NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Zbliżają się Vectrony dla PKP Cargo

| jm, Rynek Kolejowy 20.10.2015 323

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-20 13:48:13 Autor: i to by było na tyle
---.dynamic.chello.pl
Polski przewoźnik promuje zagranicznego producenta...
2015-10-20 13:52:36 Autor: kali74
---.sgyl.cable.virginm.net
Ale przecież to normalne:-(
Po co wspierać polski przemysł skoro można standardowo nabic kasę zagranicznym koncernom w tym chorym kraju!?
2015-10-20 13:59:44 Autor: Macko
---.gdynia.mm.pl
Oby byly cale czerwone!
2015-10-20 14:13:06 Autor: Tyuoip
---.play-internet.pl
Piękne lokomotywy pesa powinna uczyć się jak szybko i w terminie realizować zamówienia.
2015-10-20 14:21:57 Autor: Miś
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Misie,
a pomyślcie trochę.
Przecież te loki mają jeździć przede wszystkim ZA GRANICĄ Polski.
I co, Cargo miało zamówić pojazdy w PESIE i potem czekać milion lat na dopuszczenie na niemieckie tory?
2015-10-20 14:37:57 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
Nie no w Pesie to nie mieli co zamawiać.Tam oferują tylko opóźnienia i zestawy do samodzielnego montażu -no dobra nieco zbędnej złośliwości .Mogli też zamówić w Newagu.Te firmy są na takim samym poziomie technicznym a Newag ma krótsze terminy.Do czasu uzyskania dopuszczeń mogli jeździć pożyczanymi.W sumie i tak by wyszli na plus.Gdyby odpowiednio wcześniej nasi producenci wiedzieli że będzie zainteresowanie przewoźnika to pewnie by dużo więcej wysiłku poświęcili na odpowiednie konstrukcje zamiast koncentrować się ezetach,remontach czy tramwajach (Pesa).
2015-10-20 14:38:57 Autor: ciekawy
---.113.121.246
@ mis

Polskiemu betonowe pisowo korwinowemu nie wytlumaczysz....
Kiedyś próbowałem.... nazwali mnie po ewym lemingiem....


Swoją drogą mam nadzieje ze newagowi lub pessie uda się kiedyś uzyskać dopuszczenia na tyle rynków ile mają loki simensa.
2015-10-20 14:48:08 Autor: Maryś
---.243.143.203
A dlaczego niemieckie lokomotywy? Jak długo damy radę utrzymywać niemiecką gospodarkę?
2015-10-20 15:11:47 Autor: Trepanowski
---.bb.dnainternet.fi
5 sztuk, szaleją...
2015-10-20 15:41:06 Autor: AveJa
---.242.138.101
@ciekawy

Ja jestem betonem pisowo-korwinowym, a dostawałem hejty za prostowanie informacji o Pendo i ściemie PR-owej jaką prezentuje PESA wspólnie z POlskim rządem i mediami, i tym podobne tematy.

To się nie ma sympatiami politycznymi, tylko jakimkolwiek pojęciem o kolei.
2015-10-20 16:24:23 Autor: 52 8177
---.dip0.t-ipconnect.de
> A dlaczego niemieckie lokomotywy?

No niestety, tak to jest.
Zamiast kupic samochody "Syrena", "Warszawa" i "Polonez" ludzie kupuja Mercedesy, Volkswageny ...

To PKP robi to samo ...
2015-10-20 16:26:24 Autor: BarteS
---.dynamic.chello.pl
Fakt, że nawet dla wektrona przewidziano pierwotnie barwy firmowe profesjonalnego schematu zgodne z komunikacją wizualną Grupy PKP jako holdingu świadczy o fakcie, iż to g... nazywane nowym schematem powstało kompletnie bezmyślnie i po szybkości. Coraz bardziej skłaniam się ku wersji, że ktoś koniecznie chciał dać zarobić krewnym i znajomym królika.

