NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Zmiana w zarządzie Newagu

| jm, Rynek Kolejowy 02.06.2015 323

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-02 17:45:31 Autor: Goral
---.rdns.blackberry.net
Ida zmiany na gorsze w Newagu :-(
Odchodzi Piwowar ktory postawil sie Jakubasowi i jego planom rozwalenia firmy w imie osobistych zyskow. Do konca roku z tego samego powodu odejdzie Konieczek a mlody ignorant Krzeminski -nowy pupil Jakubasa - zostanie prezesem. Ciekawe co na to gielda?
Wiesiowi zyczym wielu udanych wojazy na ukochanym motorze!
2015-06-02 20:15:24 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Warto napisać o ważnej i bardzo pocieszającej informacji, że w przetargu KM na SZT został wybrany Newag do dostarczenia dwuczłona czyli 222M ze względu na wymagania czterech scenariuszy zderzeniowych:
http://mazowieckie.com.pl/g2/oryginal/2015_06/8f2e82a5dfa629f8480f21adcbf1eadd.pdf
2015-06-02 20:56:58 Autor: Eurotram
---.194.70.18
W odpowiedzi na post Goral:
"Ida zmiany na gorsze w Newagu :-(
Odchodzi Piwowar ktory postawil sie Jakubasowi i jego planom rozwalenia firmy w imie osobistych zyskow. Do konca roku z tego samego powodu odejdzie Konieczek a mlody ignorant Krzeminski -nowy pupil Jakubasa - zostanie prezesem. Ciekawe co na to gielda?
Wiesiowi zyczym wielu udanych wojazy na ukochanym motorze!"
Konieczek dostanie kopa? Bardzo dobrze, krzyż na drogę :)
2015-06-03 00:18:27 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Wraz ze zmianami w zarządzie Newagu powinno pójść parę zmian w postępowaniu Newagu na rynku itd.... Skoro KM wyżej oceniły 222M od Linka (link powyżej) to widać, że chcą mieć pojazdy Newagu, lecz o ile dwuczłona wybrali jak chcieli, to w kwestii jednoczłona musiała być wybrana oferta Pesy, gdyż innej nie było. Newag nawet nie miał szansy wystawić swojego jednoczłona, bo zanim wyrobiłby homologację to przekroczyłby terminy wymagane w przetargu i musiałby płacić kary. Oby ktoś w następnych przetargach na jednoczłony ktoś dał Newagowi szansę na dostarczenie pojazdu lub Newag powinien wyprodukować jednoczłona testera na bazie którego homologację wyrobiłby. Może tu opisane zmiany dały zmiany w myśleniu co przełożą się na praktykę.
2015-06-03 10:41:11 Autor: marzynnista
---.175.152.211
No właśnie. Trudno zrozumieć, że firma tej wielkości nie może wyłożyć ~5 mln na zbudowanie i przetestowanie jednoczłona. Wstyd!
2015-06-03 14:00:23 Autor: pasio
---.adsl.inetia.pl
Najwyższy czas na Konieczka. [Admin: zmoderowano]
2015-06-03 15:08:30 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post marzynnista:
"No właśnie. Trudno zrozumieć, że firma tej wielkości nie może wyłożyć ~5 mln na zbudowanie i przetestowanie jednoczłona. Wstyd!"
Z drugiej strony obecnie może być schyłek zakupów jednoczłonów więc pytanie czy jest sens, żeby Newag w ogóle zaczął coś z tym kombinować. Z drugiej strony jednak opracowanie solówki mając ogólne doświadczenia z SZT nie jest wielką filozofią więc mogliby machnąć jednego testera na którym wyrobiliby homologację itp..., więc nawet jak by potem nie było zamówień na solówki to tak wielkiej straty i tak Newag by nie poniósł.
2015-06-03 17:16:15 Autor: inf
---.centertel.pl
Gratulacje
2015-06-05 08:02:37 Autor: twist
---.42.142.2
Tylko właśnie o to chodzi, że firma prawdopodobnie nie będzie miała zamówień na nie, bo wygląda na to że w ogóle słabo z zamówieniami...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5