NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Towarowa perspektywa

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 14.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-04-14 14:27:21 Autor: Martinus
---.54.42.2
Zawsze zastanawiam się dlaczego 14 nie można zrewitalizować, naturalna alternatywą dla 20 czy 30. Przy mało obciążonej linii, czas przejazdu może być nawet lepszy niż na 20 czy 30 na wschód Polski.

Jadąc równolegle samochodem do trasy, (oczywiście z przepisami) ciężko za towarowym nadążyć.
2015-04-14 16:34:27 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
Chyba to już mieliśmy i przerabialiśmy.
Założenia, obiecanki i co tam jeszcze.

Spotyka się prezes czy dyrektor z kierunkowym dziennikarzem i mnóstwo danych z zamysłów. Ubrane w jakieś liczby i słowa, tylko przyklasnąć i osobowy czy towarowy transport rosną.

Założenia i plany. Grabarczyk, Nowak i Bieńkowska a kilometrów torów ubyło. Jest modernizacja czy rewitalizacja byłego, po których przepustowość i prędkość była większa. No ale teraz mamy z przymusu UE (nie nasze) większe nakłady na kolej, więc w coś trzeba to wsadzić, gdzie jakość i ilość wyjdzie dopiero minimum po roku od daty jego oddania.

Piękny pokaz PENDOLINO na polityczne rozgrywki i drogę pod niego. Lecz efekt? Kasujemy TLK i już mamy więcej. I narastające trudności innych, międzywojewódzkich. Infrastruktura jedna z najgorszych w UE.

Takie to założenia z wykonalnością. Kontrowersje i kontrasty. W/w ministrowie pokazali nam założenia i spełnienia ich. Obiecanki cacanki. Teraz znów łechtanie gawiedzi. Czym? Znikającymi wykonawcami i nieuzasadnioną drożyzną wykonywanych czynności z marnością wykonania?

Założenia, założenia. Za lata dostaniecie cukierek. Tylko by nie był znów z dziegciu.
2015-04-14 16:53:42 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Perspektywa unijna jest czarna i żałuję, że nie sprzedałem euro jak było za 4.30 na początku roku.
2015-04-14 18:06:51 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
Dużo ładnych słów. Ciekaw jestem, czy kolej towarowa otworzy się wreszcie na fabryki otwierane w specjalnych strefach ekonomicznych czy centra logistyczne. Na razie wygląda to bardzo blado; takie Cargo nastawia się na przewozy całopociągowe rezygnując powoli z przewozów rozproszonych inni też nie lepsi.
Smutne jest to, że w takiej Oławie, Świdnicy czy Żarowie do powstałych fabryk tylko Electrolux pociągnął bocznice. Podobnie we Wrocławiu - Prologis otwiera olbrzymie centra logistyczne opierając się tylko na autostradach.
2015-04-14 19:04:00 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@wasiu
nie tylko na Dln.Śląsku tak jest.
W Błoniu, czyli "stolicy polskiej logistyki" bocznice kolejowe rdzewieją w krzakach, a wsio jedzie po A2 i 92.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS