trakcyjnych 14WE-004 i 14WE-006 – czytamy w komunikacie Kolei Małopolskich.

– Obecnie pojazdy są testowane w jazdach bez pasażerów. Jeśli pojazdy przejdą pozytywnie testy wówczas zostaną skierowane na kolejny etap jakim będą próby w ruchu liniowym z pasażerami na trasach obsługiwanych przez Koleje Małopolskie – informują Koleje Małopolskie.

Przewoźnik województwa małopolskiego nie podjął jeszcze decyzji o regularnym wykorzystaniu 14WE. Przypomnijmy, że w 2016 roku woj. małopolskie zakończyło odbiory Impulsów z Newagu i po tym zamówieniu nie pojawiły się nowe. W ubiegłym roku Koleje Małopolskie uruchomiły swoje pociągi na trzeciej linii SKA z z Krakowa do Tarnowa, oraz do Nowego Sącza i Krynicy-Zdroju. Od grudnia 2017 roku ma rozszerzyć się druga linia SKA z (Sędziszów - Kraków) do Skawiny, dzięki budowie łącznicy kolejowej w Krakowie Krzemionkach. Koleje Małopolskie, w liście do Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego, wyraziły również gotowość do obsługi towarowych obwodnic Krakowa, o czym pisaliśmy tutaj
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Małopolskie na zakupach wodorowych

Zintegrowany transport

Koleje Małopolskie na zakupach wodorowych

Paulina Piziorska 23 kwietnia 2025

Koleje Małopolskie z biletami w JakDojade

Pasażer

Koleje Małopolskie z biletami w JakDojade

Roman Czubiński 04 marca 2025

Prezydent chwali sukcesy Kolei Małopolskich

Prawo i polityka

Prezydent chwali sukcesy Kolei Małopolskich

malopolska.pl/Redakcja 07 lutego 2025

Oświęcim: Przetarg na bazę KMŁ

Infrastruktura

Oświęcim: Przetarg na bazę KMŁ

Roman Czubiński 19 grudnia 2024

EN57AL w Kolejach Małopolskich. Wiadomo, jak będą wyglądały

Tabor i technika

Zobacz również:

Koleje Małopolskie na zakupach wodorowych

Zintegrowany transport

Koleje Małopolskie na zakupach wodorowych

Paulina Piziorska 23 kwietnia 2025

Koleje Małopolskie z biletami w JakDojade

Pasażer

Koleje Małopolskie z biletami w JakDojade

Roman Czubiński 04 marca 2025

Prezydent chwali sukcesy Kolei Małopolskich

Prawo i polityka

Prezydent chwali sukcesy Kolei Małopolskich

malopolska.pl/Redakcja 07 lutego 2025

Oświęcim: Przetarg na bazę KMŁ

Infrastruktura

Oświęcim: Przetarg na bazę KMŁ

Roman Czubiński 19 grudnia 2024

EN57AL w Kolejach Małopolskich. Wiadomo, jak będą wyglądały

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij