NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

UMWW nie chce dotować kursów do Frankfurtu

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 22.01.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-01-22 10:17:09 Autor: Małopolanin
---.tktelekom.pl
Po raz kolejny politycy PiS wykazali się głupotą. Pociąg Przewozów Regionalnych, a oni pisma wysyłają do MIiR...
2015-01-22 10:31:26 Autor: Małolepszy
---.dynamic.chello.pl
Zamiast dostosować ceny w BWE do normalnego poziomu lepiej uruchomić nowy pociąg z ceną o 5 zł niższą. Polnische Wirtschft w pełnej krasie.
2015-01-22 10:46:35 Autor: miś uszatek
---.dynamic.gprs.plus.pl
Małolepszy: tyle że BWE ma wyjątkowo kiepskie godziny kursowania z wielkopolskiego punktu widzenia
2015-01-22 10:49:08 Autor: xv
---.free.aero2.net.pl
Małopolanin - zanim zaczniesz jęczeć o głupocie dowiedz się lepiej kto był organizatorem tych połączeń !
2015-01-22 10:54:31 Autor: wdr
---.compi.net.pl

wdr
@Małolepszy
zgadzam się. powinni dodać dodatkową parę BWE z Warszawy do Berlina a jednocześnie urealnić ceny poznań-DE
2015-01-22 11:12:13 Autor: Mariosti.
---.251.119.196
Jeśli cieszył się takim powodzeniem to niech podniosą ceny o parę złotych i może sam się utrzyma na rynku z biletów? Wiem to herezja, ale jeśli są tam sensowne potoki pasażerów to nie powinno być problemów z tym aby połączenie finansowało się samo.
2015-01-22 11:37:25 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"Po raz kolejny politycy PiS wykazali się głupotą. Pociąg Przewozów Regionalnych, a oni pisma wysyłają do MIiR..."
Kolego z @tk.telekom.pl doucz się. MIiR dofinansowuje pociągi PR w relacjach między innymi Małkinia/Ełk - Grodno. Adresat jak najbardziej poprawny. Inna sprawa, że w tej sytuacji dofinansowanie UMWL i UMWW wydaje się konieczne (warunek taryfa REGIO na odcinku Poznań - FFO).
2015-01-22 12:48:14 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
Najpierw uruchamia się pociąg do Frankfurtu za parę miesięcy likwiduje, podobnie z połączeniem Kraków - Ostrawa. Polska nie jest wiarygodnym partnerem dla kolei zagranicznych. Za parę lat Polska będzie musiała wpuścić pociągi zagraniczne a wtedy to oni przejmą wszystkie połączenia bo nie będą negocjować z niewiarygodnym partnerem. Ale z punktu ministerstwa w Warszawie tego nie widać, może dlatego, że z Poznania i Zielonej Góry bliżej do Berlina niż Warszawy.
2015-01-22 13:22:18 Autor: Wielkopolanin222
---.play-internet.pl
@Małopolanin
Panie konduktorze łaskawy.
Nie masz Pan pojęcia,co piszesz. Przeczytaj artykuł jeszcze 3 razy,może zrozumiesz. Organizatorem przewozów Frankfurt -Poznań jest ministerstwo.Urząd w Poznaniu nie może tych pociągów dofinansować. Za to urząd lubuski może finansować pociągi Zbąszynek-Frankfurt, bo taka relacja jest regionalna, a nie międzywojewódzka.
2015-01-22 13:31:03 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Wielkopolanin222:
"@Małopolanin
Panie konduktorze łaskawy.
Nie masz Pan pojęcia,co piszesz. Przeczytaj artykuł jeszcze 3 razy,może zrozumiesz. Organizatorem przewozów Frankfurt -Poznań jest ministerstwo.Urząd w Poznaniu nie może tych pociągów dofinansować. Za to urząd lubuski może finansować pociągi Zbąszynek-Frankfurt, bo taka relacja jest regionalna, a nie międzywojewódzka."
Wielkopolanin, nie do końca. UMWW może dofinansować ale jedynie na swoim odcinku czyli Poznań - Zbąszyń. Na pozostałym odcinku finansowanie pokrywa UMWL, choć woli politycznej z obu stron brak. Ponoć jest plan B - 1 para Kolei Wielkopolskich na Linku, dopuszczonym na sieć DE z Poznania do FFO.
2015-01-22 14:11:00 Autor: Wayfarer
---.europa-uni.de
Ceny w BWE na odcinku Poznań- Frankfurt wołają o pomstę do nieba. 93 zł w standardowej taryfie, 52 zł jako 'promocja'. Żadne ulgi ustawowe rzecz jasna nie obowiązują, toż to relacja MIĘDZYNARODOWA. Niech zrobią postój w Slubicach, skoro w Rio de Świebodzinejro się zatrzymuje.
2015-01-22 17:59:13 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post wdr:
"@Małolepszy
zgadzam się. powinni dodać dodatkową parę BWE z Warszawy do Berlina a jednocześnie urealnić ceny poznań-DE"
Z Warszawy to raczej nie - wiózłby o 4-5 godz. powietrze do Poznania. Z Poznania - owszem.
Nie wiem czy to co pisze @scorpio wyglądało by pod względem prawnym - Urząd Wielkopolski na swoim odc. , Lubuski na swoim + odc. przyfraniczny.