Oby ta szaro-czerwona zrzyna z RZD (albo DLA jak kto woli ;P ) poszła w niepamięć szybciej niż eksperymentalne malowanie czerwone z lat 2004 - 2007.
2015-10-20 17:19:54 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Pesa też tak robi - produkuje dla jednego odbiorcy, ten się rozmyśla i potem następny odbiorca otrzymuje pojazd bardzo szybko - pesa tylko przemalowuje.
2015-10-20 18:51:51 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"Pesa też tak robi...."

Z ciebie to jedna wielka a nie analityk..... Poczytać się nie chce ale szczekać to już jak najbardziej....
2015-10-20 18:59:24 Autor: lolek1
---.97.25.244
Do "obiektywnie"
Nie obrażaj Newag odział Gliwice (dawne ZNLE) Pesa na podobnym pozimie technicznym. Śmiech na sali!!! Popytaj się maszynistów co myślą o Gamie a co o Dragonach i Gryffinie.
2015-10-20 19:28:40 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post lolek1:
"Do "obiektywnie"
Nie obrażaj Newag odział Gliwice (dawne ZNLE) Pesa na podobnym pozimie technicznym. Śmiech na sali!!! Popytaj się maszynistów co myślą o Gamie a co o Dragonach i Gryffinie."
A ilu jest takich, co jeździli i tym i tamtym?
2015-10-20 22:02:07 Autor: biba
---.98.107.90
W "starej" wersji malowania wygląda ładniej, jeszcze te trawy na burcie moglyby być.

@BarteS
Za czasów Balczuna po wybraniu nowych barw firmowych wszyscy pracownicy dostali "księgę znaku" (nie pamiętam tytułu, to był szczegółowy opis logotypu, barw w zapisie CMYK itd.). Potym przemalowaniu "oczka prezesa" na czerwono nic takiego nie powstało (lub jest utajnione?). Zdecydowanie przypuszczam, że najważniejsze było, aby czyjś przyjaciel, "spec od reklamy", przy okazji zarobił wymyślając coś tak odkrywczego, jak kolor czerwony.
Wewnętrzne rozpropagowanie tego cuda odbyło się w formie e-maila, pamiętam zdanie uzasadniające jeden kolor... koniecznością oszczędzania ;)

Przy okazji, może ktoś się zainteresuje adresem purwin.pl, który jest przekierowaniem na stronę agencji reklamowej? ;)
2015-10-20 23:40:17 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
Gama, Griffin, a zwłaszcza Dragon to baaardzo fajne loki. Aż dziw bierze, że PKP Cargo nie rzuciło się na nie...??!

Ale po wyborach będzie musiało. I to na masową skalę. Masową!!!
2015-10-21 07:48:09 Autor: pęd doliną
---.mobile.sferia.net
PKP Cargo nie "rzuciło się" na Dragona bo kupuje lokomotywy 4-osiowe (o czym rynek-kolejowy.pl informował 15-01-2015).
2015-10-21 09:06:58 Autor: emigrant
---.dynamic.upc.ie

emigrant
przede wszystkim ani jeden ani drugi nie robi lokomotyw wielosystemowych, to po pierwsze, po drugie już widzę dopuszczenie w niemczech polskiej lokomotywy, a tak będzie szybko i sprawnie bo już jest. Jak by tu jeden z drugim myślał i pamiętał o niedawnym artykule o wygranej Newagu na dofinansowanie do budowy lokomotywy właśnie wielosystemowej to by tu głupot nie wypisywał. Myślenie nie boli.
2015-10-21 09:20:34 Autor: mnietek
---.play-internet.pl
@emigrant

akurat Griffin newagu JEST wielosystemowy,a grant dostali na Dragona wielosystemowego

