NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

UTK: Problem z infrastrukturą na linii Lębork – Łeba

| UTK / ms, Rynek-Kolejowy.pl 11.01.2016 340

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-11 12:31:10 Autor: tourist
---.free.aero2.net.pl
Jeśli jest przewożnik który będzie jeżdził codziennie również poza sezonem letnim to oczywiście elektryfikować.
2016-01-11 12:52:49 Autor: Gość
---.174.247.2
Dlaczego oczywiście?
Na setkach linii są przewoźnicy który jeżdżą codziennie bez druta?
2016-01-11 13:13:53 Autor: ja
---.124.110.143.rybnet.pl
Jakie towary się tam wozi i gdzie?
2016-01-11 15:08:15 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
W odpowiedzi na post ja:
"Jakie towary się tam wozi i gdzie?"
W ciągu ostatnich miesięcy przewożono materiał skalny, służący naturalnie do prac hydrotechnicznych w łebskim porcie.
2016-01-11 15:40:27 Autor: ...
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Po elektryfikacji poza sezonem może powstać problem zbyt pojemnych składów w stosunku do zapotrzebowania. Chociaż jestem za elektryfikacją.
2016-01-11 18:11:36 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
To wziąć z Krakowa EN81. Spalinowe już tu są.
2016-01-11 18:19:08 Autor: marketinf
---.google.com
Jesteście już tak blisko PR Gdynia... Kiedy kontrola przewoźnika? Bo teraz to on sobie juz jaja robi z pasażerów na całej linii.
2016-01-11 18:19:27 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
Jesteście już tak blisko PR Gdynia... Kiedy kontrola przewoźnika? Bo teraz to on sobie juz jaja robi z pasażerów na całej linii.
2016-01-11 18:21:18 Autor: jork
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem tez za modernizacją i elektryfikacją , mam materiały jak cargo było w łebie a kamloty na rafe w morzu co budują by sztormy plaży nie zabierały- ma też powstać farma wiatrowa w morzu mogli by się dołożyć do budowy infrastruktury elektryfikacyjnej i za to sobie wybudować infrastrukturę-- pozdrawiam
2016-01-11 18:22:27 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Jak wnioski UTK mają się do zapowiadanego remontu, skoro ma on mieć miejsce dopiero za kilka lat? W ciągu kilku miesięcy można przecież wykonać rewitalizację najbardziej istotnej części infrastruktury - czyli po prostu torów! Co prawda, przez kilka pierwszych kilometrów od stacji Lębork trudno oczekiwać zwiększenia prędkości (liczne przejazdy w mieście i obszarach podmiejskich) ale na ok. 20 km jest to niewykluczone...
2016-01-11 20:40:47 Autor: real
---.38.100.14.internetia.net.pl
Nooooo prezesie UTK.....już nakładać karę ze 100 mln na PLK......Cargo w promocjach miało tylko zero ulg dla konkurencji i ponad 14 mln. kary..... a tu naruszenie SMS-a, przepisów i wytycznych UE i wewnętrznych o bezpieczeństwie.... i co.... zalecenie o usunięcie usterek.....a może UTK nie jest od równego traktowania podmiotów ???
2016-01-12 09:11:08 Autor: gość
---.centertel.pl
nooo widać, że kontrolujący są bystrzy jak woda w klozecie. Takie usterki jak zużyte podkłady można znaleźć na każdej linii która wymaga naprawy głównej e najbliższym czasie. Przy tak znikomym ruchu nawet w sezonie (co to jest 8 par pociągów na jednoczłonowy szynobus) i tak widać, że trochę kasy poszło na bieżące prace jak na tak podrzędną linię (panowie kontrolujący oczywiście uważają że taka linia jak Lębork łeba jest najważniejsza na sieci). Wiadomo, że przy tym stopniu zużycia zawsze się coś znajdzie - wniosek komisja była potrzebna, bo i protokół pokontrolny można opasły zrobić. oczywiście nikt nie raczył zauważyć, że diametralnie poprawiła się widoczność na przejazdach kolejowo-drogowych, bo i po co, lepiej pisać dyrdymały o SMS...
2016-01-12 18:33:29 Autor: putin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te wieldyadz najwzsyego pokroju z UmysłuTępegoKoleżeństwa niech przejda na Sekcja Eksploatacji na zawiadowców ds drogowzch. Zaraz się pokaża nekrologi na słupach że nie jest to realne przy takiej obsadzie w doktoryzowanej służbie drogowej. Macie flachowcy wiedzę więc z Jureczkami, Januszkami, Vincentami, i Rudym zdrajca dawajcie na tyory. Pędzle i puchy z tawotrem czekają na was nieroboów Z POsrańców.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5