Partnerzy serwisu:
Pasażer

SkyCash i PKP Intercity testują mobilne bilety

Dalej Wstecz
Data publikacji:
03-11-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP Intercity

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
SkyCash i PKP Intercity testują mobilne bilety
SkyCash i PKP Intercity rozpoczęły pilotaż systemu umożliwiającego kupowanie biletów przez komórkę. Możliwy ma być zakup kilku biletów w jednej transakcji i wystawianie faktur VAT. PKP Intercity chce, by zakup był możliwy przez całą dobę.

Już wkrótce dzięki aplikacji mobilnej SkyCash pasażerowie PKP Intercity zyskają możliwość korzystania z nowego sposobu zakupu biletów. Rozwiązanie jest w fazie testów. Za pomocą aplikacji będzie można kupować bilety na wszystkie połączenia krajowe PKP Intercity, obsługiwane przez pociągi EIC oraz TLK. Start usługi zaplanowano na przełom listopada i grudnia 2014 roku. - Rozwijamy nowoczesne kanały sprzedaży, które oszczędzają czas naszych Klientów i ułatwiają im planowanie podróży – podkreśla Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.

Użytkownicy aplikacji SkyCash wyszukują połączenie oraz określają parametry, np. liczbę biletów, rodzaj zniżki, klasę czy rodzaj wagonu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash ich bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce „Kontrola”. Tym samym, podczas podróży nie muszą mieć połączenia z Internetem. Wszystkie bilety są dodatkowo wysyłane na ich adres e-mail. Osoby korzystające ze SkyCash będą mogli wybrać opcję zakupu biletów wraz z fakturą VAT. Aplikacja obejmuje również szybką i wygodną opcję ich zwrotu, bez konieczności udawania się do dworcowej kasy.

– Rozwiązanie pozwoli pasażerom PKP Intercity kupować bilety przez komórkę 24 godziny na dobę – powiedział Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. – W wielu miastach, w których pociągi PKP Intercity są codziennie obecne, system oferuje również płatności za parkowanie i bilety komunikacji miejskiej. Wystarczy raz zapłacić komórką za podróż, aby na zawsze zapomnieć o papierowych biletach. Sprawia to wygoda naszego rozwiązania – podsumowuje Tomasz Krajewski.

Jak przypomina, aplikacja jego firmy pozwala na regulowanie płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkowanie w kilkudziesięciu miastach, wypłacanie gotówki z bankomatów, przelewy na numer telefonu i zakup biletów do kina.  Już od dawna w systemie są bilety m. in. SKM Trójmiasto, Kolei Wielkopolskich, Kolei Mazowieckich, czy ZTM Warszawa.

Możliwość kupienia biletu PKP Intercity przez telefon komórkowy istnieje już od dwóch lat - za pośrednictwem aplikacji grupy PKP o nazwie Bilkom. Sprzedaży biletów nie prowadzi własna aplikacja mobilna PKP Intercity - IC Mobile Navigator.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5