jeżeli nasze firmy myślą poważnie o zagranicy to muszą najpierw mieć homologowane loki a potem starać się o kontrakt,nie na odwrót
2015-10-21 09:20:54 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post emigrant:
"przede wszystkim ani jeden ani drugi nie robi lokomotyw wielosystemowych, to po pierwsze, po drugie już widzę dopuszczenie w niemczech polskiej lokomotywy, a tak będzie szybko i sprawnie bo już jest. Jak by tu jeden z drugim myślał i pamiętał o niedawnym artykule o wygranej Newagu na dofinansowanie do budowy lokomotywy właśnie wielosystemowej to by tu głupot nie wypisywał. Myślenie nie boli."
Grifin jest wielosystemowy...
2015-10-21 09:53:21 Autor: g
---.151.72.124
Oby nie były całe czerwone bo to będzie wyglądać jak Db Schenker. A tak a propos , to my Polacy nie możemy mieć swojego zdania tylko to co gdzieś to i my jak małpy. Czy w teraźniejszym malowaniu na niebiesko jest coś złego? Czy w malowaniu na zielono niegdyś było coś złego? Nie ma u nas żadnej konsekwencji czy kultu tradycji. Gdzieś ktoś pierdnie, ktoś nowy -jakiś nowy "menagerek" "prezesik" się pojawi i swoją kreatywnością poraża. Po przekształceniu PKP na spółeczki lokomotywy PKP Cargo miały malowanie czerwono-jasnobeżowe, za jakiś czas ktoś wpadł na pomysł żeby na niebiesko, a teraz na czerwono, a za 5 lat będzie na żółto?, a może na brązowo. To samo tyczy się PKP IC (denaturaty, teraz niebiesko-białe). W PR po budyniach, papugach nadszedł czas na "tygrysy". Menagement w spółkach to gorzej jak dzieci w przedszkolu z kolorowankami.
2015-10-21 10:03:13 Autor: emigrant
---.dynamic.upc.ie

emigrant
W odpowiedzi na post mnietek:
"@emigrant

akurat Griffin newagu JEST wielosystemowy,a grant dostali na Dragona wielosystemowego

jeżeli nasze firmy myślą poważnie o zagranicy to muszą najpierw mieć homologowane loki a potem starać się o kontrakt,nie na odwrót"
tylko pytanie czy te jeżdżące egzemplarze takie są czy poprostu newag może takie zbudować. Czy jest tak że może być na 200 ale i tak zbudowali chyba nawet na 140 a nie 160?
2015-10-21 10:19:27 Autor: emigrant
---.dynamic.upc.ie

emigrant
na stronie Newagu to i Dragon w/g danych technicznych może być wielosystemowy a wiadomo że taki jeszcze nie jeździ
2015-10-21 22:26:27 Autor: lolek1
---.97.25.244
Zobacz strone bombardiera tez maja lokomotywe 6 osiowa a od wielu lat nie produkowali takiej
2015-10-22 00:11:58 Autor: Zachodiopomorski Smerf
---.sta.asta-net.com.pl
Ehh...i kto ma rację? Jak przekupy na rynku... Wiadomo przecież, że niedługo ci wszyscy szpece odejdą, ale póki co jeszcze są i muszą wykorzystać ostatnie chwile, aby wspomóc finansowo swoich od Makreli.
2015-10-22 00:18:12 Autor: emigrant
---.233.150.94

emigrant
Co innego nieprodukować teraz a co innego nigdy. Jest różnica?
2015-10-22 15:47:29 Autor: lolek1
---.97.25.244
To zobacz jak dawno to bylo. Jak jestes w miejscu nie rozwijasz kostrukcji to znaczy ze sie cofasz
2015-10-22 17:10:31 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post lolek1:
"To zobacz jak dawno to bylo. Jak jestes w miejscu nie rozwijasz kostrukcji to znaczy ze sie cofasz"
Niekoniecznie. W technologi układów jezdnych, czy konstrukcji pudeł nic się od tego czasu nie zmieniło i nie zmieni. Resztę "klocków" dobierasz sobie jakie chcesz i ile chcesz...
2015-10-25 00:57:41 Autor: lolek1
---.play-internet.pl
A co jestes konstruktorem ze jestes taki pewny?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5