OT.
WIĘC POMIĘTAJMY NA KOGO GŁOSOWAĆ ( LUB NA KOGO NIE GŁOSOWAĆ JESIENIĄ !!!
2015-01-22 18:54:29 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
No wiecie, oba samorządy w sumie mogłyby groszem sypnąć. Sęk w tym, że Lubuskie nie jest zbyt bogate, a i Wielkopolska ma swoje dwie spółki, póki co :D. Oczywiście, że MIR zdecydowanie powinien w większości dać kasę!

K...a no jesteśmy w UE, a jak porównamy ilość wszystkich pociągów na wszystkich naszych granicach do np. 1995 roku to Wam szczęka opadnie :D.
2015-01-22 21:20:37 Autor: mirko
---.181.92.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
nie od dziś wiadomo,że nasza wirchuszka zrobi wszystko w TZW. majestacie prawa,aby wyciąć konkurencję dla PICu,jednocześnie wpompowując w nich kosmiczne kwoty.A tak na poważnie , to oni chcą aby połączenia były samofinansujace od początku najlepiej z 500% zyskiem.A to się nie da.Jako,ze lubie sobie od czasu do czasu pooglądać programy o kolei.I tak jakis czas temu ogladałem program o reaktywacji połączeń regionalnych w Niemczech na terenach po byłej NRD.Szkoda,ze nie pamiętam regionu.Ale najważniejsze jest to co tam powiedziano ,ze dopiero po dwóch latach kursowania,rozkładowi przyjaznemu pasazerom,odpowiedniej reklamie i promocji,połaczenia zaczęły na siebie zarabiać.A nie jak u nas ; zero reklamy, promocji,rozkład do kitu i co chwila zmieniany.Do takiego czegoś nie da się przyciągnąć pasażerów
2015-01-23 00:34:58 Autor: Picuś glancuś
---.opera-mini.net
Bo to jest prawdziwy business intelligence kmioty...
2015-01-23 06:29:20 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
psheciesh jest PolskiBus do Berlina, po co komu jeshche puciong?
2015-01-23 10:22:34 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post mathewicforum:
"No wiecie, oba samorządy w sumie mogłyby groszem sypnąć. Sęk w tym, że Lubuskie nie jest zbyt bogate, a i Wielkopolska ma swoje dwie spółki, póki co :D. Oczywiście, że MIR zdecydowanie powinien w większości dać kasę!

K...a no jesteśmy w UE, a jak porównamy ilość wszystkich pociągów na wszystkich naszych granicach do np. 1995 roku to Wam szczęka opadnie :D."
Właśnie problem w tym Maćku, że jedna z tych spółek czyli Przewozy Regionalne obsługiwały ten pociąg. Lubuskie natomiast dofinansowuje pociągi Zielona Góra - FFO. A MIiR kasy dać nie chce, no bo trzeba dofinansować PIColino :-D
2015-01-23 16:20:08 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Dobra ( choć częściowo) wiadomość. Od 7.02 na okres 5 tygodni w weekendy wracają RE Schmidt i Kowalski do FFO !
2015-01-25 13:34:11 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@z torow PLK
A prawdą jest, że MIiR ma dofinansować jedną parę codziennie do FFO? Takie otrzymałem "doniesienia" od ZZ ;)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS