NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Znów nie wiadomo, co z pociągiem do Mińska

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 25.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-25 14:07:52 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
I to jest kwestia kluczowa - pospieszne międzynarodowe poza EC/EN ciążą PIC. Powinny zatem wrócić do PR i być finansowane podobnie jak IR Niemen, z tym że z taryfą REGIO na odcinku Łuków - Terespol, zamiast "przemytników" Terespol - Brześć. Pomysł z grupą krajową jest niegłupi, przy czym muszą być to wagony wielkopojemne i mniejsza ilość (za każdy wagon sobie PLK każe płacić) czyli na przykład 2 Bmnopuxy zamiast 5 wagonów klasycznych.
2015-03-25 15:21:51 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Te wagony krajowe mogłyby od biedy jeździć do Brześcia, tak jak to było kiedyś na tym przejściu. Tylko wtedy sypialne straciłyby rację bytu. Nikt normalny nie pojedzie międzynarodowym (i tak się nie wyśpisz, bo jest granica), tylko się przesiądzie. Przy białoruskich cenach oszczędność jest znaczna.
2015-03-25 15:33:40 Autor: Podlasiak z Południa
---.internetdsl.tpnet.pl
Dziwi mnie ta sytuacja z ciągłym odkładaniem decyzji przez MIR co do dalszej przyszłości tego połączenia . Może tym razem na dwa tygodnie ?
Jeśli nie byłoby tyle spółek i spółeczek na kolei może i nie trzeba byłoby dotacji z MIR ? Nie mogę pojąć czemu służyć ma dzielenie kolei na te wszystkie PR-Y, koleje wojewódzkie tj Śląskie,Dolnośląskie ,Wielkopolskie , Mazowieckie , IR, i wiele innych ?
Proponuję wykreślenie hasła reklamowego z Przewozów Regionalnych -"Łączymy Regiony" przecież jest odwrotnie , pociąg PR dojeżdża do ostatniej stacji w województwie a dalej "róbta co chceta"bo tam już jest za miedzą to już inne województwo i inny marszałek rządzi
2015-03-25 16:44:32 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Siatka dalekobieżnych połączeń międzynarodowych musi zostać skonstruowana zupełnie od nowa.
2015-03-25 16:59:23 Autor: PIC Konduktor
---.dynamic.chello.pl
Jeżdzę na tych pociągach i frekwencja na trasie Mińsk - Warszawa to max 30 osob w sypialnych i ok 60 osob na TLK (zestawiony jest 4x sypialny, 2 klasa i 1/2), a trasa Warszawa - Moskwa też do 30 osob na sypialnych i w zależności od dnia to 100-250 os na TLK (zestawiony 4 sypialne, 3 dwójki i jedna 1).
2015-03-25 19:52:01 Autor: czaro
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post PIC Konduktor:
"Jeżdzę na tych pociągach i frekwencja na trasie Mińsk - Warszawa to max 30 osob w sypialnych i ok 60 osob na TLK (zestawiony jest 4x sypialny, 2 klasa i 1/2), a trasa Warszawa - Moskwa też do 30 osob na sypialnych i w zależności od dnia to 100-250 os na TLK (zestawiony 4 sypialne, 3 dwójki i jedna 1).
"
Czyli raczej nie ma szansy utrzymać tego pociągu bez dotacji tak, aby zarabiał na siebie?
2015-03-25 20:14:45 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@PIC konduktor
Dlaczego mamy dotować przejazd 30 osób w kupiejnyn do Baćki? Aron po dostaniu 1/10 dotacji zawiozlby ich 2 busami do Mińska za darmo.
2015-03-25 21:20:31 Autor: konduktoriccc
---.tktelekom.pl
Nie słuchajcie głupot poprzednika. Jeżdżę też tym pociągiem i Białorusini chwalą sobie połączenie. Jest wielu podróżnych na tej trasie, wielu później przesiada się na BWE do Berlina. Często dochodzi do kontroli rewizorskich w tym pociągu. Kontrolerzy szukają "zajęcy". Polecałbym sprawdzić Warszawę Wschodnią, Centralną ilu pasażerów wysiada z tego pociągu. Ja myślę że może chcą dopłacić do jakiegoś połączenie na Ukrainę- bo przecież nasz kurs polityczny zmienia się jak chorągiewka. Jeśli chodzi o podróżnych "krajowych" jest to pociąg obłożony robolami. Ma zawsze dużą frekwencję. Pozdrawiam
2015-03-25 21:32:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@konduktor iccc
Dużo, tzn.ile?
Podaj liczbę pasażerów, kolego.
Ja myślę, że nie chcą płacić więcej na Uż, ino kasa jest pusta w ministerstwie.
2015-03-25 22:24:59 Autor: konduktoriccc
---.tktelekom.pl
Kiedy ja jeżdżę tym pociągiem zapełnienie w wagonach sypialnych wynosi 60-70%. W czasie szczytów przewozowych w Warszawie zapłakani Białorusini pytają czy nie weźmiemy ich chociaż do Terespola w wagonach z miejscami do siedzenia, dalej jakoś sobie poradzą. I nie koleguj mi :) Zlikwidują połącznie następnie wprowadzą nowe do Kijowa. Taka polityka. Polecam przejechać się w sypialnych wagonach do Kijowa. Syf kiła i mogiła. Nie wspomnę o obsłudze wagonów sypialnych.
2015-03-25 22:36:59 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@konduktor
Dziękuję Panu za odp.
Jechałem szerokim Kijów-Berlin i było równie dobrze jak Kijów-Warszawa w polskim sypialnym, więc nie tak źle jak Pan pisze. Do Bc z Brześcia do Mińska też nie miałem zastrzeżeń.
2015-03-26 09:00:49 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Minskiem nie miałem potrzeby jechać, ale w dobrych czasach Kijowem jeździło się nawet kilka razy w roku. Najlepszy był polski sypialny, jechał zawsze z przodu do Kijowa. Jak dali kupiejne po KWR (NG po polsku) to też było fajnie. Teraz jeżdżą niedomyte, zakurzone RICe i standard się pogorszył. Raz jechałem Kasztanem do Kiwerców. Jechał wtedy właśnie jako jedyny skład UZ na RICach. Wtedy jeszcze o nie dbali, bo pociąg jechał do Berlina.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS