NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

Arriva z usługą wynajmu swoich pojazdów

| Martyn Janduła 11.09.2017 118

Arriva z usługą wynajmu swoich pojazdów
Fot. ASO Mieczkowski
Arriva z usługą wynajmu swoich pojazdów
Arriva z usługą wynajmu swoich pojazdów
Arriva z usługą wynajmu swoich pojazdów
Prywatny przewoźnik Arriva pozyskał z niemieckiego rynku trzy pojazdy spalinowe. VT 628.4 do końca roku wzbogacą pool taborowy spółki i pozwolą uruchomić nową usługę dla innych przewoźników kolejowych.
Przewoźnik pozyskał niedawno z rynku niemieckiego trzy nowe pojazdy spalinowe, tzw. VT 628.4. Jak wyjaśnia Arriva, są one obecnie w trakcie polonizacji, czyli technicznego dostosowania tych pojazdów do polskich przepisów i regulacji. – Jeszcze nie jeżdżą, ale już w najbliższych miesiącach rozpoczniemy ich eksploatację – zaznacza Piotr Halupczok, prezes zarządu Arrivy. – Poszerzamy więc swoje możliwości – dodaje.

Joanna Parzniewska, rzecznik prasowy Arrivy uściśla, że przewoźnik planuje wprowadzenie wszystkich nowych pojazdów do stałej eksploatacji do końca tego roku. Jak się okazuje, VT 628.4 nie zastąpią dotychczasowych pojazdów Arrivy. Pozwolą za to uruchomić nową usługę. – Zwiększą one dostępny pool taborowy, a jednocześnie spółka będzie oferowała możliwość wynajęcia swoich pojazdów, w tym również VT 628.4, innym przewoźnikom – wyjaśnia Parzniewska.

Ze zdjęć udostępnionych przez Serwis Pojazdów Szynowych ASO Piotr Mieczkowski, widać z kolei, że pociągi VT 628.4 zostały już pomalowane w barwy Arrivy. Warto także przypomnieć, że przewoźnik otrzymał niedawno od Urzędu Transportu Kolejowego osiem pozytywnych decyzji w sprawie otwartego dostępu. Pociągi spółki nie pojawią się jednak w Warszawie, jednak Arriva będzie mogła uruchomić połączenia z Łodzi Fabrycznej do Szczecina Niebuszewa i również Chełma, z Olsztyna do Szczecina Niebuszewa, z Wejherowa do Katowic, a także Kielc i Chełma oraz z Wrocławia do Szczecina Niebuszewa. Do prowadzenia tych przewozów Arriva będzie potrzebowała nowego taboru. Mówił o tym prezes spółki w tym tekście.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (41499)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (41499)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS