NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

KD wydłużają ważność biletu weekendowego na święta i majówkę

| inf. prasowa 11.04.2017 7

KD wydłużają ważność biletu weekendowego na święta i majówkę
fot. Martyn Janduła
Bilet „Podróżuj z KD” uprawnia do nieograniczonej liczby przejazdów pociągami Kolei Dolnośląskich od godziny 18:00 dnia roboczego, poprzedzającego bezpośrednio następujące po sobie dni wolne od pracy, do godziny 6:00 pierwszego dnia roboczego, następującego po dniach wolnych.
Zazwyczaj oznacza to, że bilet „Podróżuj z KD” jest ważny od piątku od godziny 18:00 do poniedziałku do godziny 6:00. Jednak Koleje Dolnośląskie wydłużają czas trwania oferty dostosowując ją do oczekiwań klientów i podczas tzw. długich weekendów podróżni zyskują dodatkowe dni podróży gratis.

Najbliższa okazja dłuższego korzystania z biletu „Podróżuj z KD” nadarzy się już w tym tygodniu – bilet obowiązuje od piątku 14 kwietnia 2017 r., od godz. 18:00 do wtorku 18 kwietnia 2017 r., do godz. 06:00.

Na kolejną okazję nie trzeba będzie długo czekać, ponieważ weekend majowy zacznie się już w piątek (28 kwietnia 2017 r.) o godzinie 18:00 i potrwa do godz. 06:00 w czwartek 04 maja 2017 r.

Ceny biletów w 2017 roku pozostają bez zmian: bilet „Podróżuj z KD” kosztuje 35 zł, a bilet na wielokrotny przewóz roweru – 5 zł.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dolnośląskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Dolnośląskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS