NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

SA105-001 przejdzie modernizację

| jm, Rynek Kolejowy 04.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-04 11:28:10 Autor: Ty
---.play-internet.pl
Poznańskie pojazdy to jedne z lepszych w swojej klasie. Na głowę bija typy w rodzaju SA106. Szkoda, ze w Polsce znow wygralo gorsze.
2015-08-04 11:44:59 Autor: UAZownik
---.internetdsl.tpnet.pl
@Ty: że niby SA105 to dobry szynobus? Polecam przejażdżkę nim, za pierwszym razem jego niemiłosierne wężykowanie i rzucanie na wszystkie strony mi się nawet spodobało. Było fajnie puki nie zacząłem jeździć nim w miarę regularnie. Katorga, kompletny złom i niewypał, nie mówiąc już o ciągłym puszczaniu go na relacje na których jego napełnienie sięgało 150%... Narzekacie na kible i bonanzy że stare i błe, jednak one w kwestii komfortu biją to żelazko na głowę.
2015-08-04 16:52:23 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"Poznańskie pojazdy to jedne z lepszych w swojej klasie."

Tak ????

A to ciekawe skąd tyle regularnych "zaszynobusów" w tym oddziale.....
2015-08-04 17:54:03 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Taka natura pojazdów z pojedynczymi osiami. Żeby pojazd bez wózków dwuosiowych lub trzyosiowych miał dobrą amortyzację i zapewniał komfort to trzeba nieźle się napracować i stworzyć dziwne cudo z nietypowym układem biegowym jak choćby Talgo. Zwykłe rozwiązanie z pojedynczymi osiami zawsze będzie skutkowało telepaniem i innymi podobnymi efektami, tak to już jest.
2015-08-06 00:08:42 Autor: Johnny Wrocław
---.ssp.dialog.net.pl
Jechałem tym małym gó**em z Ostrowa Wielkopolskiego do Leszna. Zapełnienie na poziomie 200% - czułem się jak sardynka w puszce, nawet nie było jak się chociażby poruszyć - taki był ścisk. Komfort jazdy tym cudakiem określiłbym jako hooy'owy. Wszystkiemu winna jest oczywiście konstrukcja pojazdu z jednoosiowymi wózkami, które dobre są na nawierzchnię torową w dobrym stanie, a nie na taką rozpierduchę jak Ostrów Wlkp. - Leszno.
2015-08-08 17:15:26 Autor: hm
---.centertel.pl
@Johnny Wrocław:
Możesz napisać coś więcej o wózkach jednoosiowych?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS