NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

WKD na celowniku UTK. Przewoźnik na razie nie komentuje

| wu, Rynek Kolejowy 22.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-22 10:56:28 Autor: ,
---.lukman.pl
A mogła WKDka pójść bardziej w stronę tramwaju.
Napięcie w sieci mieli ( gdyby była jaszcze chęć /pomysł dogadania się z TW i zwiększenia przez to zasięgu świadczonych usług na kształt tramwaju podmiejskiego jak w okolicach Łodzi) i tylko tabor - Swing /Jazz/ Twist Duo lub inne modele dwukierunkowe.
A tak mają problemy z UTK...
2015-06-22 11:45:04 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
WKD zachciało być się kolejką... to teraz będą mieli problem z UTK, a tak gdyby poszli w innym kierunku, np tramwajów podmiejskich i wyrwać się ze szpon UTK problemu by nie było, wpierw było by trzeba wpompować dość duże pieniądze w trasę WKD i w nowoczesny tabor który był by dostosowany do potrzeb WKD która nadal była by Warszawską Koleją Dojazdową ale już na zasadzie tramwaju, WKD mogła by jak przedmówca napisał współpracować z TW i jak dawniej WuKaDka mogła by wjeżdżać do miasta.
2015-06-22 12:39:02 Autor: kk
---.dynamic.chello.pl
@ , @pmpoznan - co wy za bzdury piszecie...

Jezeli WKD doprowadza do takich nieprawidlowosci to rece opadaja na ich podejscie do bezpieczenstwa.

Brawo UTK!
2015-06-22 12:49:02 Autor: Tomasz..
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak mnie rozwalają komentarze "specjalistuf" którzy twierdzą, że WKD powinno iść w stronę tramwaju. Proponuje abyście najpierw pojeździli trochę WKD, ale nie raz nie dwa, a tak jak ja - 15 lat niemal dzień w dzień i dopiero później pisali farmazony na temat tego, czy WKD powinna być "w stronę tramwaju".
2015-06-22 13:38:15 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Starają sie chłopaki z UCzeKa jak tylko mogą. No i bardzo dobrze. Każdy jadący pociąg to potencjalne zagrożenie dla ludzi i samochodów. A zagrożenie należy eliminować, tak długo, aż będzie całkowicie zoptymalizowane.
Kiedy niebezpieczeństwo będzie już całkiem zneutralizowane, proponuję pojechać na zasłużoną balangę. Najlepiej busem z ciemnymi szybami, z zaprzyjaźnionej firmy szwagierpola.
2015-06-22 15:46:46 Autor: ,
---.lukman.pl
Tomasz'u , sam popatrz na to realnie:
- obecny tabor tramwajowy ma już wystarczające parametry
(moc, pojemność, skrajnia...)
- wspólne parametry sieci i toru ( napięcie 600VDC i V szlakowa zbliżone jak nie równe tj 80km/h)...no dobra ma być 3000VDC

A co do "specjalistuf"... fakt Polibudy Warszawskiej ni Wyższej Szkoły Śpiewu i Tańca w Radomiu nie kończyłem, ale w przeliczeniu na kilometr szlaku koszt tramwaju jest mniejszy.
Ale aspiracje są aspiracjami...po prostu proza życia - będziesz teraz bujał się pojazdami projektu który PESA zakupiła, bo sama nie miała czasu na własny ( była zawalona inną robotą). Z niewydolną klimą i skopanym podwoziem...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS