NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Koleje Czeskie do Szklarskiej Poręby w 2017 r. za blisko 2 mln zł netto

| Witold Urbanowicz 01.12.2016 169

Koleje Czeskie do Szklarskiej Poręby w 2017 r. za blisko 2 mln zł netto
fot. Martyn Janduła
Koleje Dolnośląskie po raz kolejny powierzyły Kolejom Czeskim (ČD) realizację bezpośrednich połączeń kolejowych Liberec – Szklarska Poręba Górna na odcinku granica państwa – Szklarska Poręba Górna. Wynagrodzenie dla CD w 2017 r. wyniesie 1,970 mln zł netto.
Koleje Dolnośląskie poinformowały o bezpośrednim powierzeniu Kolejom Czeskim (CD) realizacji bezpośrednich połączeń kolejowych Liberec – Szklarska Poręba Górna na odcinku granica państwa – Szklarska Poręba Górna. ČD zapewnią tabor, maszynistów i obsługę konduktorską, przeszkoloną w zakresie posługiwania się językiem polskim. Okres umowy obowiązuje od 11 grudnia 2016 r. do 9 grudnia 2017 r.

Przewozy odbywają się w oparciu o umowę zawartą między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Republiki Czeskiej o komunikacji kolejowej przez granicę państwową, podpisana w Pradze 29 kwietnia 2005 r. Jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługi na tej trasie są Koleje Czeskie, gdyż przewoźnik ma wyłączność na wykonywanie przewozów kolejowych w Kraju Liberackim w Czechach na bazie umowy z tamtejszym organizatorem, firmą KORID. Obejmuje ona okres od grudnia 2011 r. do końca obowiązywania rozkładu jazdy na rok 2025/2026.

W nowym rozkładzie ČD uruchomią do Szklarskiej Poręby Górnej trzy pary połączeń kursujących codziennie oraz pięć par połączeń sezonowych. Po polskiej stronie pociągi obsługują przystanki Szklarska Poręba Huta oraz Szklarska Poręba Jakuszyce. Dzięki umowie pasażerowie mogą do nich dotrzeć, korzystając ze wspólnej oferty taryowej ČD i KD.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Szklarska Poręba (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Szklarska Poręba (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS